Ik moet van dat lieve af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet van dat lieve af.
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.quote:Doel: tegen iedereen kattig zijn ipv alleen directe familie.
Kattig zijn = niet lief juist toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige in dit topic. die daarvan af wil.
[..]
Zodat iedereen je ziet als een lieve meid? Ik begrijp het even niet.
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kattig zijn = niet lief juist toch?
KATTIG
1) Bits 2) Gevat 3) Hanig 4) Kribbig 5) Nors 6) Onvriendelijk 7) Pinnig 8) Snauwerig 9) Snibbig 10) Spinnig 11) Vinnig 12) ValsIk ben niet vals hoor. Onvriendelijk ben ik ook niet.
Is dit in vergelijking met jou of een losstaande feit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
ja maar dat snap ik dus nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een eerder bericht zei ik dat je een lieve meid bent als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent.
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijmquote:
Zouden geweest zijn inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik dus niet
[..]
peunage srs wij zouden een goed stel geweest zijm
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Topic is dood. Ik ga spammen.
ABDULMALIK, BORTE, KB, JFM, DARKMOND, TM, MATHEMAAT, CHE, STIM.
Where ya'll at.
ik op 3, mooiiii getal dat. Waar ben jij nu bbe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
je hebt me nooit de kans gegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zouden geweest zijn inderdaad [ afbeelding ]
ken je plekquote:
fok jou crip.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef Crip het volgende:
Where ya'll at.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |