Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best een compliment voor een ijsbeer eigenlijk.
Deal.quote:
Bemoei je er zelf niet mee!quote:
BAM!quote:
Best wel een topshow hoor!quote:
Draait hij bij julliequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?quote:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel een topshow hoor!
[..]
Draait hij bij jullieHier is hij geband omdat hij te slecht is. Al is slecht misschien juist wel weer grappig.
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nuquote:
Nee. Ben geen single meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Kano. Nog leuke dates gehad via Tinder en zijn TinyChat?
[..]
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
beter klaag je bij yvonnequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig kliekje weer.
TR gemaakt.
Yep. Lekker gratis naar de filmquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben je zaterdag weer met FOK! geweest?
gaat dat over Groningen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de overgave. Lijkt me een topfilm.
Volgens mij gaat het over sm-sexquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gaat dat over Groningen?
Ik las dat het een soort matige 50 shades of grey is, al heb ik die ook niet gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over sm-sex
Weet ze al dat je je benen scheert?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel he? Die zit te huilen in een hoekje nu
[..]
Nee. Ben geen single meer
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al een probleem? De maatschappij wordt soft.quote:
Maakt me niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke voorstelling op vrijdag?
Dat is toevallig helemaal een rage hier in Groningen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'De Overgave' ook op IMDB historisch laag gewaardeerd
Het Parool komt met harde feiten.
Netjes
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |