Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Albanus het volgende:
Wesley moet lekker terug naar ADO Den Haag.
Als ze 'm daar tenminste willen. Van Duinen en Schet op de vleugels is wel een wonderkoppel.
Is Suge Knight neergeschoten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe gaan jullie om met het nieuws dat Suge Knight is neergeschoten?
Ja, Suge Knight is neergeschoten.quote:
Dat verrast me. Dat Suge Knight is neergeschoten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, Suge Knight is neergeschoten.
WATquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Milan Lalkovic is vast nog te huren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.
Eens kijken hoe het met Soltani staat.
ALs ik wist wie dat is zou ik zeer verbaasd zijn geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hem kan ik geeneens meer herinnerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milan Lalkovic is vast nog te huren.
Hallo knutquote:
Oh ik dacht de broer van Michael.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
Marion (Suge) Knight (Compton (Californië), 19 april 1965) is een Amerikaanse muziekproducent. Hij is de oprichter van de beroemde rap platenlabel Death Row Records, dat hij in 1991 had opgericht samen met Dr. Dre. Death Row Records heeft in het verleden meer dan 50 miljoen platen verkocht en is één van de bekendste rap/hiphop platenlabels. Er gaan geruchten dat Suge Knight lid is van een bekende bende uit Los Angeles, een Bloodsbende genaamd de Mob Piru.
Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Suge Knight zat in de auto naast 2pac toen 2pac werd neergeschoten.
#leukefeitjes
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Dit is geen leuk feitje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.
Huurling van Chelsea paar jaar geleden. Mocht weg nadat hij een tattoo liet zetten tijdens RKC - ADO en hier op twitter melding van maakte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem kan ik geeneens meer herinneren
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vindenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.
een drive by shooting organiseren op iemand terwijl je zelf achter het stuur zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vinden
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een rapper is.
Dom varken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij wat rapper was geweest hadden ze hem niet geraakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.
Jezus hey :S
Nee, ik vind het leuk mijn kennis over de rap-wereld met jullie te delen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?
Jezus gaat je hier niet meer uit redden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel in de bus, zoek jij het eens op.
Wat een grap dit.quote:Yanic Wildschut heeft zich in de kijker gespeeld bij een Engelse club. De Leeuwarder Courant meldt maandag dat er interesse vanuit het land is voor de aanvaller.
Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.
Bemoei je er zelf niet mee!quote:
Best wel een topshow hoor!quote:
Draait hij bij julliequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?quote:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel een topshow hoor!
[..]
Draait hij bij jullieHier is hij geband omdat hij te slecht is. Al is slecht misschien juist wel weer grappig.
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nuquote:
Nee. Ben geen single meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?
[..]
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
beter klaag je bij yvonnequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig kliekje weer.
TR gemaakt.
Yep. Lekker gratis naar de filmquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
gaat dat over Groningen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Volgens mij gaat het over sm-sexquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gaat dat over Groningen?
Ik las dat het een soort matige 50 shades of grey is, al heb ik die ook niet gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over sm-sex
Weet ze al dat je je benen scheert?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nu
[..]
Nee. Ben geen single meer
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.quote:
Maakt me niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke voorstelling op vrijdag?
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerd
Het Parool komt met harde feiten.
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is in Groningen wonen niet al sm genoeg?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.
Alleen krijg je in Groningen een met HIV besmette naald in je nek als je eenmaal bent vastgebonden/gedrogeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.
Zelfde regisseur als het bombardement.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.
Dat lijkt me wel ja...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gaan we nog romantisch dineren voor of na de film?
Ik dacht dat dat erbij hoorde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen krijg je in Groningen een met HIV besmette naald in je nek als je eenmaal bent vastgebonden/gedrogeerd
De Ushi films komen ook van zijn hand. Wat een figuurquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde regisseur als het bombardement.
Ik zou toch eens een nieuwe uitdaging gaan zoeken als ik hem was.
Dat vind ik niet echt geëmancipeerd van je, maar vooruit. Jij betaalt immers al voor de kaartjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij trakteert tijgernootje van me?
Deal. Ik had ergens gehoord dat je Davy ook mee wilde nemen, klopt dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt geëmancipeerd van je, maar vooruit. Jij betaalt immers al voor de kaartjes.
Ja. Hij smeekte zowat. Dus waarom niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deal. Ik had ergens gehoord dat je Davy ook mee wilde nemen, klopt dat?
Tuurlijk. Ze vond 't grappig dat mijn benen gladder waren dan die van haar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ze al dat je je benen scheert?
Nee hoor. Ken d'r nu 1.5 maand dus nu nog open relatie. Als ik terug ben van vakantie gaan we kijken hoe de zaken er voor staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.
Als ik maar niet zijn kaartje moet betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Hij smeekte zowat. Dus waarom niet.
Nee, dat doet hij zelf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik maar niet zijn kaartje moet betalen.
Drink eerst genoeg dat je dubbel ziet, dan gaat het tellen 2 keer zo snel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
Ik ben bier aan het tellen.
Klinkt leuker dan het is
Hele rij voor zichzelf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij zelf.Hij zit ook op een andere rij.
Een pilsje erbij, daar is iets voor te zeggen jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drink eerst genoeg dat je dubbel ziet, dan gaat het tellen 2 keer zo snel.
probeer je te achterhalen hoeveel blikken schultenbrau je gisteren in je mik hebt gegooidquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
Ik ben bier aan het tellen.
Klinkt leuker dan het is
Nee het voorraadhok moet geteld wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
probeer je te achterhalen hoeveel blikken schultenbrau je gisteren in je mik hebt gegooid
Laat die introkneuzen dat doen dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee het voorraadhok moet geteld worden
kutwerk
Wel een Tinderresultaat? Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze vond 't grappig dat mijn benen gladder waren dan die van haar.
[..]
Nee hoor. Ken d'r nu 1.5 maand dus nu nog open relatie. Als ik terug ben van vakantie gaan we kijken hoe de zaken er voor staan
Jaquote:
Uiteraardquote:Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.
In dat geval mag hij zich als de film begint wel bij ons voegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij zelf.Hij zit ook op een andere rij.
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een Tinderresultaat? Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.
Alleen die laatste stellling is echt de moeite waard. Hoe veel leden hebben jullie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik betwijfel het. Als moderator laat hij zich immers ook al erg makkelijk manipuleren en beïnvloeden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.
Zo lang de smaak hetzelfde blijft zou ik het niet doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heineken heeft ineens mooie nieuwe flesjes en je kon ook iets winnen geloof ik.
Zou bijna weer beginnen.
Bij een kratje krijg je nu ook een flessenopener. Totaal niet praktisch verder maar ik heb er inmiddels als genoeg voor een leven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou bijna weer beginnen.
Misschien als hij naar de verboden melk middelen grijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.
Moeilijk te zeggen maar op borrels hebben we meestal iets van 100 mensenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen die laatste stellling is echt de moeite waard. Hoe veel leden hebben jullie?
Ik hoorde dat jij en LR ruzie hadden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als hij naar de verboden melk middelen grijpt.
heinekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou bijna weer beginnen.
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij en LR ruzie hadden.
Ging dit over melk?
Blijf jaloers. Bij mijn vereniging kwamen ook die aantallen, maar was het enkel pils, fris en goedkope wijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen maar op borrels hebben we meestal iets van 100 mensen
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.
Het ging over hmf.
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.
Het ging over hmf.
Almachtige Hansengod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.
Het stapelbed idee is weer volledig terug op de baan. Het waren spannende tijden maar Johannes en ik hebben ons er doorheen geslagenquote:
overtreffende trap van god is Nickgod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.
HansenNickgod?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
overtreffende trap van god is Nickgod.
Het wordt vast gezellig met jou mij en Albanus in het huis van Knutquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stapelbed idee is weer volledig terug op de baan. Het waren spannende tijden maar Johannes en ik hebben ons er doorheen geslagen
Ik word een beetje emotioneel van dit live optreden van Arcturus. Zo mooi.
Hij schijnt nog altijd op een viaduct te staan om de PSV bus te bekogelen met stenen niet wetende dat ze een andere route hebben genomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand Ajacied422 al gezien vandaag? Ik maak me een beetje zorgen over hem.
Zou hij dan eindelijk een leven gevonden hebben?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand Ajacied422 al gezien vandaag? Ik maak me een beetje zorgen over hem.
We zijn ook wel gegroeid de laatste jaren. Daardoor hebben we nog maar 40 soorten bier, eerst waren het er 60. Nu moeten we meer plek hebben voor de standaard dingen en blijft er minder over voor speciaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blijf jaloers. Bij mijn vereniging kwamen ook die aantallen, maar was het enkel pils, fris en goedkope wijn.
Heeft zich verdronken in een pan zuurkoolquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Het fietsersbruggetje over de A44 ter hoogte van de Amerikaanse school is er wel ideaal voor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt nog altijd op een viaduct te staan om de PSV bus te bekogelen met stenen niet wetende dat ze een andere route hebben genomen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft zich verdronken in een pan zuurkool
Of uitgedroogd door de hoeveelheid koffie die hij iedere dag drinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft zich verdronken in een pan zuurkool
Bij Wassenaar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het fietsersbruggetje over de A44 ter hoogte van de Amerikaanse school is er wel ideaal voor.
In de wijk De Kieviten wonen alleen maar patserige vermogende mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was zaterdag in Wassenaar. Best grote huizen.
Rode kaart werd op hem gemaakt zie ik net.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe speelde oud ADO "speler" Garry Mendes Rodrigues?
Onthoud die naam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/video.ht(...)eWMxdGxqcHQ0ZDJyeXhz
Erico Erikson. Goede speler.
Ik had maar 1 iemand met een tennisbaan in de klas.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef Albanus het volgende:
[..]
In de wijk De Kieviten wonen alleen maar patserige vermogende mensen.
Niet te stoppen die gozer. Mascherano aan de noodrem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/video.ht(...)eWMxdGxqcHQ0ZDJyeXhz
Erico Erikson. Goede speler.
[..]
Rode kaart werd op hem gemaakt zie ik net.
Over Rens gesproken, waar is hij?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Rensburg weer in de ontsnapping.
Chillen in de lobbyquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef Albanus het volgende:
[..]
Over Rens gesproken, waar is hij?
Goed gecast dus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat lulletje rozenwater in mad men heeft echt een raar hoofd.
Ter info
Na het simultaan kijken van Suits en Mad Men vermoed ik dat deze shows dezelfde casting director hebben.quote:
Mad Men moet ik nog kijken. Ben nu eindelijk Breaking Bad aan het kijken. Zit bij s4e5.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het simultaan kijken van Suits en Mad Men vermoed ik dat deze shows dezelfde casting director hebben.
Nostradamus nieuwsbericht in oktober:quote:
Topshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mad Men moet ik nog kijken.
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekkere redding wel weer dit weekend.
En als Giroud was gestart had iedereen geklaagd dat hij vertrouwen in hem bleef houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.
Wenger is wel een droplul. Als Giroud gewoon was gestart, had Arsenal wel gewonnen.
Goe ploegskequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.
Wenger is wel een droplul. Als Giroud gewoon was gestart, had Arsenal wel gewonnen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goe ploegske
Hopelijk houden ze het vol.
Was nog droog tot nu toe, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker in de regen naar huis fietsen.
Ben niet op de fietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker in de regen naar huis fietsen.
Heracles is echt slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
De Jonge nog niet ontslagen![]()
WANBELEID IS OOK BELEID
Is Heracles ook niet echt de club voor, wanneer hebben ze voor het laatst een trainer ontslagen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
WANBELEID IS OOK BELEID
5 jaar terug dacht ik. Maar dat was niet ivm slechte prestaties, maar toen konden we Verbeek krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is Heracles ook niet echt de club voor, wanneer hebben ze voor het laatst een trainer ontslagen?
Jan Smit denkt nog steeds dat je Europees voetbal kunt halen met deze selectie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
WANBELEID IS OOK BELEID
Heracles is erger dan echt slecht. Feyenoord is echt slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch nog iets minder slecht dan echt slecht zoals heracles.
Kan ik me in vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles is erger dan echt slecht. Feyenoord is echt slecht.
In Den Haag is het rustig met Henk Fräser aan het roer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Albanus het volgende:
Dit jaar zullen er ernstig veel trainers ontslagen worden, denk ik. Absurd hoeveel trainers onder druk staan, nu al.
Ik zei het al eerder. Die gaan voor een goede klassering in het linkerrijtje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag is het rustig met Henk Fräser aan het roer.
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Albanus het volgende:
Dit jaar zullen er ernstig veel trainers ontslagen worden, denk ik. Absurd hoeveel trainers onder druk staan, nu al.
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Die gaan voor een goede klassering in het linkerrijtje.
Hopen dat de nieuwe eigenaar nog wat geld overmaakt zodat je aankopen kunt doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.
Vak 410 eerste 10 minuten afwezigquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vak 410 eerste 10 minuten afwezig
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.
[..]
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.
Verbeek terughalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Wij moeten gewoon hetzelfde doen als de Ado fans. De trainer weg jagen en daarna als een raket stijgen op de ranglijst.
Danny Bakker had de pech dat hij een voetblessure opliep vorig seizoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.
De boer rot op met vak 410 terug naar de topquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.
Ze willen niks meer met dat wanbeleid te maken hebben. Tijd voor een revolutie. De Boer moet oprotten.
Wormgoor en Houtkoop zijn een drama. Kanon is de 'vervanger' van Wormgoor als Derijck niet komt. Zwinkels is meer cult dat een goede keeper en Bakker en Gehrt hebben inderdaad potentie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.
Houdbaarheidsdatum van de Boer is verstreken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.
Ze willen niks meer met dat wanbeleid te maken hebben. Tijd voor een revolutie. De Boer moet oprotten.
Laat hem zijn rotzooi ook maar meenemen. Die landskampioenschappen zijn ook niks waard met het waardeloze spel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Houdbaarheidsdatum van de Boer is verstreken.
Ik ben het met je eens op Houtkoop na. Die jongen is beste leuk voor de breedte. Is beter dan de bankzitters van vorig jaar die op de vleugel konden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wormgoor en Houtkoop zijn een drama. Kanon is de 'vervanger' van Wormgoor als Derijck niet komt. Zwinkels is meer cult dat een goede keeper en Bakker en Gehrt hebben inderdaad potentie.
zal toch wel zijn laatste seizoen zijn helaasquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De boer rot op met vak 410 terug naar de top
hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan gaan we nog serieus mee doen om de EL plee ofs ook.
Ik ben bang dat Feyenoord niet over al te lange tijd op de stoep staatquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Fraser is wel een goede trainer volgens mij.
Hij moet wel wat kunnen inderdaad, goeie opvolger voor Fredsjquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Fraser is wel een goede trainer volgens mij.
Voor jou of voor je (ongeboren) zoon?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord niet over al te lange tijd op de stoep staat
Hij heeft wel pech dat Koeman en v Gaal dit jaar hard gaan falen en de marktwaarde van nederlandse trainers flink omlaag zullen brengen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal toch wel zijn laatste seizoen zijn helaas
iets te ambitieusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Van Den Brom lijkt me ook wel een goeie trainer.
Ik kan zo meedoen in de spits.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor jou of voor je (ongeboren) zoon?
Stinho kom er maar in.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Net een filmje op mn fb van een turk die (terecht) de ALS hype afkraakt dat men het doet om hun eigen ego te strelen en vaak niet eens weten waarom precies. Maar dan moet hij op het eind weer iets over Gaza en USA/ISraël erbij zeggen______!
hij mag van mij blijvenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel pech dat Koeman en v Gaal dit jaar hard gaan falen en de marktwaarde van nederlandse trainers flink omlaag zullen brengen.
Dat vind ik een beetje een populaire jongen. Zou het wel leuk doen naast Johnny de Mol in "down met Johnny".quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Van Den Brom lijkt me ook wel een goeie trainer.
wel een normale gast, één van de weinige spelers en ook als trainer die gewoon goeiemorgen zegt, heb ik bij Ajax toch wel anders ervarenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een populaire jongen. Zou het wel leuk doen naast Johnny de Mol in "down met Johnny".
Zou dat zo werken bij trainers?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel pech dat Koeman en v Gaal dit jaar hard gaan falen en de marktwaarde van nederlandse trainers flink omlaag zullen brengen.
Vind ik dus niet. Komt allemaal wat geacteerd over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een normale gast, één van de weinige spelers en ook als trainer die gewoon goeiemorgen zegt, heb ik bij Ajax toch wel anders ervaren
Dank je.quote:
Begrijp nu waarom Stijn zo stil isquote:LEIDEN - De brandweer van Leiden heeft maandag met een hoogwerker het lichaam van een dode man uit een huis gehaald. Dat gebeurde aan de Haagweg in die stad.
De politie gaat uit van een natuurlijke dood, volgens een woordvoerder is er op dit moment geen aanleiding uit te gaan van een misdrijf. Het is nog onbekend of de man de bewoner van het huis is
mijn persoonlijke ervaring is dus andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Komt allemaal wat geacteerd over.
Nou, was wel een coin flip hoor gisteren. Hebben ook wel jaren gehad dat ik na 5 minuten al met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kon zeggen dat PSV ging winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had wel een deja vu bij die goals, dat was als in de beste jaren
Haagwegquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Begrijp nu waarom Stijn zo stil is
Zeg hem maar dat Lange_Lans dat heeft gezegd. Misschien doet hij er wat mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn persoonlijke ervaring is dus anders
ik heb het alleen over de doelpunten, uitslag had net zo goed andersom kunnen zijn of 3-3 of zoquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, was wel een coin flip hoor gisteren. Hebben ook wel jaren gehad dat ik na 5 minuten al met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kon zeggen dat PSV ging winnen.
Boilesen, top verdediger gisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het alleen over de doelpunten, uitslag had net zo goed andersom kunnen zijn of 3-3 of zo
Duitse worst en Duits bier, wie komt er?quote:DEN HAAG - Treinreizigers kunnen binnenkort genieten van een heuse Beierse Bratwurst op Den Haag Centraal. De Duitse delicatessenketen Käfer opent op 1 oktober op het Haagse station de eerste zaak in Nederland. Dat meldt het vakblad Misset Horeca.
Behalve Bratwurst, Thüringer Wurst, Weisswurst en Frankfurter is er ook Beiers bier, wijn, soep en brood te koop. Een echt restaurant wordt het niet, er zijn alleen statafels.
Käfer is van plan ook vestigingen te openen op Amsterdam CS, Rotterdam CS en Schiphol
Lekker ja. Als iedereen tegen PSV het spel zou maken zouden we wellicht met 2 vingers in de neus kampioen worden. Tegen de kleintjes gaan we het dit jaar weer laten liggen. Wanneer we het spel moeten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het alleen over de doelpunten, uitslag had net zo goed andersom kunnen zijn of 3-3 of zo
toch vond ik hem goed, hij heeft zichzelf een beetje over de kop gelopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boilesen, top verdediger gisteren.
Hopelijk ook curry worstquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duitse worst en Duits bier, wie komt er?
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik hem goed, hij heeft zichzelf een beetje over de kop gelopen
Zwak van De Boer dus. Vak410 roert zich alweer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik hem goed, hij heeft zichzelf een beetje over de kop gelopen
En hij gaf ook nog uit vermoeidheid een zetje mee aan (weet niet meer welke) een speler die kon scoren of een assist gaf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.
was op, niet goed met zijn krachten omgegaan maar echt wel een goeie spelerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.
Ik vind hem altijd zo onrustig en zenuwachtig aan de bal. Daar krijg ik nooit een prettig gevoel van. Met mandekking blijft hij ook hemeltergend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
was op, niet goed met zijn krachten omgegaan maar echt wel een goeie speler
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwak van De Boer dus. Vak410 roert zich alweer.
Je bedoelt Kishna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.
Rekik?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.
Kishna bedoel je denk ik?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kishna ipv Rekik. Is ook een Hagenees dus ik begrijp de verwarring.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze weer wat beter trainen op counters en niet als oplossing minder attractief gaan spelen. Ook hoop ik altijd nog op een versterking.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had dat penalty geval in mijn hoofd
Is dat mogelijk dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze weer wat beter trainen op counters en niet als oplossing minder attractief gaan spelen. Ook hoop ik altijd nog op een versterking.
quote:
quote:Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
20 goals CR7 dit jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb echt zin in de CL loting. Godver wat heb ik sowieso zin in dat genot
Gisteren waren al een stuk minder balletjes breed en naar de keepert dan vorig seizoen.quote:
Dat is waar maar uiteindelijk waren ze wel weer afhankelijk van een doelpunt wat uit de lucht kwam vallen. Daarvoor leek het op weinig. Met dezelfde efficientie van Psv had Vitesse gewonnen en Az gelijkgespeeld. Ook Az kreeg tot laat in de wedstrijd kansen op de gelijkmaker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gisteren waren al een stuk minder balletjes breed en naar de keepert dan vorig seizoen.
Jong Ajax kan wel een goede goalie gebruiken gezien de deceptie tegen Volendam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Vermeer op doel bij Jong Ajax.. Dat die man nog altijd geen nieuwe club heeft..
toch is vermakelijker dit seizoen, ik hoop dat ze dat doorzettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar maar uiteindelijk waren ze wel weer afhankelijk van een doelpunt wat uit de lucht kwam vallen. Daarvoor leek het op weinig. Met dezelfde efficientie van Psv had Vitesse gewonnen en Az gelijkgespeeld. Ook Az kreeg tot laat in de wedstrijd kansen op de gelijkmaker.
Fiorentina zou een leuke club voor hem zijn. Hebben toch een kut keeper.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Volendam heeft wel een aardig voetballend team. Dan ben je wel in het voordeel als je tegen een Ajax speelt dat met 10 en later 9 man speelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jong Ajax kan wel een goede goalie gebruiken gezien de deceptie tegen Volendam.
Denk dat het ook wel van hem afhangt, ik kan me niet voorstellen dat hij geen aanbiedingen heeft gehadquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Ik wist geeneens dat Frey weg was daar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina zou een leuke club voor hem zijn. Hebben toch een kut keeper.
Italië is hij sowieso wel geschikt voor denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volendam heeft Muhren, goede voetballer volgens JanCees.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Albanus het volgende:
[..]
Volendam heeft wel een aardig voetballend team. Dan ben je wel in het voordeel als je tegen een Ajax speelt dat met 10 en later 9 man speelt.
Winnie Haatrecht vertelde al dat de juiste clubs niet komen. Maar ik snap niet wat hij bedoelt met 'juiste clubs'.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel van hem afhangt, ik kan me niet voorstellen dat hij geen aanbiedingen heeft gehad
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De clubs die Haatrecht een flinke fee kunnen geven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Albanus het volgende:
[..]
Winnie Haatrecht vertelde al dat de juiste clubs niet komen. Maar ik snap niet wat hij bedoelt met 'juiste clubs'.
Kuwas en Marengo op de flanken, niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volendam heeft Muhren, goede voetballer volgens JanCees.
Dit weekend gewoon de 0 gehoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.
Lazio Roma lijkt mij wel wat voor hem. En dan bij voorkeur een wedstrijd stilstaand voor de harde kern.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italië is hij sowieso wel geschikt voor denk ik
Excelsior ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.
Gingen helemaal los ineensquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon de 0 gehouden
Watquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ineens. Gewoon een voetballend goede ploeg.
Nee, voetbalkenners als ik hadden dit niet zien aankomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ineens. Gewoon een voetballend goede ploeg.
quote:
Jij op je brakke aidsstream.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, voetbalkenners als ik hadden dit niet zien aankomen.
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef Albanus het volgende:
[..]. Zit voetballend gewoon goed in elkaar alleen snap ik de keuze voor Lamprou als keeper niet. Geef ze een goede kans om de Eredivisie ook volgend jaar te kunnen vervullen van hun genot.
In welke zin voegen ze niets toe? Ik vind ze wel een armzalig gevuld stadion hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.
Wel een eredivisiewaardige achterban. Meer dan dordrecht bv.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.
Toch steeds meer lege plekken. Bij Vitesse, Ado, Willem 2, Exelsior en Dordrecht is het altijd leeg. Groningen, , Ajax ook vaak genoeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
In welke zin voegen ze niets toe? Ik vind ze wel een armzalig gevuld stadion hebben.
We gaan Italie achterna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toch steeds meer lege plekken. Bij Vitesse, Ado, Willem 2, Exelsior en Dordrecht is het altijd leeg. Groningen, Heracles, Ajax ook vaak genoeg.
Wang haalt Korte terug en alles stort in.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halen maximaal nog 4 punten dit seizoen.
Ja dat is pas met het nieuwe stadion dan zit er ook geen hond meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha hafcfan heeft Heracles uit zijn lijstje weggeedit.
Misschien kan madame_paon eens een bezoekje brengen aan bijvoorbeeld Vitesse.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik vind volle stadions toch sfeervoller.
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik vind volle stadions toch sfeervoller.
Hebben ze daar nog nooit een donkere speler gezien?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef Albanus het volgende:
[ afbeelding ]
Liverpoolfans willen Balotelli spotten op Melwood.
Ik pleit dat ook voor facisten bij ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.
Lazio vond ik juist sfeerloos. Alleen de tribunes aan de rechterzijde zaten goed vol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.
AS. In dat nieuwe stadion wordt dat echt een heksen ketel van jewelstequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio vond ik juist sfeerloos. Alleen de tribunes aan de rechterzijde zaten goed vol.
Wat wil je met Strootman in de gelederen. Toen hij bij PSV speelde was het zelfs daar wekelijks een hels kabaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de rust een kwartier lang zelf op die trommel rammen. Strootman maakt er een feestje van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je met Strootman in de gelederen. Toen hij bij PSV speelde was het zelfs daar wekelijks een hels kabaal.
Samen staan we sterk toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft t ook moeilijk met de resultaten van dit weekend.
De drugs hebben zijn ziel genomen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft t ook moeilijk met de resultaten van dit weekend.
Voorgoed opgeslokt door het Bulgaarse nachtleven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef Albanus het volgende:
[..]
De drugs hebben zijn ziel genomen?
Straks wordt hij een aidsjunkie en gaat hij Chris Froome achterna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorgoed opgeslokt door het Bulgaarse nachtleven.
is froome een aidsjunkiequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Albanus het volgende:
[..]
Straks wordt hij een aidsjunkie en gaat hij Chris Froome achterna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |