Vrouwen eten, ha ha ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was joke, omdat het al over eten ging
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja klopt. Allemaal zo slank ook
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is zo dun. Ik voel me een beer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf dan ook maar scheren.
Ik laser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]ook mijn gedachte abi
Laten waxen is daar vast ook cheap neem ik aan
yuhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een eckte turk laat het harsen of laseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omarm je overbeharing gewoon.
was ik maar een Turkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede bescherming tegen huidkanker.
Wederom een bewijs dat Turkse genen superieur zijn aan de Hollandse.
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg met een Turk voor nakomelingen, dan hebben je kinderen tenminste goede bescherming.
Ben je zo behaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg bescherming voor 3 personen.Daarom tatta trouwen toch.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had het over "3 personen". Dat wordt vast een leuk feestje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
3 condooms hebben. Wat is daar zo bijzonder aan?
Hoe hug je haar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB is niet behaard. Ze is hartstikke lekker en glad als een paling.
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
Wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen gaan dan ook op zoek naar "het dier", er is dus geen sprake van menselijk contact.
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ik met "het dier" bedoel hè?
Hoe wilde jij onze relatie dan verkopen aan de wooncorperatie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |