Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Albanus het volgende:
Wesley moet lekker terug naar ADO Den Haag.
Als ze 'm daar tenminste willen. Van Duinen en Schet op de vleugels is wel een wonderkoppel.
Is Suge Knight neergeschoten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe gaan jullie om met het nieuws dat Suge Knight is neergeschoten?
Ja, Suge Knight is neergeschoten.quote:
Dat verrast me. Dat Suge Knight is neergeschoten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, Suge Knight is neergeschoten.
WATquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Milan Lalkovic is vast nog te huren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.
Eens kijken hoe het met Soltani staat.
Dom varken.quote:
ALs ik wist wie dat is zou ik zeer verbaasd zijn geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hem kan ik geeneens meer herinnerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milan Lalkovic is vast nog te huren.
Hallo knutquote:
Oh ik dacht de broer van Michael.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
Marion (Suge) Knight (Compton (Californië), 19 april 1965) is een Amerikaanse muziekproducent. Hij is de oprichter van de beroemde rap platenlabel Death Row Records, dat hij in 1991 had opgericht samen met Dr. Dre. Death Row Records heeft in het verleden meer dan 50 miljoen platen verkocht en is één van de bekendste rap/hiphop platenlabels. Er gaan geruchten dat Suge Knight lid is van een bekende bende uit Los Angeles, een Bloodsbende genaamd de Mob Piru.
Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Suge Knight zat in de auto naast 2pac toen 2pac werd neergeschoten.
#leukefeitjes
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Dit is geen leuk feitje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
#leukefeitjes
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen 2pac? Omdat hij zwart is zeker.
Huurling van Chelsea paar jaar geleden. Mocht weg nadat hij een tattoo liet zetten tijdens RKC - ADO en hier op twitter melding van maakte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem kan ik geeneens meer herinneren
Zeg het maar.quote:
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vindenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de sprong die je maakt van dat feitje naar de conclusie dat ik iets tegen 2pac heb nogal vreemd.
een drive by shooting organiseren op iemand terwijl je zelf achter het stuur zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Suge Knight heeft Tupac VERMOORD!!!!
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het anders een leuk feitje zou vinden
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een rapper is.
Dom varken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij wat rapper was geweest hadden ze hem niet geraakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij er naast zat, niet het feitd at 2pac dood is.
Jezus hey :S
Nee, ik vind het leuk mijn kennis over de rap-wereld met jullie te delen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk dat die man zijn vriend in koelen bloede vermoord heeft zien worden?
Jezus gaat je hier niet meer uit redden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel in de bus, zoek jij het eens op.
Wat een grap dit.quote:Yanic Wildschut heeft zich in de kijker gespeeld bij een Engelse club. De Leeuwarder Courant meldt maandag dat er interesse vanuit het land is voor de aanvaller.
Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.
Deal.quote:
Bemoei je er zelf niet mee!quote:
BAM!quote:
Best wel een topshow hoor!quote:
Draait hij bij julliequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?quote:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel een topshow hoor!
[..]
Draait hij bij jullieHier is hij geband omdat hij te slecht is. Al is slecht misschien juist wel weer grappig.
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nuquote:
Nee. Ben geen single meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?
[..]
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
beter klaag je bij yvonnequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig kliekje weer.
TR gemaakt.
Yep. Lekker gratis naar de filmquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
gaat dat over Groningen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Volgens mij gaat het over sm-sexquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gaat dat over Groningen?
Ik las dat het een soort matige 50 shades of grey is, al heb ik die ook niet gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over sm-sex
Weet ze al dat je je benen scheert?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nu
[..]
Nee. Ben geen single meer
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.quote:
Maakt me niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke voorstelling op vrijdag?
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerd
Het Parool komt met harde feiten.
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is in Groningen wonen niet al sm genoeg?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.
Alleen krijg je in Groningen een met HIV besmette naald in je nek als je eenmaal bent vastgebonden/gedrogeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.
Zelfde regisseur als het bombardement.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.
Dat lijkt me wel ja...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gaan we nog romantisch dineren voor of na de film?
Ik dacht dat dat erbij hoorde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen krijg je in Groningen een met HIV besmette naald in je nek als je eenmaal bent vastgebonden/gedrogeerd
De Ushi films komen ook van zijn hand. Wat een figuurquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde regisseur als het bombardement.
Ik zou toch eens een nieuwe uitdaging gaan zoeken als ik hem was.
Dat vind ik niet echt geëmancipeerd van je, maar vooruit. Jij betaalt immers al voor de kaartjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij trakteert tijgernootje van me?
Deal. Ik had ergens gehoord dat je Davy ook mee wilde nemen, klopt dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt geëmancipeerd van je, maar vooruit. Jij betaalt immers al voor de kaartjes.
Ja. Hij smeekte zowat. Dus waarom niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deal. Ik had ergens gehoord dat je Davy ook mee wilde nemen, klopt dat?
Tuurlijk. Ze vond 't grappig dat mijn benen gladder waren dan die van haar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ze al dat je je benen scheert?
Nee hoor. Ken d'r nu 1.5 maand dus nu nog open relatie. Als ik terug ben van vakantie gaan we kijken hoe de zaken er voor staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.
Als ik maar niet zijn kaartje moet betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Hij smeekte zowat. Dus waarom niet.
Nee, dat doet hij zelf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik maar niet zijn kaartje moet betalen.
Drink eerst genoeg dat je dubbel ziet, dan gaat het tellen 2 keer zo snel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
Ik ben bier aan het tellen.
Klinkt leuker dan het is
Hele rij voor zichzelf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij zelf.Hij zit ook op een andere rij.
Een pilsje erbij, daar is iets voor te zeggen jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drink eerst genoeg dat je dubbel ziet, dan gaat het tellen 2 keer zo snel.
probeer je te achterhalen hoeveel blikken schultenbrau je gisteren in je mik hebt gegooidquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
Ik ben bier aan het tellen.
Klinkt leuker dan het is
Nee het voorraadhok moet geteld wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
probeer je te achterhalen hoeveel blikken schultenbrau je gisteren in je mik hebt gegooid
Laat die introkneuzen dat doen dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee het voorraadhok moet geteld worden
kutwerk
Wel een Tinderresultaat? Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze vond 't grappig dat mijn benen gladder waren dan die van haar.
[..]
Nee hoor. Ken d'r nu 1.5 maand dus nu nog open relatie. Als ik terug ben van vakantie gaan we kijken hoe de zaken er voor staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |