Goede bescherming tegen huidkanker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omarm je overbeharing gewoon.
was ik maar een Turkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.
Wederom een bewijs dat Turkse genen superieur zijn aan de Hollandse.
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg met een Turk voor nakomelingen, dan hebben je kinderen tenminste goede bescherming.
Ben je zo behaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.Daarom tatta trouwen toch.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had het over "3 personen". Dat wordt vast een leuk feestje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?
Hoe hug je haar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?
Hoe wilde jij onze relatie dan verkopen aan de wooncorperatie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Ik had wel zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie de spoiler in m'n vorige post.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?Noem je haar nou een 'kattie'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n vermoeden.
Nee.quote:
Als je net zo kattig als mijn kat Muezza bent, dan ben je een lieve meid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben best vaak kattig, vooral tegen personen die heel dicht bij me staan. Slechte eigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |