Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Suge Knight zat in de auto naast 2pac toen 2pac werd neergeschoten.
#leukefeitjes
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Dit is geen leuk feitje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.
Huurling van Chelsea paar jaar geleden. Mocht weg nadat hij een tattoo liet zetten tijdens RKC - ADO en hier op twitter melding van maakte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem kan ik geeneens meer herinneren
Zeg het maar.quote:
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vindenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.
een drive by shooting organiseren op iemand terwijl je zelf achter het stuur zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vinden
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een rapper is.
Dom varken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij wat rapper was geweest hadden ze hem niet geraakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.
Jezus hey :S
Nee, ik vind het leuk mijn kennis over de rap-wereld met jullie te delen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?
Jezus gaat je hier niet meer uit redden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel in de bus, zoek jij het eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |