Van lekkerbekken tot soep tot Japanse beefburgers. Ik heb alles met korting bij de Lidl gekocht en geen zin in echt kokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben rijst, broccoli, zalm en sausje aan het maken. Wat eten jullie zometeen?
pizza hawaiiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met appelmoes?quote:
quote:
woknoodles met wokgroenten en saté.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal nietquote:
pizza met appelmoes kan je je iets bij voorstellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Pizza kan ik mij ergens weer voorstellen. Spaghetti totaal niet
Karikatuur van een mens jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]pizza wel maar spaghetti niet.. volgens mij ben ik niet degene die raar is
overigens een beetje mayo op je pizza is wel lekker
Je eet echt overal mayo of appelmoes bij. Heel bijzonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]pizza wel maar spaghetti niet.. volgens mij ben ik niet degene die raar is
overigens een beetje mayo op je pizza is wel lekker
Not sure if belediging of compliment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je eet echt overal mayo of appelmoes bij. Heel bijzonder
Beide nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if belediging of compliment.
Sin City 2 kijken ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee hij zou leuke dingen met johannesgod doen
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sin City 2 kijken ja.
De nieuwe Danio Special Peer Honing & Walnoot is een aanrader.
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'
Gaay
Ik geloof er ook niks van dat ze echt gaan. Toneelstukje voor de bühne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?
Hij is verder ook totaal niet hypocriet ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was hij ook niet een van degene die altijd iedereen zat af te zeiken als ze naar een meet gingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |