SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞా![]()
Ja. Sytze van der V. zat onherkenbaar en vermomd in de zaal om over zijn ervaringen te vertellen als zwervend pedofiel na het uitzitten van zijn celstraf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was die burgemeester bij RTLLN?![]()
Wat gaat dit tering hard
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Go Zuid-Korea
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ja Lee, leuk geweest nu. Wegwezen.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Lee kraaktAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:
#TeamSven maar Lee moet wel langzamer zijn dan Jorrit please.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben jij #TeamSven of #TeamJorrit?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is Herbert nou serieus?
Ging het vier jaar geleden mis bij het wisselen?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Puur in de hoop dat Sven weer faaltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Mansjester het volgende:
Toch frappant dat de 10 km mannen topic het snelst gaat van allemaalOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef µ het volgende:
Hoe vaak willen we het nog over die wissel hebben
Your beauty never ever scared me.![]()
Je moet toch wat, alsof dit tv-technisch een leuke afstand isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Mansjester het volgende:
Toch frappant dat de 10 km mannen topic het snelst gaat van allemaal
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
wat zou Kramer denken als ie wisselt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wok on alonequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lee gaat opnieuw voor goud.RED ONS HENNIEGOD![]()
Welk liedje gaat'ie zingen straks?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lee gaat opnieuw voor goud.![]()
Onder een steen gelegen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef OProg het volgende:
Is Herbert nou serieus?
Ging het vier jaar geleden mis bij het wisselen?![]()
Relaxed volk hier dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn TT is al 3 keer gebruikt en niemand zijkt, heerlijk in tegenstelling tot TVSC![]()
![]()
You'll never skeet aloon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welk liedje gaat'ie zingen straks?![]()
Idd. Je kunt beter iets anders gaan doen tijdens de race.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef LDS het volgende:
[..]
Je moet toch wat, alsof dit tv-technisch een leuke afstand is![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Melleyn het volgende:
Gooi dat waterflesje even voor Lee z'n potenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik wil gewoon een 1-2-3quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
#TeamSven maar Lee moet wel langzamer zijn dan Jorrit please.![]()
Nu gaat kramer inleveren.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Eerst vnv eens genieten van MCI-BARquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Sven Kramer haalt zometeen goud.
Bayern München Champions League kampioen.![]()
Bloedserieus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef OProg het volgende:
Is Herbert nou serieus?
Ging het vier jaar geleden mis bij het wisselen?Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Melleyn het volgende:
Gooi dat waterflesje even voor Lee z'n potenAnd I am a weapon of massive consumption
Lee wordt vijfde ofzo...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik niet, dat is zo standaardquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
123
And I am a weapon of massive consumption
Ooit van sarcasme gehoord?quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:28:571, 2 en 3 gaan we niet worden! reageer retweet
![]()
Kom op Lee!"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Kramer blijft gewoon goede rondes rijden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lee toch sneller dan Bob nu? Of niet?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
IK heb geen woorden voor deze man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:28:571, 2 en 3 gaan we niet worden! reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dank je, leef de leven op het randjequote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Zal Kramer ook de beste Nederlandse schaatser aller tijden zijn, in de beleving van schaatsvolgers, als hij nooit een 10 km won op de Spelen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zingt met zo'n divers repertoire.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat trieste gehaat op Lee![]()
voor het eerst langzamer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Kramer gebruikt de hele baan.
Je hoorde het hier voor het eerst.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ok.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Tijd wordt ongeveer 12.44.
Wereldrecordtijd is 12.41,69
Wereldrecord gaat hij niet halen.![]()
Heb je al gepost.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Tijd wordt ongeveer 12.44.
Wereldrecordtijd is 12.41,69
Wereldrecord gaat hij niet halen.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:27:01Lachen dit! Koreaan Lee gaat er met gestrekt been in. Prachtig. Dood of de gladiolen. reageer retweet
Rot op met die Maijerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Wie is het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.![]()
![]()
Dan moet lee flink instorten.. gaat niet gebeuren.quote:'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Fixedquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Zichzelf al tijdens Vancouver hoog voelen door zijn Goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat trieste gehaat op Leegraag op anoniem![]()
Naomi
And I am a weapon of massive consumption
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.![]()
SOWWW[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Een keer is genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zometeen twee handen los!Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Crappy journalistquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de neuk is die Marcelweetikveelwat?![]()
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:30:45What the f*ck heeft die Lee gedaan op de 5 km? Op de helft van de tien is hij sneller dan vorige week zaterdag op de vijf. reageer retweet
![]()
De weerman van SBS6quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de neuk is die Marcelweetikveelwat?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Er gloort hoop voor de Jong mensen!!!!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hij komt nogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Lee moet helaas een toontje lager zingen.![]()
Komt nog welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
NOS stream klapt er uit?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Kramer geeft schaatsles, jongens jongens toch wat een koerage.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
het wordt closequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef Mansjester het volgende:
Kramer haalt het niet, let maar opWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:30:45What the f*ck heeft die Lee gedaan op de 5 km? Op de helft van de tien is hij sneller dan vorige week zaterdag op de vijf. reageer retweet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, ze moeten bezuinigenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dopingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Kramer geeft schaatsles, jongens jongens toch wat een koerage.![]()
Die is ook bij dokter Van den Hoogenband geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:
Kramer, pas op, blokjes in de bocht hèOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Over de lijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkeerde wissel is dus nog het enige redmiddel![]()
![]()
Kramer heeft het zwaar'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Binnen of buiten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
Kramer, pas op, blokjes in de bocht hè![]()
Een twee drie. Een twee drie. Een twee drie.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ik hoop dat Kramer straks niet weer een verkeerde wissel maakt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Als lee nou 3sec per ronde terugvalt wordt het zeker wel een 1-2-3
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Beidequote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dit was geen goede ronde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
INEENS EEN HALVE SECONDE!!!!!!!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Naomi en sven mogen wel kinderen krijgen.
Kunnen we ook winnen bij ijshockey![]()
![]()
De Belgen (TV) denken dat ie het niuet haaltWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Kijk eens even: SVEN KRAMER, en u ziet hem denken: ik wil dit gewoon winnen. Ik. Met al mijn rarigheden en klapkuiten win ik dit.![]()
WEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDEWEER EEN HALVE SECONDE![]()
KAK NOS!Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Je kunt zo bij de NOS.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk eens even: SVEN KRAMER, en u ziet hem denken: ik wil dit gewoon winnen. Ik. Met al mijn rarigheden en klapkuiten win ik dit.![]()
EN WEER EENTJE!!!!!!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Kramer stort in
wordt spannend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bergsma gaat winnen, for sure nowWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
En Lee is gezien!!!!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Als Kramer het nu verkloot zou ik boos worden als Kemkers. Daar gaat zijn kans op eerherstel, Kramer![]()
![]()
owwwAnd I am a weapon of massive consumption
Nee zo wint Bergsma[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HET IS KLAAR HET IS KLAAR HET IS VOORBIJReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kom op Sven![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Naomi en sven mogen wel kinderen krijgen.
Kunnen we ook winnen bij ijshockey![]()
![]()
Dag Sven
LEGENDARIESAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |