quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
- Middelbaar
- UMCG
- LUMC
- Fin.
- Com. Man.
- Sol.
- Motoren (hoofdballager, stuurdop, banden, kleppen)
Zo, lijstje doelen van vandaag even opgesteld..
quote:
Comic Man mooi programma.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
- Middelbaar
- UMCG
- LUMC
- Fin.
- Com. Man.
- Sol.
- Motoren (hoofdballager, stuurdop, banden, kleppen)
Zo, lijstje doelen van vandaag even opgesteld..
TR gemacht. Ik neem aan dat je hiervoor een ban verkrijgt.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag dit ook in de op
voor de gevallen held.
Bier is altijd goed, dus vooruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag dit ook in de op
voor de gevallen held.
Wanneer gaan ze weer schaatsen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Sven Kramer kijken, HMF.
Hou op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze weer schaatsen dan?
Als koning games crew hoeft dat ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan de royalties voor deze geweldige one-liner helemaal niet betalen.
Ik droom van een sneeuwwitjescenario zonder prins.quote:
Hij is een aanslag op je aan het beramen. So long Knutquote:
Pics.quote:
Goor beest.quote:
Aemen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ik aai mijn kat welke op zijn rug in mijn aemen ligt
Echte eendenpedo's hebben brood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeer m naar binnen te lokken.
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurige bunker zeg trouwens, waar je werkt.
Ik vind het best meevallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurige bunker zeg trouwens, waar je werkt.
Wij hebben een voetbalveld in de tuinquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af hoe GGMM kan beoordelen of het een treurige bunker is waar Knut werkt
Je bent nogal jaloers merk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef Dven het volgende:
Ik vraag me af waarom GGMM altijd zo graag overkomt alsof hij het helemaal voor elkaar heeft terwijl hij een moddertje is op FOK!
Omdat hij lager zit dan de grond. Dat lijkt me zo depressief makend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af hoe GGMM kan beoordelen of het een treurige bunker is waar Knut werkt
WIl je een foto van mijn kat in mijn armen? Ik wil graag een foto maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent nogal jaloers merk ik.
Geeft niks!
[..]
Omdat hij lager zit dan de grond. Dat lijkt me zo depressief makend.
Ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WIl je een foto van mijn kat in mijn armen? Ik wil graag een foto maken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben een voetbalveld in de tuin![]()
Bovendien is dit niet mijn uitzicht maar het uitzicht met de eend.
quote:
Dolgraag zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WIl je een foto van mijn kat in mijn armen? Ik wil graag een foto maken.
Ja ik ga toch niet zeggen er zit hier aan het eind van de gang voro het raam van een collega een eendquote:
Dat zou wel correcter zijn. Dit schept behoorlijk veel verwarring kan ik je melden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja ik ga toch niet zeggen er zit hier aan het eind van de gang voro het raam van een collega een eend
Awhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had mijn handen wel een beetje vol hoor![]()
[ afbeelding ]
Je bent nooit de sterkste geweest met het trekken van conclusies, is het?quote:
Ik zou willen dat jij die kat wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awhhh![]()
Ik wou echt dat ik een kat had.
haal er dan éénquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awhhh![]()
Ik wou echt dat ik een kat had.
Jawel, mensen vinden dat alleen zo persoonlijk worden dat ze het vaak ontkennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent nooit de sterkste geweest met het trekken van conclusies, is het?
Wat lief.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had mijn handen wel een beetje vol hoor![]()
[ afbeelding ]
dan neem je gewoon weer een nieuwe tochquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kost te veel man. Ga geen kat nemen als ik niet kan betalen als hem wat overkomt.
Toch fijn, leven in je eigen droomwereldjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, mensen vinden dat alleen zo persoonlijk worden dat ze het vaak ontkennen.
Zoals jij nu.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan neem je gewoon weer een nieuwe toch
Wat een nobele insteek GGMM.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kost te veel man. Ga geen kat nemen als ik niet kan betalen als hem wat overkomt.
Jij hebt nooit huisdieren gehad merk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan neem je gewoon weer een nieuwe toch
Ah. Dus toch een pauper. Nog geen kat kunnen betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zowat alle populaire soorten huisdieren wel gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt nooit huisdieren gehad merk ik.
Wil je je piemel niet op het forum bespreken aub?quote:
Vissen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zowat alle populaire soorten huisdieren wel gehad volgens mij.
Natuurlijk. Want alleen in het hypermoderne Nederland kunnen kansrijke personen bestaan die zich katten kunnen veroorloven!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die in een oostblokland woont.
Schaamluis? Bedwants? Kakkerlak?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zowat alle populaire soorten huisdieren wel gehad volgens mij.
Ik keek gister proefkonijnen en ik lijk niet op Valerio. Valerio is 1,60quote:
Die is te groot om hier te bespreken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je je piemel niet op het forum bespreken aub?
Goudvissen en een hele hoop andere zoet water vissen in warm water.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je je piemel niet op het forum bespreken aub?
[..]
Vissen?
Baas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goudvissen en een hele hoop andere zoet water vissen in warm water.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met FM.
2020/2021 en mijn tweede seizoen bij Real Betis Sevilla.
In 2019/2020 heb ik de Copa del Rey gewonnen en ben ik 8e geëindigd in de Primera Division.
piranhas?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goudvissen en een hele hoop andere zoet water vissen in warm water.
Ik heb de afgelopen tijd Titanfall en Battlefield 4 zitten spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met FM.
2020/2021 en mijn tweede seizoen bij Real Betis Sevilla.
In 2019/2020 heb ik de Copa del Rey gewonnen en ben ik 8e geëindigd in de Primera Division.
Graag 4 voorbeelden waaruit dit blijkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf bijzonder grappig
Niemand vindt je grappig.quote:
Battlefield 4quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd Titanfall en Battlefield 4 zitten spelen.
Ik kan er geen reet van.
Vier schrijft men in een zin gewoon voluit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag 4 voorbeelden waaruit dit blijkt.
[..]
Niemand vindt je grappig.
KAKquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag 4 voorbeelden waaruit dit blijkt.
[..]
Niemand vindt je grappig.
Ik ben echt bizar slecht er in.quote:
Ik zou er ook wel 1 willen maar is kut als je op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Gvd, ik wil weer een aquarium.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SUKKELquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HE LET OP MIJN NINJAEDIT STOMMERDS
Doe eens normaal of ik spreek weer met je af op leiden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SUKKEL
Als je zo lang gaat als jij is het wel een probleem ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 1 willen maar is kut als je op vakantie gaat.
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoek het maar uit.
Ik ga weer naar de wielrennenslowchat waar ik wel word gewaardeerd.
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoek het maar uit.
Ik ga weer naar de wielrennenslowchat waar ik wel word gewaardeerd.
Stijn, je volgt schaatsen geef het gewoon toe debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Uh, jawel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.
Daar zal hij wel van ballen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.
Oh leuk, zie je daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforum
Welke klasse speel je dan.quote:
Ik lees alleen meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforum
[..]
Stijn, je volgt schaatsen geef het gewoon toe debiel.
Dan volg je het toch debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen meeOWS / [SCHAATSEN] 10km heren, dinsdag 18-02-13 #3 Goed wisselen dit keer!
Houd opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan volg je het toch debiel.
Doe dat dan niet joh, je vindt er toch niks aan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen meeOWS / [SCHAATSEN] 10km heren, dinsdag 18-02-13 #3 Goed wisselen dit keer!
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgjquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat dan niet joh, je vindt er toch niks aan?
Debiel.
Stiekem vindt je het gewoon leuk, je voert gewoon een act op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgj
Ik kan er niet meer tegen
Nee verdomme neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vindt je het gewoon leuk, je voert gewoon een act op.
Ik wist het![]()
![]()
rot op johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel één van z'n treurigste acties ooit.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgj
Ik kan er niet meer tegen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vieze hommoquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vieze hommo
zeg effe als dat is, dan zet ik het ook opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga pas echt kijken vanaf de Nederlanders.
Het is al begonnen, ik antwoord even voor Stijn, want hij zit voor de buis gekluisterd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef DonRaja het volgende:
Hoi Stijn, wanneer begint het schaatsen?
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg effe als dat is, dan zet ik het ook op
Haha jezus wat een doorzichtig excuusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het zo graag willen zet ik ook de TV aan.
Ok. Mooi, ik geef er leterlijk geen neuk om, maar heb toch mijn Belgische collega's even kunnen sarren. Heb ze in een meeting zojuist het principe van de medaillespiegel uitgelegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al begonnen, ik antwoord even voor Stijn, want hij zit voor de buis gekluisterd.
Het scheldwoord van vandaag is debiel. En eventueel randdebiel, graag hier rekening mee houden. AUB, BVD, MVG.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jezus wat een doorzichtig excuus
Geef nou gewoon toe joh, droplul.
Is goed debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het scheldwoord van vandaag is debiel. En eventueel randdebiel, graag hier rekening mee houden. AUB, BVD, MVG.
Ik niet. Het is saai.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn vindt het schaatsen toch best leuk.
Begrijpelijk.
Het is een echte vriend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn gedraagt zich extra debiel zodat iedereen mijn faal vergeet
Je kunt zelf ook piranhas eten. Maak ze klaar en eet ze voor je aquarium op, dan voelen jouw visjes dat jij hun back hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens zag ik hierboven iemand het woord 'piranhas' noemen, dus ik dacht, tof cool. Die wil ik ook.
Blijkt dat die beesten goudvissen eten.
Reuze piranha's slaan goudvissen wel over, die hebben liever iets groters.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens zag ik hierboven iemand het woord 'piranhas' noemen, dus ik dacht, tof cool. Die wil ik ook.
Blijkt dat die beesten goudvissen eten.
Die vis mag hij niet meer terugzetten. De plaatselijke stam eist dat ze de vis mogen opeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Reuze piranha's slaan goudvissen wel over, die hebben liever iets groters.
[ afbeelding ]
Neuh ik kijk nog steeds ijshockey. Maar wel een leuke tipquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk het met Arabisch commentaar, dan is zelfs een gedrocht als Roda-NEC leuk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vis mag hij niet meer terugzetten. De plaatselijke stam eist dat ze de vis mogen opeten.
Die gasten zijn 10 kilometer lang enthousiast over iedere bocht en iedere wissel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik kijk nog steeds ijshockey. Maar wel een leuke tip
Ik heb een tijdlang elke nacht naar dat programma gekeken. Was wel een spannende periode uit mijn leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die aflevering heb ik toen gezien.
Net in de pauze van het ijshockey waren er beelden van het snowboarden, het commentaar daar van de Engelse commentatoren was ook geweldig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gasten zijn 10 kilometer lang enthousiast over iedere bocht en iedere wissel.
Er was ook een tijdje een programma waarin ze zulke vissen met hun handen vingen uit gaten in de grond onder water, dat was een soort wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang elke nacht naar dat programma gekeken. Was wel een spannende periode uit mijn leven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het zo graag willen zet ik ook de TV aan.
Stijn Schaatsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar heb je in vredesnaam op gezocht, om dit te vinden?
Hier doet hij het prefect.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
http://nos.nl/os2014/?bekijkStream=sNED1-1392270973-0
hij stopt er mee?
kut nos
jezus nog steeds 66k viewersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Tyron het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Ze hebben een nieuw systeem.
Wel veel langzamer nu.
Het is een groepje mensen die dit doen volgens mij, maarja je zou er inderdaad geld mee kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus nog steeds 66k viewers
kan hij wel wat geld mee verdienen
Maar de OWS vindt hij verder helemaal niet leuk, hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er gaat een nieuw wereldrecord komen, noteert u dat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP LEE KOM OP
En waarom het zo hard gaat mag joost weten, die rondjes rijden is best wel saai.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver dat OWS topic gaat te hard. Mijn geweldige grappen vallen in het water zo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Naomi en sven mogen wel kinderen krijgen.
Kunnen we ook winnen bij ijshockey
zag hem ookquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
ARROGANTE KUTMONGOOL WEER GEEN GOUD
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Boeit hem verder niets hoor, die OWS.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, Kramer heeft zich wel gewoon afgemeld voor de 1500 meter om zich te focussen op de 10 kilometer.
quote:
quote:
Ik onderga de pijnlijke vernedering. Kots maar op me, spuug maar op me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeit hem verder niets hoor, die OWS.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Schelden met kanker.
Ik scheld niet, ik plaats een quote.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Schelden met kanker.
Ik stuur deze post door naar Benno L.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onderga de pijnlijke vernedering. Kots maar op me, spuug maar op me.
Jammer om je mede Feyenoorder zo te naaien. Typisch wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
--------
melding:
Schelden met kanker.
Ik ga samen met Benno voor de deur van de flat staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stuur deze post door naar Benno L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |