Dan neemt GGMM de status van TomPSV over!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct een ban met Haxball.
Zo.
Hoezo val je mij aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want 2 vrienden kunnen niet naar de bios?
Opbokken hoer, niemand wint het van tomquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef alors het volgende:
GGMM kan ook wel ophouden met tompsv18 bashen. Er is maar één echte lafbek die zijn woord niet houdt in VBL nu.
Doe ik nietquote:
*betaaldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Triest van GGMM, medelijden met Johannes, alles al betaalt en dan weigert ie..
Loveseats zit wel prima. Tafeltje erbij voor je biertjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus; we hebben het over loveseats gehadEn iemand van het internet meenemen naar de bios.. nee.
goed gespeeld, maar nee.
Tevens moet je borrelnootjes halen voor hem, die scheen je al klaar hebben liggen maar dat geloof ik niet.quote:
Stylo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef mrstylo het volgende:
Johannes is echt gegaan volgens mij. Echt vies van GGMM
dit gaat niet goed aflopen voor GGMM vrees ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef mrstylo het volgende:
Johannes is echt gegaan volgens mij. Echt vies van GGMM
quote:
Nee dat is leuk, kom je voor Sin City 2, ga je racen met 2 Italiaanse loodgietersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan je johannes niet van het station ophalen, even een uurtje mario karten en dan weer terug sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |