Kibbeling a la kipquote:
kankerleuk jaquote:
Kluifmepik had ik tegen het kassameisje gezegdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had laatst iets gehaald bij kluifjekip. Hadden ze alleen kip.
Kankersmerig.
Doet het nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
www.fokforum.nl/kankerregels
Alleen zichtbaar als je abo hebt. Even kopenquote:
Dan haal ik z'n vliegtuig uit de lucht met een van Rusland geleende houwitzerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als die op vakantie zou gaan naar Bulgarije?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch mooie beelden.
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Best opmerkelijk dat ik Kapiteintje pas net voorbij ben.
Valt best mee. Ik post voornamelijk overal en nergens zolang de users mij aanstaan en ik mij verveel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik troost me met de gedachte dat JR, INSO en LR waarschijnlijk ook nog zo 40 tot 45000 posts in GRTD hebben.
Nu mij nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Best opmerkelijk dat ik Kapiteintje pas net voorbij ben.
WTF Insoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik troost me met de gedachte dat JR, INSO en LR waarschijnlijk ook nog zo 40 tot 45000 posts in GRTD hebben.
En Engelandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk over Legia.
Geef december maar weer de schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zoveel nog. Dat zal wel aan de laatste maanden van 2013 liggen.
De zon gaat vroeg onder, LR zijn wandelingen door Delft of omgeving worden korter en hij zoekt de warmte van het internet. Herkenbaar, in mijn geval dan in Groningen.quote:
Karina heeft de vrome taak het wasgoed van de helden te verzorgen. Haar was, strijk en vouwkunsten zijn legendarisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Er zijn hier natuurlijk alleen máár helden .
En Karina
Succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga naar huis vrienden.
Kwartiertje infietsen, dan 1 uur in D2/D3, kwartiertje uitfietsen
Dit gaat pijn doen.
Heb je in Groningen ook poolnachten en noorderlichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zon gaat vroeg onder, LR zijn wandelingen door Delft of omgeving worden korter en hij zoekt de warmte van het internet. Herkenbaar, in mijn geval dan in Groningen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je in Groningen ook poolnachten en noorderlicht
Veel plezier johannes en vergeet niet aan zijn snor te trekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Succes.
Morgen hoor je hoe mijn date met GGMM was.
Hij moet nog wel even ONLINE komen anders weet ik niet waar ik hem aan kan herkennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel plezier johannes en vergeet niet aan zijn snor te trekken.
Ik snap niet dat Knut niet eens vriendjesberen gaat zoeken in Groningenquote:
Ik kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
Koning Knut en zijn onderdanen.
[ afbeelding ]
jan_van_speijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
ik ben hier ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
En Karina
Nou dankjewel Lav!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
En Karina
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerderequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerdere
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Chordius het volgende:
[..]
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.
Flikkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef Chordius het volgende:
Dat jij überhaupt weet dat ik een half jaar geleden je toetsenbord belachelijk maakte.
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?
Dat heeft sherlock gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Waarop zocht je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft sherlock gebruiken.
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?
Geil je daarop ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)senbord¬intopic=0
control F schaatsen
hahahahaha wisselde hij vervolgens van account om dit 'toevallig' tegen te komen al gereageerd hebbende op zijn kloon in het schaatstopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Chordius het volgende:
Ik ga mezelf in slaap duimzuigen en sperzieboontjes eten.
Klonen mag toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Wellesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Klonen mag toch helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |