SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.zzzzz
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. waarom niet bij jou als je toch eenmaal kookt?
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.
[ afbeelding ]
hindistanler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh echt?
En nee dankje, k heb aardbeientaart gebakken vandaag
Neehquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hindistanler.
taart? viel er wat te vieren?
Zullen we 50/50 doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Kurdish het volgende:
[..]
NeehIk geef eens per maand een etentje, dat was dan het toetje
haha erm. ik denk dat je beter 50/50 met je marokkaanse schoonheid kan doen? no heumeu brahquote:
Hahaha ja ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het al voor me
is goed
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.
en nee ik kan geen turks.
Chakemquote:
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Is mijn huis hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.[ link | afbeelding ]
Maras,quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chakem
Uit welke regio kom je vandaan?
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.
Ja broeder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Is mijn huis hoor![]()
K geef mijn eigen dinner party wel, tsss
sss
sssssssssssss
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.
[..]
Ja broeder.
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Heb je IP-adres.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Ja zuster.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Ehmmmmquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..
Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?
Ken ik niet. Is dat Bashur, Bakur, Rojhalat of Rojawa van Kurdistan?quote:
DM adresquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.
vandaag was vrijdag en je had een etentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declarerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Ja, nooit weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vandaag was vrijdag en je had een etentje
hmm. grr
Studeer er al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-Oostquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Was het niet leuk ofzo ?![]()
Kon je dat niet ter plekke in mijn gezicht zeggen??
hihi. moet je maar beter koken. met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, nooit weer4 mensen hebben afgezegd.
Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:22 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahah ik kook goed, dat was het niet
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declareren
Ja vind er eens een in Diemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzo
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
Koerden eten niet 24/7 dolma okequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
met je aardbeientaart [ afbeelding ]
zeker dolma's vooraf?
Vrije sector in Diemen is super goedkoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?
Er gaan nu nog steeds geruchten rond dat men voor 5000 een huis regelt in Amsterdam. Via Woningnet medewerkers.
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Koerden eten niet 24/7 dolma okeik lust niet eens dolma..
Kip kerrie met basmati rijst gemaakt toevallighindi food
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.
Wat studeer je?
Ik heb komend jaar wel les in de UvA op koningsplein.
Hahhahaahah. Moet je ook niet doen. Nergens voor nodig. Alles op het spel zetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressen
haha, wat had je geinspireerd? ik heb een koerdische ex (iraakse) die keek vaak hindi filmsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Dolma niet lekker vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.
Echt, wat is er mis met zulke mensenquote:
Huh, waarom ben ik gedissed...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.
Is er wat over? Zou het graag komen ophalen mits halal.
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Mijn internet op werk is traag. Kom er niet doorheen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Rond de 500 volgens mij. Maar je moest wel wc en keuken delen. Dat is voor mij altijd een no goquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...
[..]
Echt, wat is er mis met zulke mensen![]()
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Huh, waarom ben ik gedissed...Ik ben alleen omdat het tijd is om te slapen.
Aaaawww als je honger hebt moet je gewoon zeggen. Kom maar
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn internet op werk is traag. Kom er niet doorheen.
Maar dat zijn toch normale huurprijzen?
Hoeveel vierkante meter? Wtf dat zijn sociale huur prijzen ;s
Hahaha bollywood films vind ik ook geweldig, meedansen enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
haha, wat had je geinspireerd? ik heb een koerdische ex (iraakse) die keek vaak hindi films
Ik dacht hele woning van 60-70 m2. Dat is echt duur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2
halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil een container, die zijn goedkoop vergeleken met deze shitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Had vorig jaar voor een half jaar een kamer voor 800 euro pm
op jezelf wonen. is dat niet haram hihiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
23m2 voor 610 ofzo en 599 voor 20m2
halo ik ben student halo ik wil ook wat over houden aan het eind van de maand
voordeel is wel eigen alles, niks delen behalve wasmachine
DM me?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik dacht hele woning van 60-70 m2. Dat is echt duur.
Ik heb trouwens wel een kamer beschikbaar in amsterdam-noord zonder inschrijving..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.
Want in essentie mag ik het helemaal niet bij je op komen halen![]()
Dus even voor mijn hersenen:
Je nodigt mensen uit.
Je kookt.
Je zegt af omdat je moest slapen?
Van sarma? Heb je nog nooit gezien?quote:
ok. maak volgende keer als je ons uitnodigt maar nog een keer, dan neem ik een frisse witte wijn uit 2007 mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha bollywood films vind ik ook geweldig, meedansen enzo.
Ik maak heel vaak kipkerrie. Is echt lekker
daarom doe ik het toch ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
op jezelf wonen. is dat niet haram hihi
maak dat de kat wijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom doe ik het toch ook nietgewoon ijdele plannen waar ik uiteindelijk niks mee ga doen, rip
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.
Want in essentie mag ik het helemaal niet bij je op komen halen![]()
Dus even voor mijn hersenen:
Je nodigt mensen uit.
Je kookt.
Je zegt af omdat je moest slapen?
Is niks haram aan hoor. Maar je moet het gewoon proberen als je wilt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom doe ik het toch ook nietgewoon ijdele plannen waar ik uiteindelijk niks mee ga doen, rip
Ken het niet. Misschien dat ik met behulp van een foto het wel herkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Kurdish het volgende:
[..]
[..]
Van sarma? Heb je nog nooit gezien?
Oh, je hebt tweequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niks haram aan hoor. Maar je moet het gewoon proberen als je wilt.
[..]
Ken het niet. Misschien dat ik met behulp van een foto het wel herken
Is goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok. maak volgende keer als je ons uitnodigt maar nog een keer, dan neem ik een frisse witte wijn uit 2007 mee.
Allebei lekkahh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, je hebt twee
Yaprak sarmasi
[ afbeelding ]
en lahana sarmasi
[ afbeelding ]
da's wel erg jong, volgens mij moet zo'n wijn eerst gaan rijpen anders smaakt het meer naar druivensap?quote:
Ohzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, je hebt twee
Yaprak sarmasi
[ afbeelding ]
en lahana sarmasi
[ afbeelding ]
Ik proef het verschil echt niet..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
da's wel erg jong, volgens mij moet zo'n wijn eerst gaan rijpen anders smaakt het meer naar druivensap?
Ik lust dat nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohzo.
Ik noem het altijd rode yaprak of groene yaprag
Zijn beide fucking lekker trouwens
Wat een nepperd ben jij ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:41 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik lust dat nietlahana sarmasi is nog te eten
Wat voor woning? Is het een aparte kamer met een eigen badkamer en keuken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wacht 610 euro voor 25m2 valt best mee? ik kan ook huurtoeslag krijgen, krijgt iedereen dat standaard?want dan is het wel aantrekkelijk.. 25m2 voor 400 nogwat euro?
Als het een eigen deur heeft met huisnummer, dan krijg je huurtoeslag. Waarschijnlijk rond de 250.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wacht 610 euro voor 25m2 valt best mee? ik kan ook huurtoeslag krijgen, krijgt iedereen dat standaard?want dan is het wel aantrekkelijk.. 25m2 voor 400 nogwat euro?
Waarom neem je geen huisgenote?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |