Nou dankjewel Lav!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Er zijn hier natuurlijk alleen máár helden .
En Karina
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerderequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerdere
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Chordius het volgende:
[..]
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.
Flikkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef Chordius het volgende:
Dat jij überhaupt weet dat ik een half jaar geleden je toetsenbord belachelijk maakte.
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?
Dat heeft sherlock gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Waarop zocht je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft sherlock gebruiken.
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?
Geil je daarop ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)senbord¬intopic=0
control F schaatsen
hahahahaha wisselde hij vervolgens van account om dit 'toevallig' tegen te komen al gereageerd hebbende op zijn kloon in het schaatstopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Chordius het volgende:
Ik ga mezelf in slaap duimzuigen en sperzieboontjes eten.
Klonen mag toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Wellesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Klonen mag toch helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |