SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.zzzzz
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. waarom niet bij jou als je toch eenmaal kookt?
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.
[ afbeelding ]
hindistanler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh echt?
En nee dankje, k heb aardbeientaart gebakken vandaag
Neehquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hindistanler.
taart? viel er wat te vieren?
Zullen we 50/50 doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Kurdish het volgende:
[..]
NeehIk geef eens per maand een etentje, dat was dan het toetje
haha erm. ik denk dat je beter 50/50 met je marokkaanse schoonheid kan doen? no heumeu brahquote:
Hahaha ja ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het al voor me
is goed
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.
en nee ik kan geen turks.
Chakemquote:
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Is mijn huis hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.[ link | afbeelding ]
Maras,quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chakem
Uit welke regio kom je vandaan?
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.
Ja broeder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Is mijn huis hoor![]()
K geef mijn eigen dinner party wel, tsss
sss
sssssssssssss
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.
[..]
Ja broeder.
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Heb je IP-adres.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Ja zuster.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Ehmmmmquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..
Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?
Ken ik niet. Is dat Bashur, Bakur, Rojhalat of Rojawa van Kurdistan?quote:
DM adresquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.
vandaag was vrijdag en je had een etentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declarerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Ja, nooit weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vandaag was vrijdag en je had een etentje
hmm. grr
Studeer er al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-Oostquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Was het niet leuk ofzo ?![]()
Kon je dat niet ter plekke in mijn gezicht zeggen??
hihi. moet je maar beter koken. met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, nooit weer4 mensen hebben afgezegd.
Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:22 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahah ik kook goed, dat was het niet
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declareren
Ja vind er eens een in Diemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzo
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
Koerden eten niet 24/7 dolma okequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
met je aardbeientaart [ afbeelding ]
zeker dolma's vooraf?
Vrije sector in Diemen is super goedkoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?
Er gaan nu nog steeds geruchten rond dat men voor 5000 een huis regelt in Amsterdam. Via Woningnet medewerkers.
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Koerden eten niet 24/7 dolma okeik lust niet eens dolma..
Kip kerrie met basmati rijst gemaakt toevallighindi food
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.
Wat studeer je?
Ik heb komend jaar wel les in de UvA op koningsplein.
Hahhahaahah. Moet je ook niet doen. Nergens voor nodig. Alles op het spel zetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressen
haha, wat had je geinspireerd? ik heb een koerdische ex (iraakse) die keek vaak hindi filmsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Dolma niet lekker vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.
Echt, wat is er mis met zulke mensenquote:
Huh, waarom ben ik gedissed...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.
Is er wat over? Zou het graag komen ophalen mits halal.
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Mijn internet op werk is traag. Kom er niet doorheen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Rond de 500 volgens mij. Maar je moest wel wc en keuken delen. Dat is voor mij altijd een no goquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...
[..]
Echt, wat is er mis met zulke mensen![]()
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Huh, waarom ben ik gedissed...Ik ben alleen omdat het tijd is om te slapen.
Aaaawww als je honger hebt moet je gewoon zeggen. Kom maar
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn internet op werk is traag. Kom er niet doorheen.
Maar dat zijn toch normale huurprijzen?
Hoeveel vierkante meter? Wtf dat zijn sociale huur prijzen ;s
Hahaha bollywood films vind ik ook geweldig, meedansen enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
haha, wat had je geinspireerd? ik heb een koerdische ex (iraakse) die keek vaak hindi films
Ik dacht hele woning van 60-70 m2. Dat is echt duur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2
halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil een container, die zijn goedkoop vergeleken met deze shitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Had vorig jaar voor een half jaar een kamer voor 800 euro pm
op jezelf wonen. is dat niet haram hihiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
DM me?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik dacht hele woning van 60-70 m2. Dat is echt duur.
Ik heb trouwens wel een kamer beschikbaar in amsterdam-noord zonder inschrijving..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.
Want in essentie mag ik het helemaal niet bij je op komen halen![]()
Dus even voor mijn hersenen:
Je nodigt mensen uit.
Je kookt.
Je zegt af omdat je moest slapen?
Van sarma? Heb je nog nooit gezien?quote:
ok. maak volgende keer als je ons uitnodigt maar nog een keer, dan neem ik een frisse witte wijn uit 2007 mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha bollywood films vind ik ook geweldig, meedansen enzo.
Ik maak heel vaak kipkerrie. Is echt lekker
daarom doe ik het toch ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
op jezelf wonen. is dat niet haram hihi
maak dat de kat wijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom doe ik het toch ook nietgewoon ijdele plannen waar ik uiteindelijk niks mee ga doen, rip
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.
Want in essentie mag ik het helemaal niet bij je op komen halen![]()
Dus even voor mijn hersenen:
Je nodigt mensen uit.
Je kookt.
Je zegt af omdat je moest slapen?
Is niks haram aan hoor. Maar je moet het gewoon proberen als je wilt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom doe ik het toch ook nietgewoon ijdele plannen waar ik uiteindelijk niks mee ga doen, rip
Ken het niet. Misschien dat ik met behulp van een foto het wel herkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Kurdish het volgende:
[..]
[..]
Van sarma? Heb je nog nooit gezien?
Oh, je hebt tweequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niks haram aan hoor. Maar je moet het gewoon proberen als je wilt.
[..]
Ken het niet. Misschien dat ik met behulp van een foto het wel herken
Is goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok. maak volgende keer als je ons uitnodigt maar nog een keer, dan neem ik een frisse witte wijn uit 2007 mee.
Allebei lekkahh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, je hebt twee
Yaprak sarmasi
[ afbeelding ]
en lahana sarmasi
[ afbeelding ]
da's wel erg jong, volgens mij moet zo'n wijn eerst gaan rijpen anders smaakt het meer naar druivensap?quote:
Ohzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, je hebt twee
Yaprak sarmasi
[ afbeelding ]
en lahana sarmasi
[ afbeelding ]
Ik proef het verschil echt niet..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
da's wel erg jong, volgens mij moet zo'n wijn eerst gaan rijpen anders smaakt het meer naar druivensap?
Ik lust dat nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohzo.
Ik noem het altijd rode yaprak of groene yaprag
Zijn beide fucking lekker trouwens
Wat een nepperd ben jij ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:41 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik lust dat nietlahana sarmasi is nog te eten
Wat voor woning? Is het een aparte kamer met een eigen badkamer en keuken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wacht 610 euro voor 25m2 valt best mee? ik kan ook huurtoeslag krijgen, krijgt iedereen dat standaard?want dan is het wel aantrekkelijk.. 25m2 voor 400 nogwat euro?
Als het een eigen deur heeft met huisnummer, dan krijg je huurtoeslag. Waarschijnlijk rond de 250.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wacht 610 euro voor 25m2 valt best mee? ik kan ook huurtoeslag krijgen, krijgt iedereen dat standaard?want dan is het wel aantrekkelijk.. 25m2 voor 400 nogwat euro?
Waarom neem je geen huisgenote?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Waarom neem je geen huisgenote?
Toen ik op mezelf ging voor studie, woonde ik met een turks meisje samen.
Wij hadden iets van 35m², was genoeg. Ook minder schoonmaken hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor woning? Is het een aparte kamer met een eigen badkamer en keuken?
Vaak als je dat moet delen, kan die huis maar 1 keer huurtoeslag aanvragen.
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee hoor... is heel normaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?
Tering he. Echt fucking aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ook om met een Turk samen te wonen?quote:
Oh, haha. Dan een jaartje alleen daarna huisgenotequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ja, wat maakt het uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook om met een Turk samen te wonen?
Ja shit manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering he. Echt fucking aantrekkelijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het uitals het maar een meisje is
Nee, nu thuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok en nu woon je weer samen? of wordt dit te persoonlijk? hihi
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor dinerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:51 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee, nu thuisben klaar met studie
Ik zou eerst naar een bezichtiging gaan. Als ik het zo lees heb je alleen een bed nodig, voor de rest hebben ze alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit man![]()
Alle 25m2 kamers zitten op de begane grond. Zal ik zo'n kamer nemen ja? Of ? Wat denk jij dat handig is?
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
Haha dat waren allemaal meisjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor diner
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...
Ik weet niet waar je zit, maar ik zou echt huurwoning aanraden, is vaak zelfde prijs als een kamer
Hadden jullie ook een kussengevecht?quote:
dont get too exited, sonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euro
[..]
Hadden jullie ook een kussengevecht?
Ligt eraan, in Rotterdam wel. En in andere steden, bijv. Amsterdam, die kleine steden die ernaast zitten zijn goedkoper, daar is wel te vinden. Ik had zoiets van, in plaats van 400 te betalen en 8 huisgenoten hebben, heb ik liever 1 huisgenote en huren we samen een woning voor 500.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euro
[..]
Hadden jullie ook een kussengevecht?
Haha nee, Amar is een jongensnaam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je d8 zeker dat ik ook een meisje was
fail.
Hahaquote:
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar een bezichtiging gaan. Als ik het zo lees heb je alleen een bed nodig, voor de rest hebben ze alles.
Als ik jou was zou ik eerst alles berekenen. Dus hoeveel betaal je netto per maand. Ik schat zelf rond de 450-500 euro. Het is te overzien als je genoeg spaargeld hebt of een bijbaan ernaast neemt. Je krijgt uitwonend studiefinanciering, dus je kan het daarmee ook genoeg compenseren.
Maat hoe lang is de contract, wanneer je daar wilt wonen?
In Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...
Ik weet niet waar je zit, maar ik zou echt huurwoning aanraden, is vaak zelfde prijs als een kamer
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Haha nee, Amar is een jongensnaam.
Studio? Dat is wel mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha
[..]
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.Heel vaag..
En ik ga lenen denk ik, uitwonende stufi aanvragen + collegegeldkrediet en dan kom ik wel uit op ong 1000 pm. Ook nog op zoek naar een baantje en heb spaargeld dus dat zit wel goed.
Twijfel alleen of het een goede is, het is blijkbaar short stay, dus maximaal 6 maanden in die kamer ofzo?
[..]
In Amsterdam?Dit zijn gewoon mini-huisjes, eigen keukenblok en douche enzo..
Nargilequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?
Suggesties?
Haha dat is wel minder. Ik vind dit overigens wel vaag omschreven. Te vaag. Denk dat ze mensen vaker naaien met borg. Anders zou je wel wat concreter zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zijn de borgregels?
Als je studio schoon is, je ons het bewijs van uitschrijving bij de gemeente of het bewijs van inschrijving op een ander adres kunt laten zien en er niets kapot is of noemenswaardig is beschadigd, dan krijg je de borg binnen 4 weken teruggestort op je bankrekening. We zouden het liefst iedereen zijn volledige borg teruggeven, want dan zou dat betekenen dat alles schoon en netjes is achtergelaten. Schoon is schoon en niet half schoon. Kalk op het douchescherm en broodkruimels in de keuken kasten is niet schoon. In deze gevallen zullen we een schoonmaak plannen en die verrekenen met je borg. Schoonmaak is minimaal 1,5 uur en kost dan minimaal ¤ 45,- .
Haha mierenneukerijBroodkruimels.
Hoeveel personen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?
Suggesties?
Met duizend euro kan je rondkomen. Maar wat zijn jouw maandelijkse kosten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.Heel vaag..
En ik ga lenen denk ik, uitwonende stufi aanvragen + collegegeldkrediet en dan kom ik wel uit op ong 1000 pm. Ook nog op zoek naar een baantje en heb spaargeld dus dat zit wel goed.
Twijfel alleen of het een goede is, het is blijkbaar short stay, dus maximaal 6 maanden in die kamer ofzo?
Maar op zich is 6 maanden prima, had via een andere site woningen gevonden, kleiner en duurder, voor 12 maanden.. Dat maakte mij bang en daardoor ben ik daar niet meer op ingegaan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met duizend euro kan je rondkomen. Maar wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Betaal jij zelf je verzekering, mobiel, collegeld en etc?
Als je dat wel doet, dan zou ik wel een bijbaantje adviseren.
Ja ik zie het. Is maar 6 maanden. Valt tegen
Hun hele site is vaag. Maar blijkbaar is het een studentenhotel 2.0quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Haha dat is wel minder. Ik vind dit overigens wel vaag omschreven. Te vaag. Denk dat ze mensen vaker naaien met borg. Anders zou je wel wat concreter zijn.
Je wilt niet weten wat ik allemaal tegen ben gekomen bij huurders die het huis verlieten. Mensen kunnen echt smerig zijn.
Wat hebben zij trouwens te maken met het feit dat jij je huur opzegt? Bewijs van inschrijving laten zien op een ander adres? Ze hebben daar precies niets mee te maken.
watwat ik zie dit nu pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat jou kb. Nu wil ik daar ook wonen
Zou wel fucking goedkoop zijn he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
watwat ik zie dit nu pas
kom samen wonen da
Dan moet je het gewoon proberen vind ik. Is best een leuke ervaringquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar op zich is 6 maanden prima, had via een andere site woningen gevonden, kleiner en duurder, voor 12 maanden.. Dat maakte mij bang en daardoor ben ik daar niet meer op ingegaan..
erm. doeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Kurdish het volgende:
Ohh 2 uur al. Even uurtje werken en slapendoei fok
dat mag helemaal niet, alleen kamers groter dan Xm2 zijn voor 2 personen en alleen stelletjes mogen die kamers huren, rare eisen hebben zijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou wel fucking goedkoop zijn he.
Rond de 200 euro pp.
[..]
Dan moet je het gewoon proberen vind ik. Is best een leuke ervaring
Dan faken we het gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet, alleen kamers groter dan Xm2 zijn voor 2 personen en alleen stelletjes mogen die kamers huren, rare eisen hebben zij![]()
Ja, wellicht komt er iets leukers nog en dan zit ik hier niet een jaar aan vast.. dus dat scheelt wel weer.
Nu een kamer vinden, begane grond, eerste verdieping of tweede?
Er zijn iets van 8 verdiepingen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan faken we het gewoonJe hoeft heus niet te bewijzen ofzo
Ik zou tweede doen. Sowieso niemand boven je hebben
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn iets van 8 verdiepingen ofzoMaar op de begane grond heb je nog kamers van 25m2, voor dezelfde prijs als die van 23m2
En ja dat is waar, laten we het doen yolo
Houseparty all day long.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plek
Ik hoop dat ze soort anti-korps mensen hebben. Anders is het echt kut.
Ja toch. Is maar voor zes maanden. Misschien wordt je dankzij mij bi
wat, wat zeg jij nou weer allemaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plek
Ik hoop dat ze soort anti-korps mensen hebben. Anders is het echt kut.
Ja toch. Is maar voor zes maanden. Misschien wordt je dankzij mij bi
Of haal ik je door elkaar met JFM?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, wat zeg jij nou weer allemaalbi???? ben je vrouwtje jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of haal ik je door elkaar met JFM?
Ben 90% manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik lachte om mijn eigen grapquote:
sneu..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lachte om mijn eigen grap
Maar ik twijfel nu echt
Ik ga denk ik over half jaar voor mijn stage wel eentje nemen.
Utrechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sneu..
waar woon je nu dan?
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht
Ook een geweldige stad en maar 15 minuten van mijn school.
En hoezo sneu?
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maok
Ohh utje, wel aardig ja.
heb ik al gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Deze viel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Coolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb ik al gezienmeerdere keren achter elkaar
moest lachen ja
lekker kontje ook
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cool
Kies maar een kamer uit, dan gaan we samenwonen.
Omdat jij een vrouw bent, ga jij koken. Ik doe wel het strijken dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Half jaartje uitstellen dan maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannen
ik kan wel goed koken ja: noodles maken en eitjes bakken![]()
![]()
![]()
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half jaartje uitstellen dan maar
Mijn moeder maakte vorige keer altijd eten voor de hele week
Magnetron
In het begin wel ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?
Dat soort filmpjes....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hard gelachen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's toch karbonaadjes ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Santello het volgende:
Sangggggggggggg honger als een beest.
Ik ga de keuken hier in het hotel leeg plunderen. Lekker aan de varken steaks
Jij bent gemeen vandaagquote:
Belachelijke prijzen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, een stuk maand.quote:halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
Let op dat je geen lichaamsvocht van medestudenten op je eigen kleren krijgt.quote:voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.quote:
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.
Nou dat doe je daar dus niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
Enlighten us.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsigquote:
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsig
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijn
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.
Misschien dat millennia lang eerwraak geholpen hebben om de libido op één partner te richten? Zou wel een gedurfd onderzoeksvraag zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Probeer het uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Ja, beffen is je vreemd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?
Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, beffen is je vreemd?
Een leuke manier om je vrouwwezen te vermaken, wees wel voorzichtig met je neus als die wat groot is, in het heetsts van de strijd kan die natuurlijk breken
Omg. Jij.quote:
Dat wisselt, zeg om de dag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?
Mannen sowieso hoog libidoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat wisselt, zeg om de dag.
Het is heerlijk om iemand te zien genieten en dat terug te krijgen.
Heul behoorlijk, net een Pers
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.
Pics van je neus.
Wat unlabeled zegt klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deel je ervaring Stim. Open en bloot .
Geef mij mijn antwoorden dan.quote:
Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Is het niet gewoon overhyped?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het niet gewoon overhyped?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Haha. Dat hoef jij niet te wetenquote:
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
En dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Blocko het volgende:
Lijkt net of we hier een nog slechtere versie van Fifty shades of grey aan het lezen zijn.
Fok serieus nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...
OMG.
En dan nog een verfilming hmm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”
"Icarus Flying"
Ja, maar ik ben gewoon braafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.
Waarover? Hoe ik het ervaren heb?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
KB. Ik spreek je na je eerste ervaring wel.
Jahoor, wat jij wil.quote:
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Tr ook hoor. Ze zijn bakimliquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Ja 8/10 hebben een hele moderne en westerse instelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Was joke, omdat het al over eten gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.
iki kasarli lahmacun, acik ayran lutfen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Vrouwen eten, ha ha ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was joke, omdat het al over eten ging
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja klopt. Allemaal zo slank ook
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.
Ik laser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]ook mijn gedachte abi
Laten waxen is daar vast ook cheap neem ik aan
yuhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een eckte turk laat het harsen of laseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omarm je overbeharing gewoon.
was ik maar een Turkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.
Wederom een bewijs dat Turkse genen superieur zijn aan de Hollandse.
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg met een Turk voor nakomelingen, dan hebben je kinderen tenminste goede bescherming.
Ben je zo behaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.Daarom tatta trouwen toch.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had het over "3 personen". Dat wordt vast een leuk feestje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?
Hoe hug je haar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?
Hoe wilde jij onze relatie dan verkopen aan de wooncorperatie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Ik had wel zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie de spoiler in m'n vorige post.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?Noem je haar nou een 'kattie'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n vermoeden.
Nee.quote:
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben best vaak kattig, vooral tegen personen die heel dicht bij me staan. Slechte eigenschap.
Ik moet van dat lieve af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet van dat lieve af.
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.quote:Doel: tegen iedereen kattig zijn ipv alleen directe familie.
Kattig zijn = niet lief juist toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.
[..]
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kattig zijn = niet lief juist toch?
KATTIG
1) Bits 2) Gevat 3) Hanig 4) Kribbig 5) Nors 6) Onvriendelijk 7) Pinnig 8) Snauwerig 9) Snibbig 10) Spinnig 11) Vinnig 12) ValsIk ben niet vals hoor. Onvriendelijk ben ik ook niet.
Is dit in vergelijking met jou of een losstaande feit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
ja maar dat snap ik dus nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijmquote:
Zouden geweest zijn inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik dus niet
[..]
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijm
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Topic is dood. Ik ga spammen.
ABDULMALIK, BORTE, KB, JFM, DARKMOND, TM, MATHEMAAT, CHE, STIM.
Where ya'll at.
ik op 3, mooiiii getal dat. Waar ben jij nu bbe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
je hebt me nooit de kans gegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zouden geweest zijn inderdaad [ afbeelding ]
ken je plekquote:
fok jou crip.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |