wat, wat zeg jij nou weer allemaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sow. Dat zijn veel studenten op 1 plek
Ik hoop dat ze soort anti-korps mensen hebben. Anders is het echt kut.
Ja toch. Is maar voor zes maanden. Misschien wordt je dankzij mij bi
Of haal ik je door elkaar met JFM?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, wat zeg jij nou weer allemaalbi???? ben je vrouwtje jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of haal ik je door elkaar met JFM?
Ben 90% manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik lachte om mijn eigen grapquote:
sneu..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lachte om mijn eigen grap
Maar ik twijfel nu echt
Ik ga denk ik over half jaar voor mijn stage wel eentje nemen.
Utrechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sneu..
waar woon je nu dan?
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht
Ook een geweldige stad en maar 15 minuten van mijn school.
En hoezo sneu?
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je lachte om je eigen 'grap', zo leuk was die niet eens maok
Ohh utje, wel aardig ja.
heb ik al gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Deze viel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was juist heel grappig. Je bent gewoon humorloos vandaag.
Ff jou testen. Als je hier niet om lacht, dan wil ik niet meer samen met jou wonen:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=100002293836453
Coolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb ik al gezienmeerdere keren achter elkaar
moest lachen ja
lekker kontje ook
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cool
Kies maar een kamer uit, dan gaan we samenwonen.
Omdat jij een vrouw bent, ga jij koken. Ik doe wel het strijken dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Half jaartje uitstellen dan maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helaas, alle kamers voor 2 personen zijn niet vrij meer... daar gaan onze plannen
ik kan wel goed koken ja: noodles maken en eitjes bakken![]()
![]()
![]()
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half jaartje uitstellen dan maar
Mijn moeder maakte vorige keer altijd eten voor de hele week
Magnetron
In het begin wel ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, kookte je moeder voor je toen je op kamers zat?
Dat soort filmpjes....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen, allemaal perverts!
Daarom ook mannen aan de burqua!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hard gelachen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's toch karbonaadjes ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef Santello het volgende:
Sangggggggggggg honger als een beest.
Ik ga de keuken hier in het hotel leeg plunderen. Lekker aan de varken steaks
Jij bent gemeen vandaagquote:
Belachelijke prijzen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2
Ja, een stuk maand.quote:halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
Let op dat je geen lichaamsvocht van medestudenten op je eigen kleren krijgt.quote:voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |