quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Omdat jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Nee bedankt, ik hou niet van doping.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk wordt GGMM nu ook een recreatieve wielrenner
Of langlaufen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hou niet van doping.
Dan ga ik liever zwemmen.
Of lasergamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Aardig dat je de strijdbijl begraaft door hem dit geweldige compliment te makenquote:
Ja, ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
Nee.
Overigens wil ik in plaats van stukjes kaas ook nog wel eens een nootje bij het voetbal eten. Wie doet dat nog meer??
Voetbal en wielrennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
Beste sporten in willekeurige volgorde :
Voetbal, bowlen, golf, mountainbiken, klimmen, zwemmen.
Al vind ik klimmen twijfelachtig als sport.
GGMM, de nieuwe Tompsv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergenquote:
Ja, de wegen in Vlaanderen zijn inderdaad prima...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergen
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut, ik stel voor dat wij ons niet tot dit kinderachtige niveau verlagen.
Jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef GGMM het volgende:
Haha, had ik toch weer beet.
Ik ga er dit keer geen eindeloze discussie van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |