Waar?quote:
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Weer een foute wisselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Dat zou het droomscenario zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.
Door deze post ben ik ontslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
even wat compensatie
[ afbeelding ]
dikzakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.quote:
Dat tussen de moeder van DP en mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je met de moeder van DP gedaan??/
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
triest om andere mensen erbij te betrekken.
Dopingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is in vorm vandaag.
Wat zou hij geslikt hebben?
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
nicki minaj is dus triestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
Ook cupecakes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.
Ah, noemen ze het tegenwoordig zoquote:
Hallo. Ik kan niet wennen aan je UIquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
He, docu over Tschmil nog gezien?
okquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt wel, deze blijft een poosje.
Ja, was mooi om de hypocrisie van de Belgen zo duidelijk in beeld te zien. Hij veranderde in 5 jaar van Judas Tschmil (na de overwinning in Roubaix), via eerste rangs Belg (na de overwinning in San Remo) naar de laatste échte Vlaming toen hij de ronde van Vlaanderen won.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee![]()
Hopelijk kan ik het ergens terugkijken. Was het wat?
Als je wint dan heb je vrienden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, was mooi om de hypocrisie van de Belgen zo duidelijk in beeld te zien. Hij veranderde in 5 jaar van Judas Tschmil (na de overwinning in Roubaix), via eerste rangs Belg (na de overwinning in San Remo) naar de laatste échte Vlaming toen hij de ronde van Vlaanderen won.
Dag mijn beste vriend. Hoe staat het er mee.quote:
quote:
Nope, als je wint als Belg dan heb je vrienden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wint dan heb je vrienden.
Dat is altijd wel treurig ja. Op de Kapelberg alleen belgen naar boven duwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, als je wint als Belg dan heb je vrienden.
Goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dag mijn beste vriend. Hoe staat het er mee.
Maar ze waren in elk geval eerlijk over hun eigen hypocrisie. Lieten ook een journalist aan het woord die hem letterlijk bedreigd had in een krantenartikel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is altijd wel treurig ja. Op de Kapelberg alleen belgen naar boven duwen
KvK 25?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef GGMM het volgende:
Ik luister mijn lievelingsalbum allertijden.
Slecht. 15 minuten voor pauze dit dat. Straks wel even stiekem een biertje in het park drinken. Dat maakt de werkdag enigszins overleefbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed
Pauze dit dat. En hoe is het met jou?
AKB48quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef GGMM het volgende:
Ik luister mijn lievelingsalbum allertijden.
Schijnt iets van PBS te zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Slecht. 15 minuten voor pauze dit dat. Straks wel even stiekem een biertje in het park drinken. Dat maakt de werkdag enigszins overleefbaar.
*Alcoholist.quote:
Het lijkt wel echt te sneeuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat het sneeuwkanon nou aan?
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.quote:
Jij zou het ook in Japan prima doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had graag onderaan een hoopje gelegen met deze dames. En dat ze dan allemaal plassen.
Mooie sig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij zou het ook in Japan prima doen.
In Japan zouden ze op zijn minst snowballen maar dan met kotst om het vervolgens over Dven uit te smeren ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.
Ik wil niet opvallen, ik wil onder een hoopje van 48 Japanse mokkels liggen en ondergepist worden.Is lezen nu zo lastig?!?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Japen wel heel gewoontjes. Je zou meer opvallen als je met iets extremers komt.
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Japan zouden ze op zijn minst snowballen maar dan met kotst om het vervolgens over Dven uit te smeren ja.
Knijpkaas?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet net een boterham met blauwe knijpkaas. Dankjewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |