Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Waarom neem je geen huisgenote?
Toen ik op mezelf ging voor studie, woonde ik met een turks meisje samen.
Wij hadden iets van 35m², was genoeg. Ook minder schoonmaken hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor woning? Is het een aparte kamer met een eigen badkamer en keuken?
Vaak als je dat moet delen, kan die huis maar 1 keer huurtoeslag aanvragen.
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee hoor... is heel normaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?
Tering he. Echt fucking aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ook om met een Turk samen te wonen?quote:
Oh, haha. Dan een jaartje alleen daarna huisgenotequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ja, wat maakt het uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook om met een Turk samen te wonen?
Ja shit manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering he. Echt fucking aantrekkelijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het uitals het maar een meisje is
Nee, nu thuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok en nu woon je weer samen? of wordt dit te persoonlijk? hihi
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor dinerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:51 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee, nu thuisben klaar met studie
Ik zou eerst naar een bezichtiging gaan. Als ik het zo lees heb je alleen een bed nodig, voor de rest hebben ze alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit man![]()
Alle 25m2 kamers zitten op de begane grond. Zal ik zo'n kamer nemen ja? Of ? Wat denk jij dat handig is?
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
Haha dat waren allemaal meisjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor diner
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...
Ik weet niet waar je zit, maar ik zou echt huurwoning aanraden, is vaak zelfde prijs als een kamer
Hadden jullie ook een kussengevecht?quote:
dont get too exited, sonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euro
[..]
Hadden jullie ook een kussengevecht?
Ligt eraan, in Rotterdam wel. En in andere steden, bijv. Amsterdam, die kleine steden die ernaast zitten zijn goedkoper, daar is wel te vinden. Ik had zoiets van, in plaats van 400 te betalen en 8 huisgenoten hebben, heb ik liever 1 huisgenote en huren we samen een woning voor 500.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euro
[..]
Hadden jullie ook een kussengevecht?
Haha nee, Amar is een jongensnaam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je d8 zeker dat ik ook een meisje was
fail.
Hahaquote:
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar een bezichtiging gaan. Als ik het zo lees heb je alleen een bed nodig, voor de rest hebben ze alles.
Als ik jou was zou ik eerst alles berekenen. Dus hoeveel betaal je netto per maand. Ik schat zelf rond de 450-500 euro. Het is te overzien als je genoeg spaargeld hebt of een bijbaan ernaast neemt. Je krijgt uitwonend studiefinanciering, dus je kan het daarmee ook genoeg compenseren.
Maat hoe lang is de contract, wanneer je daar wilt wonen?
In Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...
Ik weet niet waar je zit, maar ik zou echt huurwoning aanraden, is vaak zelfde prijs als een kamer
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Haha nee, Amar is een jongensnaam.
Studio? Dat is wel mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha
[..]
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.Heel vaag..
En ik ga lenen denk ik, uitwonende stufi aanvragen + collegegeldkrediet en dan kom ik wel uit op ong 1000 pm. Ook nog op zoek naar een baantje en heb spaargeld dus dat zit wel goed.
Twijfel alleen of het een goede is, het is blijkbaar short stay, dus maximaal 6 maanden in die kamer ofzo?
[..]
In Amsterdam?Dit zijn gewoon mini-huisjes, eigen keukenblok en douche enzo..
Nargilequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?
Suggesties?
Haha dat is wel minder. Ik vind dit overigens wel vaag omschreven. Te vaag. Denk dat ze mensen vaker naaien met borg. Anders zou je wel wat concreter zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zijn de borgregels?
Als je studio schoon is, je ons het bewijs van uitschrijving bij de gemeente of het bewijs van inschrijving op een ander adres kunt laten zien en er niets kapot is of noemenswaardig is beschadigd, dan krijg je de borg binnen 4 weken teruggestort op je bankrekening. We zouden het liefst iedereen zijn volledige borg teruggeven, want dan zou dat betekenen dat alles schoon en netjes is achtergelaten. Schoon is schoon en niet half schoon. Kalk op het douchescherm en broodkruimels in de keuken kasten is niet schoon. In deze gevallen zullen we een schoonmaak plannen en die verrekenen met je borg. Schoonmaak is minimaal 1,5 uur en kost dan minimaal ¤ 45,- .
Haha mierenneukerijBroodkruimels.
Hoeveel personen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar goed, mannen/ jongens komen er niet in. Dan gaan we maar met z'n allen uit eten?
Suggesties?
Met duizend euro kan je rondkomen. Maar wat zijn jouw maandelijkse kosten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh ze doen niet aan bezichtingen geloof ik. Als je interesse hebt in een kamer moet je meteen 400 euro betalen en shizzle.Heel vaag..
En ik ga lenen denk ik, uitwonende stufi aanvragen + collegegeldkrediet en dan kom ik wel uit op ong 1000 pm. Ook nog op zoek naar een baantje en heb spaargeld dus dat zit wel goed.
Twijfel alleen of het een goede is, het is blijkbaar short stay, dus maximaal 6 maanden in die kamer ofzo?
Maar op zich is 6 maanden prima, had via een andere site woningen gevonden, kleiner en duurder, voor 12 maanden.. Dat maakte mij bang en daardoor ben ik daar niet meer op ingegaan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met duizend euro kan je rondkomen. Maar wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Betaal jij zelf je verzekering, mobiel, collegeld en etc?
Als je dat wel doet, dan zou ik wel een bijbaantje adviseren.
Ja ik zie het. Is maar 6 maanden. Valt tegen
Hun hele site is vaag. Maar blijkbaar is het een studentenhotel 2.0quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Haha dat is wel minder. Ik vind dit overigens wel vaag omschreven. Te vaag. Denk dat ze mensen vaker naaien met borg. Anders zou je wel wat concreter zijn.
Je wilt niet weten wat ik allemaal tegen ben gekomen bij huurders die het huis verlieten. Mensen kunnen echt smerig zijn.
Wat hebben zij trouwens te maken met het feit dat jij je huur opzegt? Bewijs van inschrijving laten zien op een ander adres? Ze hebben daar precies niets mee te maken.
watwat ik zie dit nu pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat jou kb. Nu wil ik daar ook wonen
Zou wel fucking goedkoop zijn he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
watwat ik zie dit nu pas
kom samen wonen da
Dan moet je het gewoon proberen vind ik. Is best een leuke ervaringquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar op zich is 6 maanden prima, had via een andere site woningen gevonden, kleiner en duurder, voor 12 maanden.. Dat maakte mij bang en daardoor ben ik daar niet meer op ingegaan..
erm. doeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Kurdish het volgende:
Ohh 2 uur al. Even uurtje werken en slapendoei fok
dat mag helemaal niet, alleen kamers groter dan Xm2 zijn voor 2 personen en alleen stelletjes mogen die kamers huren, rare eisen hebben zijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou wel fucking goedkoop zijn he.
Rond de 200 euro pp.
[..]
Dan moet je het gewoon proberen vind ik. Is best een leuke ervaring
Dan faken we het gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet, alleen kamers groter dan Xm2 zijn voor 2 personen en alleen stelletjes mogen die kamers huren, rare eisen hebben zij![]()
Ja, wellicht komt er iets leukers nog en dan zit ik hier niet een jaar aan vast.. dus dat scheelt wel weer.
Nu een kamer vinden, begane grond, eerste verdieping of tweede?
Er zijn iets van 8 verdiepingen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan faken we het gewoonJe hoeft heus niet te bewijzen ofzo
Ik zou tweede doen. Sowieso niemand boven je hebben
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn iets van 8 verdiepingen ofzoMaar op de begane grond heb je nog kamers van 25m2, voor dezelfde prijs als die van 23m2
En ja dat is waar, laten we het doen yolo
Houseparty all day long.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plek
Ik hoop dat ze soort anti-korps mensen hebben. Anders is het echt kut.
Ja toch. Is maar voor zes maanden. Misschien wordt je dankzij mij bi
wat, wat zeg jij nou weer allemaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plek
Ik hoop dat ze soort anti-korps mensen hebben. Anders is het echt kut.
Ja toch. Is maar voor zes maanden. Misschien wordt je dankzij mij bi
Of haal ik je door elkaar met JFM?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, wat zeg jij nou weer allemaalbi???? ben je vrouwtje jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of haal ik je door elkaar met JFM?
Ben 90% manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik lachte om mijn eigen grapquote:
sneu..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lachte om mijn eigen grap
Maar ik twijfel nu echt
Ik ga denk ik over half jaar voor mijn stage wel eentje nemen.
Utrechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sneu..
waar woon je nu dan?
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht
Ook een geweldige stad en maar 15 minuten van mijn school.
En hoezo sneu?
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maok
Ohh utje, wel aardig ja.
heb ik al gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Deze viel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Coolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb ik al gezienmeerdere keren achter elkaar
moest lachen ja
lekker kontje ook
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cool
Kies maar een kamer uit, dan gaan we samenwonen.
Omdat jij een vrouw bent, ga jij koken. Ik doe wel het strijken dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Half jaartje uitstellen dan maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannen
ik kan wel goed koken ja: noodles maken en eitjes bakken![]()
![]()
![]()
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half jaartje uitstellen dan maar
Mijn moeder maakte vorige keer altijd eten voor de hele week
Magnetron
In het begin wel ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?
Dat soort filmpjes....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hard gelachen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's toch karbonaadjes ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Santello het volgende:
Sangggggggggggg honger als een beest.
Ik ga de keuken hier in het hotel leeg plunderen. Lekker aan de varken steaks
Jij bent gemeen vandaagquote:
Belachelijke prijzen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2
Ja, een stuk maand.quote:halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
Let op dat je geen lichaamsvocht van medestudenten op je eigen kleren krijgt.quote:voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.quote:
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Ja beter is dan studentenhuis. Beter eigen huis pas wanneer je voltijd baan heb... tot die tijd gratis eten e.t.c.e.d bij ouders. Kosten is dus laag.
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat waar naar ik aan het kijken ben is gewoon een complex. Iedereen heeft zijn eigen shit daar en je hoeft bijna geen contact te hebben met anderen, als je dat zou willen.
Nou dat doe je daar dus niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Contact maken niet uit. Het ging mij om wonen andere mensen ermee samen in 1 huis.
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
Enlighten us.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsigquote:
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik weet van turkinnen (de meiden in mijn omgeving die vrij zijn in hun doen en laten) is dat ze opvallend genoeg zeer kuis zijn. Gaan niet van hak op de tak. MAARRR gaan wel helemaal los als ze eenmaal de prins op t witte paard hebben gevonden. Ook de vrouwtjes in mijn omgeving zijn na 20 jr huwelijk nog steeds zeer hitsig
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Prins op witte paard als soort van 'liefde' op eerst gezicht?
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn erg. Turkse vrouwen nog erger! Hitsiggggg, geen grap!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand waarmee ze serieus zijn
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse vrouwen hebben over het algemeen wel een hoog libido, idd. Hoe komt dit?
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op het gezicht van die prins zitten en steigeren als een paard neem ik aan.
Misschien dat millennia lang eerwraak geholpen hebben om de libido op één partner te richten? Zou wel een gedurfd onderzoeksvraag zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets midden oosters is trouwens. Van perzische freunden heb ik vernomen dat het bij hen niet anders is. Sommigen hebben een koerdische vriend en die blijken ook een hoog libido te hebben vergeleken met bijv de nederlanders. Don't know why...
Probeer het uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt...Soms denk ik dat het aan het land ligt waar ze in wonen. In Iran is seks een redelijke taboe waardoor alles stiekem en 'underground' gebeurt. Dan vraag ik me af of het spannende eraan libido-verhogend is.
Ja, beffen is je vreemd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmygod. Wat is diiiit. Ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |