Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:22 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahah ik kook goed, dat was het niet
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declareren
Ja vind er eens een in Diemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kamers zijn duur in Adam. Pak gewoon eentje in Diemen ofzo
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Studeer er al.
En wat, hoezo kon je dat niet regelen. Wat een faal is dat nou weer
[..]
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-OostIk zal zwaaien naar je huis in de Bijlmer
![]()
Koerden eten niet 24/7 dolma okequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
met je aardbeientaart [ afbeelding ]
zeker dolma's vooraf?
Vrije sector in Diemen is super goedkoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahaha. Echt he. Stel dat het kon. Ben jij integer genoeg om het niet doen?
Er gaan nu nog steeds geruchten rond dat men voor 5000 een huis regelt in Amsterdam. Via Woningnet medewerkers.
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Koerden eten niet 24/7 dolma okeik lust niet eens dolma..
Kip kerrie met basmati rijst gemaakt toevallighindi food
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vind er eens een in DiemenNet zo duur.
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom noem je het een excursie? Omdat je naar de ''zoo'' gaat in de Bijlmer? Echt racist jij.
Wat studeer je?
Ik heb komend jaar wel les in de UvA op koningsplein.
Hahhahaahah. Moet je ook niet doen. Nergens voor nodig. Alles op het spel zetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet doen. Ben daar te pussy voor. Zou kapot stressen
haha, wat had je geinspireerd? ik heb een koerdische ex (iraakse) die keek vaak hindi filmsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Dolma niet lekker vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben laatst een nieuwe complex geopend. Was best betaalbaar.
Echt, wat is er mis met zulke mensenquote:
Huh, waarom ben ik gedissed...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Je hebt dus voor 4 man gekookt. Je bent gedissed en bent nu alleen.
Is er wat over? Zou het graag komen ophalen mits halal.
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Mijn internet op werk is traag. Kom er niet doorheen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet bedacht hoor, mijn docenten.Deze minor die ik gekozen heb.
![]()
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Kijk zo mooi, o zo duur. RIP.
Rond de 500 volgens mij. Maar je moest wel wc en keuken delen. Dat is voor mij altijd een no goquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel huur dan? Ik kan in principe vrij makkelijk een kamer in Hoofddorp krijgen. Maar Hoofddorp is zo...
[..]
Echt, wat is er mis met zulke mensen![]()
Ik snap niet dat je zo gaat teasen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Huh, waarom ben ik gedissed...Ik ben alleen omdat het tijd is om te slapen.
Aaaawww als je honger hebt moet je gewoon zeggen. Kom maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |