Was jij niet die persoon die me je WA nummer gaf? Ik heb nieuwe tel dus alle nummers kwijt, anders stuur je hem even nog 1x?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ga weg kneusGa lekker mijn history bekijken dan.
Jij hebt gezocht op negersex?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Voor Stylo ook 1 gedaan
[..]
Ik zocht op negersex, dit stond er tussen en jouw UI
Was wel grappig
Dat was ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die me je WA nummer gaf? Ik heb nieuwe tel dus alle nummers kwijt, anders stuur je hem even nog 1x?
Ze doet wel vaak heel raar ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
die alors is schizofreen volgens mij
Alors en ik hebben een paar dates gehad en dat heb ik ook proberen te ontkennen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doet wel vaak heel raar ja.
Dit ook weer, waarom zou je dat ontkennen?
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alors en ik hebben een paar dates gehad en dat heb ik ook proberen te ontkennen hoor
Whatsappen met mensen van een forumquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Tevens wacht ik nog op de nummer van Alors, anders kunnen we nooit Whatsappen
Voel je je nu niet schuldig trouwens?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.
Elke date was weer anders. Paon is er niks bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik, net zoals jij bij alors, makkelijk inkomen. Maar ontkennen dat je in MEN post is wel raar.
absoluut niet, nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je je nu niet schuldig trouwens?
Leuke grap, prima. Maar had dan vanmiddag even aangegeven dat het allemaal een grap was.
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke date was weer anders. Paon is er niks bij
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
absoluut niet, nee.
En zag net toen ik online kwam pas dat hij gereserveerd had en dat hij onderweg was, anders had ik dat denk ik wel even gedaan ja.
Ja is goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doet
Ik ben niet zo'n lafbek hoor. Maar ik geef mijn nummer alleen aan mensen die ik irl ken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan jij mij anders haar nummer DMen? Ik denk dat ze nu een GGMMetje doet
Goeie tip. Ik ga weer eens wat vaker posten in MEN.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar mij kan je in irl kennen, als je me je nummer geeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lafbek hoor. Maar ik geef mijn nummer alleen aan mensen die ik irl ken.
SUHNAPPA, rtatatatatatatataquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar mij kan je in irl kennen, als je me je nummer geeft.
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik zag een keer een negerin, maar dat bleek uiteindelijk een zwarte piet te zijn xDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.
Niet echt behoefte aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |