En dan nog een verfilming hmm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”
"Icarus Flying"
Ja, maar ik ben gewoon braafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.
Waarover? Hoe ik het ervaren heb?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
KB. Ik spreek je na je eerste ervaring wel.
Jahoor, wat jij wil.quote:
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Tr ook hoor. Ze zijn bakimliquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Ja 8/10 hebben een hele moderne en westerse instelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Was joke, omdat het al over eten gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.
iki kasarli lahmacun, acik ayran lutfen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Vrouwen eten, ha ha ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was joke, omdat het al over eten ging
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja klopt. Allemaal zo slank ook
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.
Ik laser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]ook mijn gedachte abi
Laten waxen is daar vast ook cheap neem ik aan
yuhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een eckte turk laat het harsen of laseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |