Jaquote:
Uiteraardquote:Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.
In dat geval mag hij zich als de film begint wel bij ons voegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij zelf.Hij zit ook op een andere rij.
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een Tinderresultaat? Zolang je je fiets maar boven haar blijft verkiezen.
Alleen die laatste stellling is echt de moeite waard. Hoe veel leden hebben jullie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik betwijfel het. Als moderator laat hij zich immers ook al erg makkelijk manipuleren en beïnvloeden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.
Zo lang de smaak hetzelfde blijft zou ik het niet doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heineken heeft ineens mooie nieuwe flesjes en je kon ook iets winnen geloof ik.
Zou bijna weer beginnen.
Bij een kratje krijg je nu ook een flessenopener. Totaal niet praktisch verder maar ik heb er inmiddels als genoeg voor een leven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou bijna weer beginnen.
Misschien als hij naar de verboden melk middelen grijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of kano hier sterk genoeg voor is.
Moeilijk te zeggen maar op borrels hebben we meestal iets van 100 mensenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen die laatste stellling is echt de moeite waard. Hoe veel leden hebben jullie?
Ik hoorde dat jij en LR ruzie hadden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als hij naar de verboden melk middelen grijpt.
heinekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou bijna weer beginnen.
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij en LR ruzie hadden.
Ging dit over melk?
Blijf jaloers. Bij mijn vereniging kwamen ook die aantallen, maar was het enkel pils, fris en goedkope wijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen maar op borrels hebben we meestal iets van 100 mensen
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.
Het ging over hmf.
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al lang bijgelegd na een goed gesprek over Hansen en Nickgod.
Het ging over hmf.
Almachtige Hansengod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.
Het stapelbed idee is weer volledig terug op de baan. Het waren spannende tijden maar Johannes en ik hebben ons er doorheen geslagenquote:
overtreffende trap van god is Nickgod.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Hansen zou de overtreffende trap van god niet misstaan.
HansenNickgod?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
overtreffende trap van god is Nickgod.
Het wordt vast gezellig met jou mij en Albanus in het huis van Knutquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stapelbed idee is weer volledig terug op de baan. Het waren spannende tijden maar Johannes en ik hebben ons er doorheen geslagen
Ik word een beetje emotioneel van dit live optreden van Arcturus. Zo mooi.
Hij schijnt nog altijd op een viaduct te staan om de PSV bus te bekogelen met stenen niet wetende dat ze een andere route hebben genomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand Ajacied422 al gezien vandaag? Ik maak me een beetje zorgen over hem.
Zou hij dan eindelijk een leven gevonden hebben?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand Ajacied422 al gezien vandaag? Ik maak me een beetje zorgen over hem.
We zijn ook wel gegroeid de laatste jaren. Daardoor hebben we nog maar 40 soorten bier, eerst waren het er 60. Nu moeten we meer plek hebben voor de standaard dingen en blijft er minder over voor speciaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blijf jaloers. Bij mijn vereniging kwamen ook die aantallen, maar was het enkel pils, fris en goedkope wijn.
Heeft zich verdronken in een pan zuurkoolquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
Het fietsersbruggetje over de A44 ter hoogte van de Amerikaanse school is er wel ideaal voor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt nog altijd op een viaduct te staan om de PSV bus te bekogelen met stenen niet wetende dat ze een andere route hebben genomen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft zich verdronken in een pan zuurkool
Of uitgedroogd door de hoeveelheid koffie die hij iedere dag drinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft zich verdronken in een pan zuurkool
Bij Wassenaar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het fietsersbruggetje over de A44 ter hoogte van de Amerikaanse school is er wel ideaal voor.
In de wijk De Kieviten wonen alleen maar patserige vermogende mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was zaterdag in Wassenaar. Best grote huizen.
Rode kaart werd op hem gemaakt zie ik net.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe speelde oud ADO "speler" Garry Mendes Rodrigues?
Onthoud die naam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/video.ht(...)eWMxdGxqcHQ0ZDJyeXhz
Erico Erikson. Goede speler.
Ik had maar 1 iemand met een tennisbaan in de klas.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef Albanus het volgende:
[..]
In de wijk De Kieviten wonen alleen maar patserige vermogende mensen.
Niet te stoppen die gozer. Mascherano aan de noodrem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/video.ht(...)eWMxdGxqcHQ0ZDJyeXhz
Erico Erikson. Goede speler.
[..]
Rode kaart werd op hem gemaakt zie ik net.
Over Rens gesproken, waar is hij?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Rensburg weer in de ontsnapping.
Chillen in de lobbyquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef Albanus het volgende:
[..]
Over Rens gesproken, waar is hij?
Goed gecast dus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat lulletje rozenwater in mad men heeft echt een raar hoofd.
Ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |