Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Albanus het volgende:
Wesley moet lekker terug naar ADO Den Haag.
Als ze 'm daar tenminste willen. Van Duinen en Schet op de vleugels is wel een wonderkoppel.
Is Suge Knight neergeschoten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe gaan jullie om met het nieuws dat Suge Knight is neergeschoten?
Ja, Suge Knight is neergeschoten.quote:
Dat verrast me. Dat Suge Knight is neergeschoten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, Suge Knight is neergeschoten.
WATquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Milan Lalkovic is vast nog te huren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Verhoek was enkel dragelijk met Bulykin naast zich. In de jaren daarvoor eiste hij een een hoop maar presteerde hij ook weinig tot niets.
Eens kijken hoe het met Soltani staat.
Dom varken.quote:
ALs ik wist wie dat is zou ik zeer verbaasd zijn geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hem kan ik geeneens meer herinnerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milan Lalkovic is vast nog te huren.
Hallo knutquote:
Oh ik dacht de broer van Michael.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
Marion (Suge) Knight (Compton (Californië), 19 april 1965) is een Amerikaanse muziekproducent. Hij is de oprichter van de beroemde rap platenlabel Death Row Records, dat hij in 1991 had opgericht samen met Dr. Dre. Death Row Records heeft in het verleden meer dan 50 miljoen platen verkocht en is één van de bekendste rap/hiphop platenlabels. Er gaan geruchten dat Suge Knight lid is van een bekende bende uit Los Angeles, een Bloodsbende genaamd de Mob Piru.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |