Nou dankjewel Lav!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Er zijn hier natuurlijk alleen máár helden .
En Karina
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerderequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.
Tijd voor een ander account met een coole username wat Steven wel tof vindt.
#Stevenhetmoreelkompas
#thijstradamus
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier en daar nog een kloon lopen. Albanus, die ene die mijn toetsenbord belachelijk maakte en toevallig wel de OS keek en vast wel meerdere
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Chordius het volgende:
[..]
Dat was 'm niet, dat was Albanus niet.
Flikkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef Chordius het volgende:
Dat jij überhaupt weet dat ik een half jaar geleden je toetsenbord belachelijk maakte.
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag dat ik je hypocrisie rondom de OS opnieuw aanhaal?
Dat heeft sherlock gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Chordius het volgende:
[..]
Waarom begin jij erover? Ik heb nergens de drang er toe?
Heb jij het gebookmarkt of wat?
Waarop zocht je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft sherlock gebruiken.
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb jij wel niet man?
Geil je daarop ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)senbord¬intopic=0
control F schaatsen
hahahahaha wisselde hij vervolgens van account om dit 'toevallig' tegen te komen al gereageerd hebbende op zijn kloon in het schaatstopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Chordius het volgende:
Ik ga mezelf in slaap duimzuigen en sperzieboontjes eten.
Klonen mag toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Wellesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:03 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Klonen mag toch helemaal niet
Hoezo Johannes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes is langzaam een dieptepunt aan het bereikenLaat ik het maar op spanning voor zijn date houden.
Jij maakt misbruik van je modrechten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes is langzaam een dieptepunt aan het bereikenLaat ik het maar op spanning voor zijn date houden.
Hoezo ben ik een dieptepunt aan het bereiken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij ziet eruit als een foute oostblokker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een dieptepunt aan het bereiken?
En die kut GGMM weigert mij te DM'en hoe hij er uit ziet. Nu kan ik hem niet eens herkennen, terwijl de kaartjes al wel betaald zijn
Ik kan zien dat je om 15:55 online was René!
Dat kan nog steeds bijna elke Amersfoorter zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef Chordius het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een foute oostblokker.
Wat ga je doen met GGMM?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die kut GGMM weigert mij te DM'en hoe hij er uit ziet. Nu kan ik hem niet eens herkennen, terwijl de kaartjes al wel betaald zijn
Niks mis mee. Ik wil het niet graag zien bij 2 mannen maar tongzoenen (met een damequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kuch bioscoop kuch tongzoenen kuch
Ah okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sin City 2.
En tongzoenen.
neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik wil het niet graag zien bij 2 mannen maar tongzoenen (met een dame)
Heb jij als een dame getongzoent?
Hij heeft een mario kart heuptas dus kan je niet missen ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dit serieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft een mario kart heuptas dus kan je niet missen dit
Dat is tenminste een nuttige tip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit aanpappen met meiden uit je klas. Krijg je veel gezeik meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd jonge. Geen leuke chicks bij je in de klas?
quote:
Heb er maar 20 gehad ofzo en merendeels komt dat door bans enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:56 schreef Chordius het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nog erger is. Kuch Stevenmac26 Kuch.
Hoezo zijn Oostblokkers fout?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een foute Oostblokker met een Mario Kart heuptas
Inderdaad. Prachtig die Balkan mentaliteit en hun boeiende geschiedenis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo zijn Oostblokkers fout?
Komt goed joh. Ook wij vonden elkaar blindelings. Ik als Daley Blind look-a-like. Jij als iets geweldigs op zichzelf stralend tussen het overige plebs in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is tenminste een nuttige tip.
Ik ga over vijf minuten weg, als hij nog online komt zeg dan maar dat ik uitkijk naar onze ontmoeting. Ik zou het hem zelf zeggen maar hij wil niet online komen vandaag.
ik heb al gegeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben rijst, broccoli, zalm en sausje aan het maken. Wat eten jullie zometeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |