Kibbeling a la kipquote:
kankerleuk jaquote:
Kluifmepik had ik tegen het kassameisje gezegdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had laatst iets gehaald bij kluifjekip. Hadden ze alleen kip.
Kankersmerig.
Doet het nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
www.fokforum.nl/kankerregels
Alleen zichtbaar als je abo hebt. Even kopenquote:
Dan haal ik z'n vliegtuig uit de lucht met een van Rusland geleende houwitzerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als die op vakantie zou gaan naar Bulgarije?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch mooie beelden.
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Best opmerkelijk dat ik Kapiteintje pas net voorbij ben.
Valt best mee. Ik post voornamelijk overal en nergens zolang de users mij aanstaan en ik mij verveel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik troost me met de gedachte dat JR, INSO en LR waarschijnlijk ook nog zo 40 tot 45000 posts in GRTD hebben.
Nu mij nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Best opmerkelijk dat ik Kapiteintje pas net voorbij ben.
WTF Insoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik troost me met de gedachte dat JR, INSO en LR waarschijnlijk ook nog zo 40 tot 45000 posts in GRTD hebben.
En Engelandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk over Legia.
Geef december maar weer de schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zoveel nog. Dat zal wel aan de laatste maanden van 2013 liggen.
De zon gaat vroeg onder, LR zijn wandelingen door Delft of omgeving worden korter en hij zoekt de warmte van het internet. Herkenbaar, in mijn geval dan in Groningen.quote:
Karina heeft de vrome taak het wasgoed van de helden te verzorgen. Haar was, strijk en vouwkunsten zijn legendarisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Er zijn hier natuurlijk alleen máár helden .
En Karina
Succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga naar huis vrienden.
Kwartiertje infietsen, dan 1 uur in D2/D3, kwartiertje uitfietsen
Dit gaat pijn doen.
Heb je in Groningen ook poolnachten en noorderlichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zon gaat vroeg onder, LR zijn wandelingen door Delft of omgeving worden korter en hij zoekt de warmte van het internet. Herkenbaar, in mijn geval dan in Groningen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je in Groningen ook poolnachten en noorderlicht
Veel plezier johannes en vergeet niet aan zijn snor te trekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Succes.
Morgen hoor je hoe mijn date met GGMM was.
Hij moet nog wel even ONLINE komen anders weet ik niet waar ik hem aan kan herkennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel plezier johannes en vergeet niet aan zijn snor te trekken.
Ik snap niet dat Knut niet eens vriendjesberen gaat zoeken in Groningenquote:
Ik kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
Koning Knut en zijn onderdanen.
[ afbeelding ]
jan_van_speijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
ik ben hier ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
En Karina
Nou dankjewel Lav!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
En Karina
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerderequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerdere
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Chordius het volgende:
[..]
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.
Flikkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef Chordius het volgende:
Dat jij überhaupt weet dat ik een half jaar geleden je toetsenbord belachelijk maakte.
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?
Dat heeft sherlock gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Waarop zocht je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft sherlock gebruiken.
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?
Geil je daarop ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)senbord¬intopic=0
control F schaatsen
hahahahaha wisselde hij vervolgens van account om dit 'toevallig' tegen te komen al gereageerd hebbende op zijn kloon in het schaatstopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Chordius het volgende:
Ik ga mezelf in slaap duimzuigen en sperzieboontjes eten.
Klonen mag toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Wellesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Klonen mag toch helemaal niet
Hoezo Johannes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes is langzaam een dieptepunt aan het bereikenLaat ik het maar op spanning voor zijn date houden.
Jij maakt misbruik van je modrechten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes is langzaam een dieptepunt aan het bereikenLaat ik het maar op spanning voor zijn date houden.
Hoezo ben ik een dieptepunt aan het bereiken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij ziet eruit als een foute oostblokker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een dieptepunt aan het bereiken?
En die kut GGMM weigert mij te DM'en hoe hij er uit ziet. Nu kan ik hem niet eens herkennen, terwijl de kaartjes al wel betaald zijn
Ik kan zien dat je om 15:55 online was René!
Dat kan nog steeds bijna elke Amersfoorter zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef Chordius het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een foute oostblokker.
Wat ga je doen met GGMM?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die kut GGMM weigert mij te DM'en hoe hij er uit ziet. Nu kan ik hem niet eens herkennen, terwijl de kaartjes al wel betaald zijn
Niks mis mee. Ik wil het niet graag zien bij 2 mannen maar tongzoenen (met een damequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kuch bioscoop kuch tongzoenen kuch
Ah okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sin City 2.
En tongzoenen.
neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik wil het niet graag zien bij 2 mannen maar tongzoenen (met een dame)
Heb jij als een dame getongzoent?
Hij heeft een mario kart heuptas dus kan je niet missen ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dit serieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een mario kart heuptas dus kan je niet missen dit
Dat is tenminste een nuttige tip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit aanpappen met meiden uit je klas. Krijg je veel gezeik meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd jonge. Geen leuke chicks bij je in de klas?
quote:
Heb er maar 20 gehad ofzo en merendeels komt dat door bans enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Chordius het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.
Hoezo zijn Oostblokkers fout?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een foute Oostblokker met een Mario Kart heuptas
Inderdaad. Prachtig die Balkan mentaliteit en hun boeiende geschiedenis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo zijn Oostblokkers fout?
Komt goed joh. Ook wij vonden elkaar blindelings. Ik als Daley Blind look-a-like. Jij als iets geweldigs op zichzelf stralend tussen het overige plebs in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is tenminste een nuttige tip.
Ik ga over vijf minuten weg, als hij nog online komt zeg dan maar dat ik uitkijk naar onze ontmoeting. Ik zou het hem zelf zeggen maar hij wil niet online komen vandaag.
ik heb al gegeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben rijst, broccoli, zalm en sausje aan het maken. Wat eten jullie zometeen?
Van lekkerbekken tot soep tot Japanse beefburgers. Ik heb alles met korting bij de Lidl gekocht en geen zin in echt kokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pizza hawaiiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met appelmoes?quote:
quote:
woknoodles met wokgroenten en saté.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal nietquote:
pizza met appelmoes kan je je iets bij voorstellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal niet
Karikatuur van een mens jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]pizza wel maar spaghetti niet.. volgens mij ben ik niet degene die raar is
overigens een beetje mayo op je pizza is wel lekker
Je eet echt overal mayo of appelmoes bij. Heel bijzonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]pizza wel maar spaghetti niet.. volgens mij ben ik niet degene die raar is
overigens een beetje mayo op je pizza is wel lekker
Not sure if belediging of compliment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je eet echt overal mayo of appelmoes bij. Heel bijzonder
Beide nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if belediging of compliment.
Sin City 2 kijken ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee hij zou leuke dingen met johannesgod doen
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sin City 2 kijken ja.
De nieuwe Danio Special Peer Honing & Walnoot is een aanrader.
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'
Gaay
Ik geloof er ook niks van dat ze echt gaan. Toneelstukje voor de bühne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?
Hij is verder ook totaal niet hypocriet ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?
Ik heb hem nog nooit gezien dus geen ideequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een aparte verschijning.
Als je tegen je moeder zegt dat het eten apart smaakte is dat alles behalve een compliment. Ik hoop dat GGMM dat ook zo opvat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een aparte verschijning.
op dit forum beunhaasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien dus geen idee
Hier op het forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien dus geen idee
Rip johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'
Gaay
eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaay
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaay
Wat zeg jij eigenlijk tegen je moeder als je weer zo'n fatsig zeug van FOK! laat komen te neuken?quote:
echt een gek die GGMMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is verder ook totaal niet hypocriet ofzo
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaay
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?
Ja. Op Grindr zijn ze enkel uit op seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?
Onder de schuilnaam Mr. Glittersletje heeft hij veel succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Jezus ik zag net iemand die zijn eigen naam op zijn arm had getatoeëerd.![]()
Das iets anders, daar moet je een goed uiterlijk hebben om samen een film te kijken iets wat bij GGMM niet van belang isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?
quote:
Dit dusquote:
Ben je bang ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een hoop DM's ja.
Vooralsnog ga ik er van uit dat het een prank is.![]()
Hoop ik toch.
Hij is echt onderweg dus als je een beetje een kerel bent ga je gewoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop ik toch.
Hij zit echt in de treinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop ik toch.
quote:
Nice, kan je dat aan die opdekleuter/kleurder ofzo vertellen? Die heeft namelijk een heel strand in zijn vagina dit momentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op die rare Mexicaan na vind ik hem schitterend.
Doe jij zijn PR?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is echt onderweg dus als je een beetje een kerel bent ga je gewoon.
Hij wacht tot 20.15 op je. Zijn internet is niet zo goed nu, dus daarom even zo.
Dat heeft hij altijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, kan je dat aan die opdekleuter/kleurder ofzo vertellen? Die heeft namelijk een heel strand in zijn vagina dit moment
Nee dat komt later op de avond pasquote:
Que?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat komt later op de avond pas
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct een ban met Haxball.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Als je niet komt opdagen hoef je niet meer in VBL te vertonen zei Johannes, als hij daadwerkelijk komt en jij niet op komt dagen dan ga ik achter Johannesgod staan
Oh nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct ban met Haxball.
Zo.
Hij was niet zo goed, moet nog even inkomen. tijd voor bier dus.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is tenminste een nuttige tip.
Ik ga over vijf minuten weg, als hij nog online komt zeg dan maar dat ik uitkijk naar onze ontmoeting. Ik zou het hem zelf zeggen maar hij wil niet online komen vandaag.
Want 2 vrienden kunnen niet naar de bios?quote:
Dan neemt GGMM de status van TomPSV over!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct een ban met Haxball.
Zo.
Hoezo val je mij aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want 2 vrienden kunnen niet naar de bios?
Opbokken hoer, niemand wint het van tomquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef alors het volgende:
GGMM kan ook wel ophouden met tompsv18 bashen. Er is maar één echte lafbek die zijn woord niet houdt in VBL nu.
Doe ik nietquote:
*betaaldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Triest van GGMM, medelijden met Johannes, alles al betaalt en dan weigert ie..
Loveseats zit wel prima. Tafeltje erbij voor je biertjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus; we hebben het over loveseats gehadEn iemand van het internet meenemen naar de bios.. nee.
goed gespeeld, maar nee.
Tevens moet je borrelnootjes halen voor hem, die scheen je al klaar hebben liggen maar dat geloof ik niet.quote:
Stylo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef mrstylo het volgende:
Johannes is echt gegaan volgens mij. Echt vies van GGMM
dit gaat niet goed aflopen voor GGMM vrees ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef mrstylo het volgende:
Johannes is echt gegaan volgens mij. Echt vies van GGMM
quote:
Nee dat is leuk, kom je voor Sin City 2, ga je racen met 2 Italiaanse loodgietersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan je johannes niet van het station ophalen, even een uurtje mario karten en dan weer terug sturen?
Begeleid, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Happel woont toch ook in Amersfoort?
In beide zit een 2quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat is leuk, kom je voor Sin City 2, ga je racen met 2 Italiaanse loodgieters
Dat heb je goed begrepen. Johannes was al helemaal naar Amersfoort gekomen met de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar even resumé, want ik kom net binnenvallen en dit voelt als een opkomende rel die zijn gelijke niet kent. Nee. Ook niet de Netsplitter rel.
Johannes en René zouden samen naar de film gaan en René zegt op het laatste moment af?
jij had toch vroeger een UI met een kat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef alors het volgende:
Johannes kennende hosselt hij nog wel een chick, maarja het blijft treurig dat GGMM zich niet aan zijn woord houdt.
Jij kent hem en hij heeft jou ook gehosseld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef alors het volgende:
Johannes kennende hosselt hij nog wel een chick, maarja het blijft treurig dat GGMM zich niet aan zijn woord houdt.
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij had toch vroeger een UI met een piano?
Hoezo afzeggen? Hij gaat gewoon nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar even resumé, want ik kom net binnenvallen en dit voelt als een opkomende rel die zijn gelijke niet kent. Nee. Ook niet de Netsplitter rel.
Johannes en René zouden samen naar de film gaan en René zegt op het laatste moment af?
Yep en ook nog op een lullige manier van 'ik dacht dat het een grap was'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lees de edit, van een kat in pak
Ga weg kneusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel en je postte altijd in MEN en het 'wat luister je nu?' topic
niet ontkenne.
Toffe neger.quote:
Ik zocht op negersex, dit stond er tussen en jouw UIquote:
Die foto met die opengesperde schaamlappen die je me pas door dm'de hè; waren die van jou of was dat gewoon een foto die je van het internet af had geplukt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ga weg kneusGa lekker mijn history bekijken dan.
waar moet ik dat zien dan? jouw history is 300 paginasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Even in René's defense hè, maar het is eredivisie voetbal vanavond. René zit dan steevast in het livetopic. Dat had Johannes kunnen weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yep en ook nog op een lullige manier van 'ik dacht dat het een grap was'
Was jij niet die persoon die me je WA nummer gaf? Ik heb nieuwe tel dus alle nummers kwijt, anders stuur je hem even nog 1x?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt gezocht op negersex?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Voor Stylo ook 1 gedaan
[..]
Ik zocht op negersex, dit stond er tussen en jouw UI
Was wel grappig
Dat was ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die me je WA nummer gaf? Ik heb nieuwe tel dus alle nummers kwijt, anders stuur je hem even nog 1x?
Ze doet wel vaak heel raar ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
die alors is schizofreen volgens mij
Alors en ik hebben een paar dates gehad en dat heb ik ook proberen te ontkennen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doet wel vaak heel raar ja.
Dit ook weer, waarom zou je dat ontkennen?
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alors en ik hebben een paar dates gehad en dat heb ik ook proberen te ontkennen hoor
Whatsappen met mensen van een forumquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Tevens wacht ik nog op de nummer van Alors, anders kunnen we nooit Whatsappen
Voel je je nu niet schuldig trouwens?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.
Elke date was weer anders. Paon is er niks bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.
absoluut niet, nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je nu niet schuldig trouwens?
Leuke grap, prima. Maar had dan vanmiddag even aangegeven dat het allemaal een grap was.
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke date was weer anders. Paon is er niks bij
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
absoluut niet, nee.
En zag net toen ik online kwam pas dat hij gereserveerd had en dat hij onderweg was, anders had ik dat denk ik wel even gedaan ja.
Ja is goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doet
Ik ben niet zo'n lafbek hoor. Maar ik geef mijn nummer alleen aan mensen die ik irl ken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doet
Goeie tip. Ik ga weer eens wat vaker posten in MEN.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar mij kan je in irl kennen, als je me je nummer geeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lafbek hoor. Maar ik geef mijn nummer alleen aan mensen die ik irl ken.
SUHNAPPA, rtatatatatatatataquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar mij kan je in irl kennen, als je me je nummer geeft.
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zag een keer een negerin, maar dat bleek uiteindelijk een zwarte piet te zijn xDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.
Niet echt behoefte aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig. Serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zag een keer een negerin, maar dat bleek uiteindelijk een zwarte piet te zijn xD
Negersex. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.
Nee sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Buitendam het volgende:
Maar rené moet zich wel schuldig voelen.
We kunnen ook verder via DM, ik weet dat je nu niet op je gemak voelt tussen al die mannen hier.quote:
Wel triest wat je nu doet, nu doen alsof het een grap is..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik wil wel even doen alsof. Dat maakt de grap net wat leuker denk ik.
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik wil wel even doen alsof. Dat maakt de grap net wat leuker denk ik.
Ja, dat zit me nog wel het meeste dwars, niet iemand een uur of 5 reist en bioscoopkaartjes heeft betaald, maar dat hij nu VI mist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Dus Johannes heeft VI opgegeven voor GGMM en GGMM laat hem zitten?
Echt vies dit
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Dus Johannes heeft VI opgegeven voor GGMM en GGMM laat hem zitten?
Echt vies dit
Johannes is nu aan het genieten van Alba en is GGMM helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoort
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het genieten van Alba en is GGMM helemaal vergeten.
Dan ben je best gauw klaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoort
Ik merk dat je het verhaal niet echt begrepen hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
Oooh, dus de Sin City 2 Fok première is in Amersfoort?
Dat is deel 1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Bij zo'n film moet je GGMM er niet eens bij willen hebben.
Nee eigenlijk niet. Leg uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je het verhaal niet echt begrepen hebt.
Dit lijkt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Deel 1 vind ik beter.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt helemaal nergens op.
Ben blij dat ik niet ben gegaan.
Johannes en ik hadden een tijdje een running gag, althans, zo heb ik het ervarenquote:
Reistijd wordt ook steeds meer en meer he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
5 uur reizen voor Sin City 2, wat een baas
2,5 uur heen en terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reistijd wordt ook steeds meer en meer he.![]()
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van dat ze echt gaan. Toneelstukje voor de bühne.
Even mijn gelijk halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jezelf quoten om het met jezelf eens te zijn
hoe wanhopig moette gij dan wel niet zijn
als je moet overstappen enzo, moet je wel bij rekenen he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groningen > Amersfoort? Uh, oke.
Ja ik ga nooit van Amersfoort naar Groningenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groningen > Amersfoort? Uh, oke.
Bijna 2 uur.quote:
ga je wel eens van groningen naar amersfoort? xdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit van Amersfoort naar Groningen
Jt is 5 minuten lopen van amersfoort dus jullie zouden naar Pathe gaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna 2 uur.
En er van uitgaande dat hij niet op het station woont en wetende dat de bios 15 minuten rijden weg is kom je toch al wel snel op 2 en half uur uit hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jt is 5 minuten lopen van amersfoort dus jullie zouden naar Pathe gaan?
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna 2 uur.
En er van uitgaande dat hij niet op het station woont en wetende dat de bios 15 minuten rijden weg is kom je toch al wel snel op 2 en half uur uit hoor.
Oh ja, het is ook mijn schuld dat die idioot geen paraplu en jas meeneemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.
Echt slecht van je GGMM
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.
Echt slecht van je GGMM
Koerden beroven je van je jas en parapluquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?
Dat zou Stylo nooit doen. Die pakt alleen je portemonnee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koerden beroven je van je jas en paraplu
Jij zou hem met de auto ophalen vanaf Amersfoort CS, dus vond hij het onnodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook mijn schuld dat die idioot geen paraplu en jas meeneemt.
Mijn ouders hebben dat nooit gedaan, dus ik heb alleen goede ervaring met Koerden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?
Nu verzin je gewoon dingen ter plekke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Jij zou hem met de auto ophalen vanaf Amersfoort CS, dus vond hij het onnodig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou Stylo nooit doen. Die pakt alleen je portemonnee.
JKe bent zelf een Stylo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |