Reistijd wordt ook steeds meer en meer he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
5 uur reizen voor Sin City 2, wat een baas
2,5 uur heen en terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reistijd wordt ook steeds meer en meer he.![]()
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van dat ze echt gaan. Toneelstukje voor de bühne.
Even mijn gelijk halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jezelf quoten om het met jezelf eens te zijn
hoe wanhopig moette gij dan wel niet zijn
als je moet overstappen enzo, moet je wel bij rekenen he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groningen > Amersfoort? Uh, oke.
Ja ik ga nooit van Amersfoort naar Groningenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groningen > Amersfoort? Uh, oke.
Bijna 2 uur.quote:
ga je wel eens van groningen naar amersfoort? xdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit van Amersfoort naar Groningen
Jt is 5 minuten lopen van amersfoort dus jullie zouden naar Pathe gaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna 2 uur.
En er van uitgaande dat hij niet op het station woont en wetende dat de bios 15 minuten rijden weg is kom je toch al wel snel op 2 en half uur uit hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jt is 5 minuten lopen van amersfoort dus jullie zouden naar Pathe gaan?
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna 2 uur.
En er van uitgaande dat hij niet op het station woont en wetende dat de bios 15 minuten rijden weg is kom je toch al wel snel op 2 en half uur uit hoor.
Oh ja, het is ook mijn schuld dat die idioot geen paraplu en jas meeneemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.
Echt slecht van je GGMM
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij is ook eens zonder paraplu en jas gekomen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt wanneer het gaat regenen.
Echt slecht van je GGMM
Koerden beroven je van je jas en parapluquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?
Dat zou Stylo nooit doen. Die pakt alleen je portemonnee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koerden beroven je van je jas en paraplu
Jij zou hem met de auto ophalen vanaf Amersfoort CS, dus vond hij het onnodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook mijn schuld dat die idioot geen paraplu en jas meeneemt.
Mijn ouders hebben dat nooit gedaan, dus ik heb alleen goede ervaring met Koerden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het zijn van een Nederlander. Koerden zouden dit nooit doen toch?
Nu verzin je gewoon dingen ter plekke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Jij zou hem met de auto ophalen vanaf Amersfoort CS, dus vond hij het onnodig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou Stylo nooit doen. Die pakt alleen je portemonnee.
JKe bent zelf een Stylo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |