SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.zzzzz
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. waarom niet bij jou als je toch eenmaal kookt?
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb liever bij iemand die een bachelor pad heeft ofzo.
[ afbeelding ]
hindistanler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh echt?
En nee dankje, k heb aardbeientaart gebakken vandaag
Neehquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hindistanler.
taart? viel er wat te vieren?
Zullen we 50/50 doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je hebt smaak! zou je slaapkamer maar zijn..
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Kurdish het volgende:
[..]
NeehIk geef eens per maand een etentje, dat was dan het toetje
haha erm. ik denk dat je beter 50/50 met je marokkaanse schoonheid kan doen? no heumeu brahquote:
Hahaha ja ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oh. volgende keer kan santello koken en dan moet je ons allemaal uitnodigen goed?
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het al voor me
is goed
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer eerst het nederlands goed onder de knie te krijgen met zulke zinnen.
en nee ik kan geen turks.
Chakemquote:
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef hoekanditnou het volgende:
Kan allemaal van jullie Turks? Deze taal wil ik best wel leren.
Is mijn huis hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben jij uitgenodigd? Zonder foto geen uitnodiging.
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Tokkie uit Amsterdam-Noord gespot.[ link | afbeelding ]
Maras,quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chakem
Uit welke regio kom je vandaan?
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is fout aan de zinnen van me dan? Fouten zijn toch normaal? Jij schrijft Nederlands zelfs zonder grote letter N en Turks zonder grote letter T.
Ja broeder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Wat is tokkie? Flodder agtich toch?
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Is mijn huis hoor![]()
K geef mijn eigen dinner party wel, tsss
sss
sssssssssssss
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn... maar dat vind ik minder erg dan jouw geval.
[..]
Ja broeder.
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Heb je IP-adres.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Ja zuster.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello jij woonde in zuid toch?
Ehmmmmquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok. wanneer? fles wijn zorg ik wel voor..
Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Welke afkom ben je? Turks omdat je in die topic over Turken zit zeker?
Ken ik niet. Is dat Bashur, Bakur, Rojhalat of Rojawa van Kurdistan?quote:
DM adresquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef hoekanditnou het volgende:
[..]
Hoe weet jullie wie waar wonen? Is er speciaal lijstje daarvan op FOK!, wie waar wonen?
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je dat oude ING gebouw? Dat nu omgebouwd is tot studentenwoningen? Ik wil daaaaaaaaar een ruimte. Regel dat voor me AUB.
vandaag was vrijdag en je had een etentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ehmmmmeen zaterdag. Altijd zaterdag
Serieus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is wel eens bij mij op bezoek geweest.
Zo denken allochtonen altijd. Ik werkte bij een verzekeringsmaatschappij voor auto's, dus daardoor kwam iedereen bij mij. Alsof ik al hun kosten kon laten declarerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Ja, nooit weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vandaag was vrijdag en je had een etentje
hmm. grr
Studeer er al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Kon niet eens wat regelen toen ik bij een Woningcorporatie werkte![]()
![]()
Wat heb je hier te zoeken dan? Ga je hier studeren?
Doe normaal. Ik heb komende week een 'excursie' door Zuid-Oostquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Was het niet leuk ofzo ?![]()
Kon je dat niet ter plekke in mijn gezicht zeggen??
hihi. moet je maar beter koken. met je aardbeientaartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, nooit weer4 mensen hebben afgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |