Wat een onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt van het blowen stijn.
Nooit aan beginnen.
Binnen 5 maanden loop je rond als nakomeling van Keith Bakker, wie wil dat nou niet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd de Nederlandse aan. Die Engelse vind ik maar dom geblaat.
[..]
Great...quote:Generatie X (Engels: Generation X of Gen X) is de generatie geboren na de babyboomgeneratie. Deze groep betreft ruwweg de mensen die zijn geboren tussen 1961 en 1980.
Deze generatie wordt in België en Nederland ook wel Generatie Nix of de Verloren Generatie genoemd.
89. Welke gen ben ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd de Nederlandse aan. Die Engelse vind ik maar dom geblaat.
[..]
Mensen die na hun 21ste nog blowen zijn echt dieptriest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.
Ik had gister sex kunnen hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnen 5 maanden loop je rond als nakomeling van Keith Bakker, wie wil dat nou niet!
Mikeyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gister sex kunnen hebben.
Maar ze was een typische Bertha dus ik bedankte voor de eer.
Hoe reageerde het desbetreffende persoon? Middelvingertje? Fak joe?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een van 16 manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig is het de kut generatie.
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe reageerde het desbetreffende persoon? Middelvingertje? Fak joe?
Dat deze grap jou nooit verveelt zegt vrij veel.quote:
Blowen is zonde van je wiet. Warme choco met wiet daarentegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die na hun 21ste nog blowen zijn echt dieptriest.
Voor meer ongenuanceerde uitspraken over drugs kun je me altijd Dmen.
Ik ga niet naar Sven Kramer kijken, HMF.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Die ervoor ook en daarvoor ook. Van nostalgie kun je niet eten maar wel enkel de beste dingen onthouden en een vertekend beeld krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
*kutgeneratiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is een Bertha?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welkom nieuweling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Blowen is zonde van je wiet. Warme choco met wiet daarentegen
Zou best kunnen was echt een deftig dametje in de slechte zin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mikey
Was het een chick die eerder al een neger ontvangen had?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou best kunnen was echt een deftig dametje in de slechte zin.
Brilletje krulletjes killo of twintig teveel.
En flapte er shit uit dat ze nog maagd was maar ook weer niet.
Negentien jaar was wel leuk om Maxime Hartman stijl op stang te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |