Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, beffen is je vreemd?
Een leuke manier om je vrouwwezen te vermaken, wees wel voorzichtig met je neus als die wat groot is, in het heetsts van de strijd kan die natuurlijk breken
Omg. Jij.quote:
Dat wisselt, zeg om de dag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?
Mannen sowieso hoog libidoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat wisselt, zeg om de dag.
Het is heerlijk om iemand te zien genieten en dat terug te krijgen.
Heul behoorlijk, net een Pers
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.
Pics van je neus.
Wat unlabeled zegt klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deel je ervaring Stim. Open en bloot .
Geef mij mijn antwoorden dan.quote:
Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Is het niet gewoon overhyped?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is fijn om je vriendin/vrouw te plezieren.
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het niet gewoon overhyped?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef mij mijn antwoorden dan.Wat vind je er lekker aan? Kan het me gewoon niet voorstellen dat zoiets echt lekker smaakt of echt lekker is. Meh.
Haha. Dat hoef jij niet te wetenquote:
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef jij niet te weten
En dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Blocko het volgende:
Lijkt net of we hier een nog slechtere versie van Fifty shades of grey aan het lezen zijn.
Fok serieus nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is wel trouw aan jou, jij niet aan haar? Tssk.
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om te kunnen beweren dat dit een slechtere versie is dan dat boek moet jij dat boek gelezen hebben...
OMG.
En dan nog een verfilming hmm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
“You beguile me, Christian. Completely overwhelm me. I feel like Icarus flying too close to the sun.”
"Icarus Flying"
Ja, maar ik ben gewoon braafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oi oi oi. Wat is dit. Heb je geheimen voor me.
Waarover? Hoe ik het ervaren heb?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
KB. Ik spreek je na je eerste ervaring wel.
Jahoor, wat jij wil.quote:
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Tr ook hoor. Ze zijn bakimliquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Ja 8/10 hebben een hele moderne en westerse instelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De afghanen en iraniers die ik ken zijn hier opgegroeid en zijn heel vrijzinnig. En de dames in hun community ook. De wat oudere vrouwen proberen zich nog steeds mooi te maken voor hun man. Heel verzorgd (je weet wel). Niks Ingrids met pittige kapselsHet zijn echte levensgenieters. YOLO enzo
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Was joke, omdat het al over eten gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, de ramadan is voorbij nu mogen we het over zulke zaken hebben, ipv dat eeuwige eten.
iki kasarli lahmacun, acik ayran lutfen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
Maar goed, laten we het over eten hebben. [ afbeelding ]
Vrouwen eten, ha ha ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was joke, omdat het al over eten ging
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja klopt. Allemaal zo slank ook
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.
Ik laser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]ook mijn gedachte abi
Laten waxen is daar vast ook cheap neem ik aan
yuhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een eckte turk laat het harsen of laseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omarm je overbeharing gewoon.
was ik maar een Turkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.
Wederom een bewijs dat Turkse genen superieur zijn aan de Hollandse.
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg met een Turk voor nakomelingen, dan hebben je kinderen tenminste goede bescherming.
Ben je zo behaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.Daarom tatta trouwen toch.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had het over "3 personen". Dat wordt vast een leuk feestje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?
Hoe hug je haar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?
Hoe wilde jij onze relatie dan verkopen aan de wooncorperatie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Ik had wel zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie de spoiler in m'n vorige post.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?Noem je haar nou een 'kattie'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n vermoeden.
Nee.quote:
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben best vaak kattig, vooral tegen personen die heel dicht bij me staan. Slechte eigenschap.
Ik moet van dat lieve af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet van dat lieve af.
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.quote:Doel: tegen iedereen kattig zijn ipv alleen directe familie.
Kattig zijn = niet lief juist toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.
[..]
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kattig zijn = niet lief juist toch?
KATTIG
1) Bits 2) Gevat 3) Hanig 4) Kribbig 5) Nors 6) Onvriendelijk 7) Pinnig 8) Snauwerig 9) Snibbig 10) Spinnig 11) Vinnig 12) ValsIk ben niet vals hoor. Onvriendelijk ben ik ook niet.
Is dit in vergelijking met jou of een losstaande feit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
ja maar dat snap ik dus nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijmquote:
Zouden geweest zijn inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik dus niet
[..]
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijm
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Topic is dood. Ik ga spammen.
ABDULMALIK, BORTE, KB, JFM, DARKMOND, TM, MATHEMAAT, CHE, STIM.
Where ya'll at.
ik op 3, mooiiii getal dat. Waar ben jij nu bbe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
je hebt me nooit de kans gegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zouden geweest zijn inderdaad [ afbeelding ]
ken je plekquote:
fok jou crip.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |