Jij bent echt grappig. Serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zag een keer een negerin, maar dat bleek uiteindelijk een zwarte piet te zijn xD
Negersex. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alors is een vies dikke negerin, laat gaan joh.
Nee sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Buitendam het volgende:
Maar rené moet zich wel schuldig voelen.
We kunnen ook verder via DM, ik weet dat je nu niet op je gemak voelt tussen al die mannen hier.quote:
Wel triest wat je nu doet, nu doen alsof het een grap is..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik wil wel even doen alsof. Dat maakt de grap net wat leuker denk ik.
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik wil wel even doen alsof. Dat maakt de grap net wat leuker denk ik.
Ja, dat zit me nog wel het meeste dwars, niet iemand een uur of 5 reist en bioscoopkaartjes heeft betaald, maar dat hij nu VI mist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Dus Johannes heeft VI opgegeven voor GGMM en GGMM laat hem zitten?
Echt vies dit
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Dus Johannes heeft VI opgegeven voor GGMM en GGMM laat hem zitten?
Echt vies dit
Johannes is nu aan het genieten van Alba en is GGMM helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoort
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het genieten van Alba en is GGMM helemaal vergeten.
Dan ben je best gauw klaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Johannes is nu aan het zwerven door Amersfoort
Ik merk dat je het verhaal niet echt begrepen hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
Oooh, dus de Sin City 2 Fok première is in Amersfoort?
Dat is deel 1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Bij zo'n film moet je GGMM er niet eens bij willen hebben.
Nee eigenlijk niet. Leg uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je het verhaal niet echt begrepen hebt.
Dit lijkt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Deel 1 vind ik beter.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt helemaal nergens op.
Ben blij dat ik niet ben gegaan.
Johannes en ik hadden een tijdje een running gag, althans, zo heb ik het ervarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |