Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Is het niet gewoon overhyped?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het niet gewoon overhyped?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Haha. Dat hoef jij niet te wetenquote:
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
En dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Blocko het volgende:
Lijkt net of we hier een nog slechtere versie van Fifty shades of grey aan het lezen zijn.
Fok serieus nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...
OMG.
En dan nog een verfilming hmm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”
"Icarus Flying"
Ja, maar ik ben gewoon braafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.
Waarover? Hoe ik het ervaren heb?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
KB. Ik spreek je na je eerste ervaring wel.
Jahoor, wat jij wil.quote:
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Tr ook hoor. Ze zijn bakimliquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Ja 8/10 hebben een hele moderne en westerse instelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Was joke, omdat het al over eten gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.
iki kasarli lahmacun, acik ayran lutfen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |