Dat spul spoot ik vroeger in Bugles. Ik zou het niet zo snel op brood doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.
In Nederland heb je maar een beperkt assortiment. Koop het zelf altijd in Zweden, die zijn wat anders dan die ene soort verpakt als een kokquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat spul spoot ik vroeger in Bugles. Ik zou het niet zo snel op brood doen.
Ik ken ook maar 1 soort dat zit in een tube met zo een koksmutsje erop inderdaad. Misschien maar beter dat ze het hier niet hebben, ik zou me gek vreten denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:34 schreef Dven het volgende:
[..]
In Nederland heb je maar een beperkt assortiment. Koop het zelf altijd in Zweden, die zijn wat anders dan die ene soort verpakt als een kokDie spoot ik inderdaad ook in Bugles
Vers brood, verse ham, rucola, wat mosterd en wat knijpkaas. liefst blauw of cantharel. Lekker
Knijpkaasreisje naar Zwedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ook maar 1 soort dat zit in een tube met zo een koksmutsje erop inderdaad. Misschien maar beter dat ze het hier niet hebben, ik zou me gek vreten denk ik
Wel als je slaapt bij Dven en niets anders eet dan knijpkaas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs toen ik werkte kon ik dat niet betalen Knut. Zweden is niet bepaald goedkoop.
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel als je slaapt bij Dven en niets anders eet dan knijpkaas.
Hoe gaat het met de sollicitaties?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maar
Alleen maar afwijzingen tot nu toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de sollicitaties?
Beetje wildkamperen, af en toe een eland vangen en deze dan besmeuren met knijpkaas. Prima te doen joh.quote:
Liftenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een idee ja, even sparen voor een ticket dan maar
Ik deed vroeger altijd solliciteren voor te hoge baantjes. En maar uitkering vangenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar afwijzingen tot nu toeNiet eens een gesprek.
Ik zou liever een leuke baan vinden dan thuis zitten hoor. Maar solliciteren voor te hoge baantjes doe ik wel, wat ze vragen is toch meestal overdreven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd solliciteren voor te hoge baantjes. En maar uitkering vangen
Helaas ben ik dat recht verloren door te gaan werken. Best dom.
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou liever een leuke baan vinden dan thuis zitten hoor. Maar solliciteren voor te hoge baantjes doe ik wel, wat ze vragen is toch meestal overdreven.
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen man![]()
Als je echt wil werken ben je zeker nu toch volgende week weer ergens bezig.
Hmm balenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar afwijzingen tot nu toeNiet eens een gesprek.
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok of WOW te spelen man![]()
Als je echt wil werken ben je zeker nu toch volgende week weer ergens bezig.
Het is dat ik LR de baan al beloofd heb anders mocht je mijn secretaresse worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalen
Trekt wel behoorlijk aan nu. Hoor je overal, zie ik bij eigen werk ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen
Zeg dat je mij kent, heb je zo een baan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik solliciteer via internet he. En ik wil wel iets vinden waarbij ik meer verdien dan wat ik nu aan WW krijg natuurlijk anders kan ik mijn huur niet betalen
Dit werkt echt kan ik jullie vertellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg dat je mij kent, heb je zo een baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |