Geschaafd zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 boterhammen met oude kaas.
Heb ze al op.
Uiteraard, ik ben geen monster.quote:
Nee, dat is wel lekker af en toe maar niet op je brood in de ochtend. Zoiets hoort bij de stukjes kaas die je savond bij het kijken naar voetbal eet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd of GGMM ook mosterd op zijn kaas smeert.
Op jonge kaas smeer ik stroop en op oude kaas mosterd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben geen monster.
[..]
Nee, dat is wel lekker af en toe maar niet op je brood in de ochtend. Zoiets hoort bij de stukjes kaas die je savond bij het kijken naar voetbal eet.
Ik bij beide mosterd, behalve als ik het op brood eet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op jonge kaas smeer ik stroop en op oude kaas mosterd.
#interessant
Franse desserts! Zo weinig mogelijk van het avondeten eten omdat daarna de kazen, baguettes en wijn nog komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Houden jullie ook zo van een kaasplankje als dessert?
Alleen als de noot aan de man is xdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
Nee.
Overigens wil ik in plaats van stukjes kaas ook nog wel eens een nootje bij het voetbal eten. Wie doet dat nog meer??
De invloed van Benno L.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteravond sprak een vercrackte neger mij aan in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |