Begeleid, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Happel woont toch ook in Amersfoort?
In beide zit een 2quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat is leuk, kom je voor Sin City 2, ga je racen met 2 Italiaanse loodgieters
Dat heb je goed begrepen. Johannes was al helemaal naar Amersfoort gekomen met de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar even resumé, want ik kom net binnenvallen en dit voelt als een opkomende rel die zijn gelijke niet kent. Nee. Ook niet de Netsplitter rel.
Johannes en René zouden samen naar de film gaan en René zegt op het laatste moment af?
jij had toch vroeger een UI met een kat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef alors het volgende:
Johannes kennende hosselt hij nog wel een chick, maarja het blijft treurig dat GGMM zich niet aan zijn woord houdt.
Jij kent hem en hij heeft jou ook gehosseld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef alors het volgende:
Johannes kennende hosselt hij nog wel een chick, maarja het blijft treurig dat GGMM zich niet aan zijn woord houdt.
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij had toch vroeger een UI met een piano?
Hoezo afzeggen? Hij gaat gewoon nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar even resumé, want ik kom net binnenvallen en dit voelt als een opkomende rel die zijn gelijke niet kent. Nee. Ook niet de Netsplitter rel.
Johannes en René zouden samen naar de film gaan en René zegt op het laatste moment af?
Yep en ook nog op een lullige manier van 'ik dacht dat het een grap was'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lees de edit, van een kat in pak
Ga weg kneusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel en je postte altijd in MEN en het 'wat luister je nu?' topic
niet ontkenne.
Toffe neger.quote:
Ik zocht op negersex, dit stond er tussen en jouw UIquote:
Die foto met die opengesperde schaamlappen die je me pas door dm'de hè; waren die van jou of was dat gewoon een foto die je van het internet af had geplukt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ga weg kneusGa lekker mijn history bekijken dan.
waar moet ik dat zien dan? jouw history is 300 paginasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ga weg kneusGa lekker mijn history bekijken dan.
Even in René's defense hè, maar het is eredivisie voetbal vanavond. René zit dan steevast in het livetopic. Dat had Johannes kunnen weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yep en ook nog op een lullige manier van 'ik dacht dat het een grap was'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |