Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.quote:
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.
Nou dat doe je daar dus niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
Enlighten us.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsigquote:
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsig
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijn
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.
Misschien dat millennia lang eerwraak geholpen hebben om de libido op één partner te richten? Zou wel een gedurfd onderzoeksvraag zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Probeer het uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Ja, beffen is je vreemd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?
Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, beffen is je vreemd?
Een leuke manier om je vrouwwezen te vermaken, wees wel voorzichtig met je neus als die wat groot is, in het heetsts van de strijd kan die natuurlijk breken
Omg. Jij.quote:
Dat wisselt, zeg om de dag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Is me vreemd. Hoe vaak doe jij het? Wat vind je er lekker aan? Hoe groot is je neus?
Mannen sowieso hoog libidoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat wisselt, zeg om de dag.
Het is heerlijk om iemand te zien genieten en dat terug te krijgen.
Heul behoorlijk, net een Pers
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beweeg je je neus ook, zo als een konijn als ze op je gezicht zit ja? Hoe krijg jij het terug? Sorry voor de vele vragen, ik probeer het gewoon te begrijpen.
Pics van je neus.
Wat unlabeled zegt klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deel je ervaring Stim. Open en bloot .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |