specifiek met de v vlak na de l?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had benno l houdt welv an zwemles.
Jij houdt je weer druk bezig met een lelijke stoephoer genaamd Nicki Minaj. Zo heeft ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:59 schreef GGMM het volgende:
Stijn is wel heel erg met Bello L. bezig.
Sorry man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
specifiek met de v vlak na de l?
Hoiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:59 schreef GGMM het volgende:
Stijn is wel heel erg met Bello L. bezig.
Triest om gelijk te gaan scheldenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt je weer druk bezig met een lelijke stoephoer genaamd Nicki Minaj. Zo heeft ieder zijn ding.
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?quote:
Dat is de invloed van het wielrenners topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?
Ik doe niet paniekerig, ik vind het gewoon zwak om direct mensen uit te schelden in de hoop iemand op de kast te jagen. Dan ben je wat mij betreft een heel sneu ventje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet naar jou toe gericht dus ik zie niet in waarom jij zo paniekerig moet zitten doen?
Dan interpreteer je dat maar zo. Ik vind het gewoon een lelijke stoephoer die haar ware identiteit probeert te verbergen door zich debiel en carnavaleske te gaan verkleden. Daar zit een muur make-up, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet paniekerig, ik vind het gewoon zwak om direct mensen uit te schelden in de hoop iemand op de kast te jagen. Dan ben je wat mij betreft een heel sneu ventje.
Je veroordeelt iemand omdat die zich anders kleedt, volwassen zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan interpreteer je dat maar zo. Ik vind het gewoon een lelijke stoephoer die haar ware identiteit probeert te verbergen door zich debiel en carnavaleske te gaan verkleden. Daar zit een muur make-up, dat wil je niet weten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je veroordeelt iemand omdat die zich anders kleedt, volwassen zeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik ook waarom er een jongen zelfmoord heeft gepleegd op die school daar. Blijkbaar val je gelijk buiten de groep als je een beetje anders bent.
Jammer dat je me op de kast probeert te jagen met zulke dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik ook waarom er een jongen zelfmoord heeft gepleegd op die school daar. Blijkbaar val je gelijk buiten de groep als je een beetje anders bent.
Dat is geen manier van leven, maar ze dossen zich uit vanwege een gelegenheid. Ze doen dat eenmalig vanwege aandacht, daar waar Nicki zich altijd zo kleedt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hypocrieeeeeeeet
Ik probeer niks, ik constateer gewoon dat je een zeer kortzichtig persoon bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je me op de kast probeert te jagen met zulke dingen.
Ik wil even aangeven dat alleen Peter Wright degene is die zich zo debiel kleedt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen manier van leven, maar ze dossen zich uit vanwege een gelegenheid. Ze doen dat eenmalig vanwege aandacht, daar waar Nicki zich altijd zo kleedt.
Scheve vergelijking.
Kap het maar af joh, prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil even aangeven dat alleen Peter Wright degene is die zich zo debiel kleedt.
Verder vind ik het een zinloze discussie omdat jij er niet tegen kan dat ik kritiek heb op een van jouw suffe idooltjes.
Tijd voor ontbijt.
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Omdat jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer nutteloos aan het schelden dan? Godsamme, wat een niveau daar bij jou. Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je? Ben je succesvol, mooie vrouw, goede baan? Fiets je veel? En ben je ook een goede fietser? Goed opgeleid? Of zit 't leven je eigenlijk maar een beetje tegen en ben je jaloers op me? Vertel nou eens waar je je gevoel dat je beter / slimmer etc. bent dan ik, en daarom dus moet schelden, op baseert?
Nee bedankt, ik hou niet van doping.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk wordt GGMM nu ook een recreatieve wielrenner
Of langlaufen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hou niet van doping.
Dan ga ik liever zwemmen.
Of lasergamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Aardig dat je de strijdbijl begraaft door hem dit geweldige compliment te makenquote:
Ja, ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
Nee.
Overigens wil ik in plaats van stukjes kaas ook nog wel eens een nootje bij het voetbal eten. Wie doet dat nog meer??
Voetbal en wielrennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
Beste sporten in willekeurige volgorde :
Voetbal, bowlen, golf, mountainbiken, klimmen, zwemmen.
Al vind ik klimmen twijfelachtig als sport.
GGMM, de nieuwe Tompsv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, ik heb de nootjes nog steeds niet ontvangen.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je daar aan terug als je nog eens een weddenschap probeert te manipuleren.
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergenquote:
Ja, de wegen in Vlaanderen zijn inderdaad prima...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van wielrennen. Hier helaas onmogelijk door de staat van de wegen. Helaas. Want schitterende bergen
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut, ik stel voor dat wij ons niet tot dit kinderachtige niveau verlagen.
Jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef GGMM het volgende:
Haha, had ik toch weer beet.
Ik ga er dit keer geen eindeloze discussie van maken.
twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 10:38:15@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.
reageer retweet
Oke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/ggmm_ggmm/status/435709839860195328[tweet="435709839860195328","1405804182","ggmm_ggmm","http://pbs.twimg.com/profile_images/3618539056/856ed7b77e33cba13b0393a4d7b18ecf_normal.png","Tue Feb 18 09:38:15 +0000 2014"]@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.[/tweet]
Wat een troll! Maar een grapje moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 10:38:15@jvermeer3 @Double_Pain @thijsslegers Ik heb echt lekkere tijgernootjes.
reageer retweet
Ik zie het nergens staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 51% gewijzigd door Ajacied422 op 18-02-2014 10:45:18 ]
Je bent vermoeiend vandaag.
Ik zou de wegen met Vlaanderen niet met de wegen in Bulgarije willen vergelijken. En zo'n fiets moet natuurlijk wel aardbevingproof zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, de wegen in Vlaanderen zijn inderdaad prima...
Tegenwoordig prima mogelijk man. Roubaix racertje kopen, 25 mm bandjes en gaan.
[ afbeelding ]
wopwop
Jammer dat hij niet naar knut twittert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Is goed. Ik zal je foto gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bubblen op bubblenaked.com
Dikgedrukt zijn geen sporten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
Beste sporten in willekeurige volgorde :
Voetbal, bowlen, golf, mountainbiken, klimmen, zwemmen.
Al vind ik klimmen twijfelachtig als sport.
Fraaie voorvorkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van deze fiets?
[ afbeelding ]
Wat is jouw definitie van sport.quote:
De mod en ik vonden die foto off-topicquote:
Waar?quote:
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Weer een foute wisselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig als Kramer straks valt.
Dat zou het droomscenario zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of weer verkeerd wisselt, dat zou echt geweldig zijn.
Door deze post ben ik ontslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
even wat compensatie
[ afbeelding ]
dikzakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
En als ik helemaal geen zin heb om te sporten maar mensen toch de indruk wil geven dat ik sport ga ik gewoon...
bowlen.
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.quote:
Dat tussen de moeder van DP en mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je met de moeder van DP gedaan??/
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig vlees meer aan, gister nog opgegraven.
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
triest om andere mensen erbij te betrekken.
Dopingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is in vorm vandaag.
Wat zou hij geslikt hebben?
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
nicki minaj is dus triestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat tussen de moeder van DP en mij.
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Doublepain&about=moeder¬intopic=0
Ok.
Ook cupecakes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal zeker pottenbakken zijn meer geloof ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |