Dit dusquote:
Ben je bang ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een hoop DM's ja.
Vooralsnog ga ik er van uit dat het een prank is.![]()
Hoop ik toch.
Hij is echt onderweg dus als je een beetje een kerel bent ga je gewoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop ik toch.
Hij zit echt in de treinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop ik toch.
quote:
Nice, kan je dat aan die opdekleuter/kleurder ofzo vertellen? Die heeft namelijk een heel strand in zijn vagina dit momentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op die rare Mexicaan na vind ik hem schitterend.
Doe jij zijn PR?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is echt onderweg dus als je een beetje een kerel bent ga je gewoon.
Hij wacht tot 20.15 op je. Zijn internet is niet zo goed nu, dus daarom even zo.
Dat heeft hij altijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, kan je dat aan die opdekleuter/kleurder ofzo vertellen? Die heeft namelijk een heel strand in zijn vagina dit moment
Nee dat komt later op de avond pasquote:
Que?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat komt later op de avond pas
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct een ban met Haxball.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Als je niet komt opdagen hoef je niet meer in VBL te vertonen zei Johannes, als hij daadwerkelijk komt en jij niet op komt dagen dan ga ik achter Johannesgod staan
Oh nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niet komt opdagen is het elke keer direct ban met Haxball.
Zo.
Hij was niet zo goed, moet nog even inkomen. tijd voor bier dus.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is tenminste een nuttige tip.
Ik ga over vijf minuten weg, als hij nog online komt zeg dan maar dat ik uitkijk naar onze ontmoeting. Ik zou het hem zelf zeggen maar hij wil niet online komen vandaag.
Want 2 vrienden kunnen niet naar de bios?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |