specifiek met de v vlak na de l?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had benno l houdt welv an zwemles.
Jij houdt je weer druk bezig met een lelijke stoephoer genaamd Nicki Minaj. Zo heeft ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:59 schreef GGMM het volgende:
Stijn is wel heel erg met Bello L. bezig.
Sorry man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
specifiek met de v vlak na de l?
Hoiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:59 schreef GGMM het volgende:
Stijn is wel heel erg met Bello L. bezig.
Triest om gelijk te gaan scheldenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt je weer druk bezig met een lelijke stoephoer genaamd Nicki Minaj. Zo heeft ieder zijn ding.
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?quote:
Dat is de invloed van het wielrenners topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?
Ik doe niet paniekerig, ik vind het gewoon zwak om direct mensen uit te schelden in de hoop iemand op de kast te jagen. Dan ben je wat mij betreft een heel sneu ventje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?
Dan interpreteer je dat maar zo. Ik vind het gewoon een lelijke stoephoer die haar ware identiteit probeert te verbergen door zich debiel en carnavaleske te gaan verkleden. Daar zit een muur make-up, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet paniekerig, ik vind het gewoon zwak om direct mensen uit te schelden in de hoop iemand op de kast te jagen. Dan ben je wat mij betreft een heel sneu ventje.
Je veroordeelt iemand omdat die zich anders kleedt, volwassen zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan interpreteer je dat maar zo. Ik vind het gewoon een lelijke stoephoer die haar ware identiteit probeert te verbergen door zich debiel en carnavaleske te gaan verkleden. Daar zit een muur make-up, dat wil je niet weten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je veroordeelt iemand omdat die zich anders kleedt, volwassen zeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik ook waarom er een jongen zelfmoord heeft gepleegd op die school daar. Blijkbaar val je gelijk buiten de groep als je een beetje anders bent.
Jammer dat je me op de kast probeert te jagen met zulke dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik ook waarom er een jongen zelfmoord heeft gepleegd op die school daar. Blijkbaar val je gelijk buiten de groep als je een beetje anders bent.
Dat is geen manier van leven, maar ze dossen zich uit vanwege een gelegenheid. Ze doen dat eenmalig vanwege aandacht, daar waar Nicki zich altijd zo kleedt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hypocrieeeeeeeet
Ik probeer niks, ik constateer gewoon dat je een zeer kortzichtig persoon bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je me op de kast probeert te jagen met zulke dingen.
Ik wil even aangeven dat alleen Peter Wright degene is die zich zo debiel kleedt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen manier van leven, maar ze dossen zich uit vanwege een gelegenheid. Ze doen dat eenmalig vanwege aandacht, daar waar Nicki zich altijd zo kleedt.
Scheve vergelijking.
Kap het maar af joh, prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil even aangeven dat alleen Peter Wright degene is die zich zo debiel kleedt.
Verder vind ik het een zinloze discussie omdat jij er niet tegen kan dat ik kritiek heb op een van jouw suffe idooltjes.
Tijd voor ontbijt.
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Omdat jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Nee bedankt, ik hou niet van doping.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk wordt GGMM nu ook een recreatieve wielrenner
Of langlaufen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hou niet van doping.
Dan ga ik liever zwemmen.
Of lasergamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Aardig dat je de strijdbijl begraaft door hem dit geweldige compliment te makenquote:
Ja, ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
Nee.
Overigens wil ik in plaats van stukjes kaas ook nog wel eens een nootje bij het voetbal eten. Wie doet dat nog meer??
Voetbal en wielrennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
Beste sporten in willekeurige volgorde :
Voetbal, bowlen, golf, mountainbiken, klimmen, zwemmen.
Al vind ik klimmen twijfelachtig als sport.
GGMM, de nieuwe Tompsv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergenquote:
Ja, de wegen in Vlaanderen zijn inderdaad prima...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergen
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut, ik stel voor dat wij ons niet tot dit kinderachtige niveau verlagen.
Jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef GGMM het volgende:
Haha, had ik toch weer beet.
Ik ga er dit keer geen eindeloze discussie van maken.
twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 10:38:15@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.
reageer retweet
Oke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/ggmm_ggmm/status/435709839860195328[tweet="435709839860195328","1405804182","ggmm_ggmm","http://pbs.twimg.com/profile_images/3618539056/856ed7b77e33cba13b0393a4d7b18ecf_normal.png","Tue Feb 18 09:38:15 +0000 2014"]@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.[/tweet]
Wat een troll! Maar een grapje moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 10:38:15@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.
reageer retweet
Ik zie het nergens staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 51% gewijzigd door Ajacied422 op 18-02-2014 10:45:18 ]
Je bent vermoeiend vandaag.
Ik zou de wegen met Vlaanderen niet met de wegen in Bulgarije willen vergelijken. En zo'n fiets moet natuurlijk wel aardbevingproof zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, de wegen in Vlaanderen zijn inderdaad prima...
Tegenwoordig prima mogelijk man. Roubaix racertje kopen, 25 mm bandjes en gaan.
[ afbeelding ]
wopwop
Jammer dat hij niet naar knut twittert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Is goed. Ik zal je foto gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bubblen op bubblenaked.com
Dikgedrukt zijn geen sporten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
Beste sporten in willekeurige volgorde :
Voetbal, bowlen, golf, mountainbiken, klimmen, zwemmen.
Al vind ik klimmen twijfelachtig als sport.
Fraaie voorvorkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van deze fiets?
[ afbeelding ]
Wat is jouw definitie van sport.quote:
De mod en ik vonden die foto off-topicquote:
Waar?quote:
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Weer een foute wisselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Dat zou het droomscenario zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.
Door deze post ben ik ontslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
even wat compensatie
[ afbeelding ]
dikzakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.quote:
Dat tussen de moeder van DP en mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je met de moeder van DP gedaan??/
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
triest om andere mensen erbij te betrekken.
Dopingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is in vorm vandaag.
Wat zou hij geslikt hebben?
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
nicki minaj is dus triestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
Ook cupecakes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.
Ah, noemen ze het tegenwoordig zoquote:
Hallo. Ik kan niet wennen aan je UIquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
He, docu over Tschmil nog gezien?
okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt wel, deze blijft een poosje.
Ja, was mooi om de hypocrisie van de Belgen zo duidelijk in beeld te zien. Hij veranderde in 5 jaar van Judas Tschmil (na de overwinning in Roubaix), via eerste rangs Belg (na de overwinning in San Remo) naar de laatste échte Vlaming toen hij de ronde van Vlaanderen won.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee![]()
Hopelijk kan ik het ergens terugkijken. Was het wat?
Als je wint dan heb je vrienden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, was mooi om de hypocrisie van de Belgen zo duidelijk in beeld te zien. Hij veranderde in 5 jaar van Judas Tschmil (na de overwinning in Roubaix), via eerste rangs Belg (na de overwinning in San Remo) naar de laatste échte Vlaming toen hij de ronde van Vlaanderen won.
Dag mijn beste vriend. Hoe staat het er mee.quote:
quote:
Nope, als je wint als Belg dan heb je vrienden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wint dan heb je vrienden.
Dat is altijd wel treurig ja. Op de Kapelberg alleen belgen naar boven duwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, als je wint als Belg dan heb je vrienden.
Goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dag mijn beste vriend. Hoe staat het er mee.
Maar ze waren in elk geval eerlijk over hun eigen hypocrisie. Lieten ook een journalist aan het woord die hem letterlijk bedreigd had in een krantenartikel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is altijd wel treurig ja. Op de Kapelberg alleen belgen naar boven duwen
KvK 25?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef GGMM het volgende:
Ik luister mijn lievelingsalbum allertijden.
Slecht. 15 minuten voor pauze dit dat. Straks wel even stiekem een biertje in het park drinken. Dat maakt de werkdag enigszins overleefbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed
Pauze dit dat. En hoe is het met jou?
AKB48quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef GGMM het volgende:
Ik luister mijn lievelingsalbum allertijden.
Schijnt iets van PBS te zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Slecht. 15 minuten voor pauze dit dat. Straks wel even stiekem een biertje in het park drinken. Dat maakt de werkdag enigszins overleefbaar.
*Alcoholist.quote:
Het lijkt wel echt te sneeuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat het sneeuwkanon nou aan?
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.quote:
Jij zou het ook in Japan prima doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.
Mooie sig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij zou het ook in Japan prima doen.
In Japan zouden ze op zijn minst snowballen maar dan met kotst om het vervolgens over Dven uit te smeren ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.
Ik wil niet opvallen, ik wil onder een hoopje van 48 Japanse mokkels liggen en ondergepist worden.Is lezen nu zo lastig?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Japan zouden ze op zijn minst snowballen maar dan met kotst om het vervolgens over Dven uit te smeren ja.
Knijpkaas?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.
Dat spul spoot ik vroeger in Bugles. Ik zou het niet zo snel op brood doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.
In Nederland heb je maar een beperkt assortiment. Koop het zelf altijd in Zweden, die zijn wat anders dan die ene soort verpakt als een kokquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat spul spoot ik vroeger in Bugles. Ik zou het niet zo snel op brood doen.
Ik ken ook maar 1 soort dat zit in een tube met zo een koksmutsje erop inderdaad. Misschien maar beter dat ze het hier niet hebben, ik zou me gek vreten denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:34 schreef Dven het volgende:
[..]
In Nederland heb je maar een beperkt assortiment. Koop het zelf altijd in Zweden, die zijn wat anders dan die ene soort verpakt als een kokDie spoot ik inderdaad ook in Bugles
Vers brood, verse ham, rucola, wat mosterd en wat knijpkaas. liefst blauw of cantharel. Lekker
Knijpkaasreisje naar Zwedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 soort dat zit in een tube met zo een koksmutsje erop inderdaad. Misschien maar beter dat ze het hier niet hebben, ik zou me gek vreten denk ik
Wel als je slaapt bij Dven en niets anders eet dan knijpkaas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs toen ik werkte kon ik dat niet betalen Knut. Zweden is niet bepaald goedkoop.
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel als je slaapt bij Dven en niets anders eet dan knijpkaas.
Hoe gaat het met de sollicitaties?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maar
Alleen maar afwijzingen tot nu toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de sollicitaties?
Beetje wildkamperen, af en toe een eland vangen en deze dan besmeuren met knijpkaas. Prima te doen joh.quote:
Liftenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maar
Ik deed vroeger altijd solliciteren voor te hoge baantjes. En maar uitkering vangenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar afwijzingen tot nu toeNiet eens een gesprek.
Ik zou liever een leuke baan vinden dan thuis zitten hoor. Maar solliciteren voor te hoge baantjes doe ik wel, wat ze vragen is toch meestal overdreven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd solliciteren voor te hoge baantjes. En maar uitkering vangen
Helaas ben ik dat recht verloren door te gaan werken. Best dom.
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou liever een leuke baan vinden dan thuis zitten hoor. Maar solliciteren voor te hoge baantjes doe ik wel, wat ze vragen is toch meestal overdreven.
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen man![]()
Als je echt wil werken ben je zeker nu toch volgende week weer ergens bezig.
Hmm balenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar afwijzingen tot nu toeNiet eens een gesprek.
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen man![]()
Als je echt wil werken ben je zeker nu toch volgende week weer ergens bezig.
Het is dat ik LR de baan al beloofd heb anders mocht je mijn secretaresse worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalen
Trekt wel behoorlijk aan nu. Hoor je overal, zie ik bij eigen werk ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen
Zeg dat je mij kent, heb je zo een baan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalen
Dit werkt echt kan ik jullie vertellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg dat je mij kent, heb je zo een baan.
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trekt wel behoorlijk aan nu. Hoor je overal, zie ik bij eigen werk ook.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit werkt echt kan ik jullie vertellen.
Voor iemand die er geen ruk om geeft, ben je er erg veel mee bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 3 dagen en dan is de OS afgelopen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor iemand die er geen ruk om geeft, ben je er erg veel mee bezig.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets jij ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die was wel heel snel uitverkocht.
Ik kan de link niet openen, maar je gaat door de Belgische Kempen fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens fiets ik binnenkort waarschijnlijk langs je huis raja.
http://www.gpsies.com/map(...)l&referrer=trackList
In de sportschool... Maar nee, ik vond dat shirt zo zonder reclame gewoon erg mooi.quote:
Ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg dat je mij kent, heb je zo een baan.
Jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de sportschool... Maar nee, ik vond dat shirt zo zonder reclame gewoon erg mooi.
Dwars door arendonk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan de link niet openen, maar je gaat door de Belgische Kempen fietsen?
Echt extreem treurig idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring, ja. Als ik dat tegen iemand zeg, dan hou ik zijn/haar profiel ook echt in gedachten bij nieuwe vacatures.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik onthoudenIk heb wel een stuk of wat 'we houden je in portefeuille' antwoorden, maar ik betwijfel altijd of dat nou echt gemeend is of niet.
Oh, ik dacht dat jij daar ongeveer zat. Bij Bladel de grens overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is Antwerpen? Ik zit in Belgisch Limburg.
Valkenswaard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij daar ongeveer zat. Bij Bladel de grens over
Dan al? Jammer. Heb mij meer dan vermaakt met streams op de achtergrond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 3 dagen en dan is de OS afgelopen
België is uiteindelijk klein genoeg om altijd dichtbij te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh das nog net iets verder ja.
OK dan zitten er nog een stuk of vijf in het vat. Eén bedrijf lijkt me echt tof om voor te werken, daar kijk ik ook af en toe of er nieuwe vacatures staan. Het antwoord wat ik kreeg was ook echt persoonlijk aan mij gericht (dus geen standaardbericht). Ze hadden een vacature maar dat was helaas een stage... hopelijk komt er van diezelfde vacature een 'normale'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring, ja. Als ik dat tegen iemand zeg, dan hou ik zijn/haar profiel ook echt in gedachten bij nieuwe vacatures.
Ik vind het ook geen probleemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan al? Jammer. Heb mij meer dan vermaakt met streams op de achtergrond.
http://www.feyenoord.nl/media/567c6750ab743045f1511f908f2c4464quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan zitten er nog een stuk of vijf in het vat. Eén bedrijf lijkt me echt tof om voor te werken, daar kijk ik ook af en toe of er nieuwe vacatures staan. Het antwoord wat ik kreeg was ook echt persoonlijk aan mij gericht (dus geen standaardbericht). Ze hadden een vacature maar dat was helaas een stage... hopelijk komt er van diezelfde vacature een 'normale'.
Helaas: Bezit van diploma Trainer Coach 3 (of hoger) is een préquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/media/567c6750ab743045f1511f908f2c4464
Ah, bij een eventuele pre geef jij het al op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas: Bezit van diploma Trainer Coach 3 (of hoger) is een pré
Trouwens, wel een idee, wie weet hebben ze bij Ajax vacatures
Ron. Is dit een alternatief voor je Knut UI probleem?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/media/567c6750ab743045f1511f908f2c4464
Nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Is dit een alternatief voor je Knut UI probleem?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond een culinaire ontdekkingstocht met mij jongens.
Draaide rond, maar toch maar niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde.
Wacht.
Er is toch een ui vrij.
Ja, al was ik wel ff in de war.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Is dit een alternatief voor je Knut UI probleem?
WTF. Kapo online.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond een culinaire ontdekkingstocht met mij jongens.
Maar dan wel met ijs en zilvervliesrijst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend. Kom je vanavond appelsap drinken?
En een krokantje van aardappel, met wat peper en zout op smaak gebracht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dan wel met ijs en zilvervliesrijst.
Nou het was niet alleen de pré hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, bij een eventuele pre geef jij het al op.
Ga eens wat doorzettingsvermogen kweken joh. Volg een cursus bij Littlerabbit ofzo.
Ga even lekker schaatsen kijken, daar knap je wel van op.quote:
Stijn is van de generatie die misschien al wel 1000 kan worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was: Uiteindelijk wel ja.
10km is dus 13+ minuten per 'duel'?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga even lekker schaatsen kijken, daar knap je wel van op.
Jij en Stijn horen bij dezelfde generatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn is van de generatie die misschien al wel 1000 kan worden.
Rusland Noorwegen ijshockey nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10km is dus 13+ minuten per 'duel'?
Dat wordt zelfs wat eendradig op de achtergrond
Zo jong ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij en Stijn horen bij dezelfde generatie.
ja is geen kijkafstandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin met alleen geluid op de achtergrond, ik kan altijd wel lachen om die commentators, die zijn echt verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat Knut zijn rijpingsproces.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij en Stijn horen bij dezelfde generatie.
Ik kom ook nooit van Grueter en Snoeks af hequote:
Mooie afstand man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snoeks toch, wat een eikelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begin met alleen geluid op de achtergrond, ik kan altijd wel lachen om die commentators, die zijn echt verschrikkelijk slecht.
Generatie Y, de mensen die geboren zijn in 1982 tot 2000 dacht ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo jong ben ik nu ook weer niet.
Sport 1 met Sierd misschien ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond big Wop Arno als commentator bij Man City v Barça.
Ik kijk op d'n Belg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond big Wop Arno als commentator bij Man City v Barça.
en Herbert Dijkstra dacht ik.quote:
Ik heb geen sport 1.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sport 1 met Sierd misschien ook?
Ik ben nog jongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Generatie Y, de mensen die geboren zijn in 1982 tot 2000 dacht ik.
Ik heb BBC2 op. Al vind ik Grueter bij het ijshockey prima commentaar geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat Knut zijn rijpingsproces.
[..]
Ik kom ook nooit van Grueter en Snoeks af he
alles beter dan Arnoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sport 1 met Sierd misschien ook?
Het almachtige wikipedia heeft het over 'Grenzeloze generatie (geboren vanaf 1986)'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je doet nu net of Snoeks/Grueter beter was geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is allemaal de schuld van de OS dat we het moeten doen met Arno.
Elshoff vind ik een van de betere maar die zit denk ik op ARS v BAYquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of Snoeks/Grueter beter was geweest
Ja Arno is een ontzettende lul maar zijn commentaar is evenwaardig zwak.
prima generatie!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of mijn generatie een naam heeft...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het almachtige wikipedia heeft het over 'Grenzeloze generatie (geboren vanaf 1986)'
ENgels
"Millennials", or the Millennial Generation,[31] also known as "Generation Y", are the demographic cohort following Generation X. Commentators use birth dates ranging from the early 1980s to the early 2000s.
Ik vind de Nederlandse beter
Babyboomers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of mijn generatie een naam heeft...
Drink alleen nog maar waterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend. Kom je vanavond appelsap drinken?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
wow knut ik dacht serieus dat je kapi was![]()
Patatgeneratie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe dan ook een hele goede kapiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
wow knut ik dacht serieus dat je kapi was![]()
Mikey, niemand geeft een fuck momenteel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Benno L heeft zijn straf toch gehad laat die mannen lekker wonen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drink alleen nog maar water
Maar nee: tot 21:30 vergaderen.
Ik houd de Nederlandse aan. Die Engelse vind ik maar dom geblaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Pragmatische generatie (geboren in de periode 1971-1985)
De pragmatische generatie betreft veelal de kinderen van de protestgeneratie. Zij kregen gelijke kansen, ruime mogelijkheden, vrijheid en keuzes, en veel stimulans van hun ouders. Belangrijk zijn: 'je eigen ding doen' en 'vooral jezelf zijn'. Zelfontplooiing staat als levensmotto centraal: werk is belangrijk, maar levensgeluk nog belangrijker. Ook wel: patatgeneratie: bij het uitblijven van stimulans of disciplinaire dwang vervallen kinderen vaak in passiviteit. Ouders staan minder 'boven' hun kinderen, maar meer 'ernaast'. Op latere leeftijd stelt deze generatie fundamentele keuzes uit zoals ten aanzien van moederschap en beroepskeuze.
In organisaties is de pragmatische generatie vooral gericht op het versnellen van leer- en besluitvormingsprocessen, het bouwen van (kennis)netwerken en het informaliseren. Tot 2010 voelt deze generatie zich in veel bedrijven nogal geremd door de oudere generaties. Als nieuwe generatie medioren - nog jong maar met al enige ervaring - lijken ze nu te willen doorpakken, ze zijn de trage besluitvorming en het trage leren zat.
Ik reageer op de t.t sorry dat jullie al tig onderwerpen verder zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey, niemand geeft een fuck momenteel.
quote:
quote:
Traag fossielquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op de t.t sorry dat jullie al tig onderwerpen verder zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus zelfs kapi dacht een keer dat ik kapi was
Hey Brother!quote:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt van het blowen stijn.
Nooit aan beginnen.
Binnen 5 maanden loop je rond als nakomeling van Keith Bakker, wie wil dat nou niet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd de Nederlandse aan. Die Engelse vind ik maar dom geblaat.
[..]
Great...quote:Generatie X (Engels: Generation X of Gen X) is de generatie geboren na de babyboomgeneratie. Deze groep betreft ruwweg de mensen die zijn geboren tussen 1961 en 1980.
Deze generatie wordt in België en Nederland ook wel Generatie Nix of de Verloren Generatie genoemd.
89. Welke gen ben ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd de Nederlandse aan. Die Engelse vind ik maar dom geblaat.
[..]
Mensen die na hun 21ste nog blowen zijn echt dieptriest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen.
Ik had gister sex kunnen hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnen 5 maanden loop je rond als nakomeling van Keith Bakker, wie wil dat nou niet!
Mikeyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gister sex kunnen hebben.
Maar ze was een typische Bertha dus ik bedankte voor de eer.
Hoe reageerde het desbetreffende persoon? Middelvingertje? Fak joe?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een van 16 manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig is het de kut generatie.
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe reageerde het desbetreffende persoon? Middelvingertje? Fak joe?
Dat deze grap jou nooit verveelt zegt vrij veel.quote:
Blowen is zonde van je wiet. Warme choco met wiet daarentegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die na hun 21ste nog blowen zijn echt dieptriest.
Voor meer ongenuanceerde uitspraken over drugs kun je me altijd Dmen.
Ik ga niet naar Sven Kramer kijken, HMF.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Die ervoor ook en daarvoor ook. Van nostalgie kun je niet eten maar wel enkel de beste dingen onthouden en een vertekend beeld krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
*kutgeneratiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is een Bertha?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welkom nieuweling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Blowen is zonde van je wiet. Warme choco met wiet daarentegen
Zou best kunnen was echt een deftig dametje in de slechte zin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mikey
Was het een chick die eerder al een neger ontvangen had?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou best kunnen was echt een deftig dametje in de slechte zin.
Brilletje krulletjes killo of twintig teveel.
En flapte er shit uit dat ze nog maagd was maar ook weer niet.
Negentien jaar was wel leuk om Maxime Hartman stijl op stang te jagen.
Als ze 2.30M is valt het nog wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |