Ik heb hem nog nooit gezien dus geen ideequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een aparte verschijning.
Als je tegen je moeder zegt dat het eten apart smaakte is dat alles behalve een compliment. Ik hoop dat GGMM dat ook zo opvat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een aparte verschijning.
op dit forum beunhaasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien dus geen idee
Hier op het forum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien dus geen idee
Rip johannesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'
Gaay
eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigenlijk best raar uit te leggen:'ik ga met een man die ik op het internet ken een film kijken'
Gaay
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaay
Wat zeg jij eigenlijk tegen je moeder als je weer zo'n fatsig zeug van FOK! laat komen te neuken?quote:
echt een gek die GGMMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is verder ook totaal niet hypocriet ofzo
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaay
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?
Ja. Op Grindr zijn ze enkel uit op seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?
Onder de schuilnaam Mr. Glittersletje heeft hij veel succes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Jij maakt veel Tinder dates met mannen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Jezus ik zag net iemand die zijn eigen naam op zijn arm had getatoeëerd.![]()
Das iets anders, daar moet je een goed uiterlijk hebben om samen een film te kijken iets wat bij GGMM niet van belang isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals elke Tinder/dating site date?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |