Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Waarom neem je geen huisgenote?
Toen ik op mezelf ging voor studie, woonde ik met een turks meisje samen.
Wij hadden iets van 35m², was genoeg. Ook minder schoonmaken hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Ehhh dat is toch niet te doen op 25m2? Ik heb al aan mijn eigen 40m2 niet genoeg.
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor woning? Is het een aparte kamer met een eigen badkamer en keuken?
Vaak als je dat moet delen, kan die huis maar 1 keer huurtoeslag aanvragen.
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee hoor... is heel normaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wauw. en je ouders hadden er geen problemen mee?
Tering he. Echt fucking aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ook om met een Turk samen te wonen?quote:
Oh, haha. Dan een jaartje alleen daarna huisgenotequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.amsterdam2stay.nl/huuraanbod.html
Ja hier, eigen keuken eigen badkamer eigen adres alles.
[..]
Meh. Weet niet wie, JFM wil volgend jaar pas. Ik heb haast.
Ja, wat maakt het uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook om met een Turk samen te wonen?
Ja shit manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering he. Echt fucking aantrekkelijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het uitals het maar een meisje is
Nee, nu thuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok en nu woon je weer samen? of wordt dit te persoonlijk? hihi
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor dinerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:51 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee, nu thuisben klaar met studie
Ik zou eerst naar een bezichtiging gaan. Als ik het zo lees heb je alleen een bed nodig, voor de rest hebben ze alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit man![]()
Alle 25m2 kamers zitten op de begane grond. Zal ik zo'n kamer nemen ja? Of ? Wat denk jij dat handig is?
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf de kamers zijn ook gemeubileerd en alles.
Haha dat waren allemaal meisjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat zeggen je ouders als je random mensen uitnodigt voor diner
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ik zou geen kamers doen, zit je echt aan anderen vast...
Ik weet niet waar je zit, maar ik zou echt huurwoning aanraden, is vaak zelfde prijs als een kamer
Hadden jullie ook een kussengevecht?quote:
dont get too exited, sonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niet snel een woning van rond de 600 euro
[..]
Hadden jullie ook een kussengevecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |