Hopelijk ook curry worstquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duitse worst en Duits bier, wie komt er?
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik hem goed, hij heeft zichzelf een beetje over de kop gelopen
Zwak van De Boer dus. Vak410 roert zich alweer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik hem goed, hij heeft zichzelf een beetje over de kop gelopen
En hij gaf ook nog uit vermoeidheid een zetje mee aan (weet niet meer welke) een speler die kon scoren of een assist gaf.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.
was op, niet goed met zijn krachten omgegaan maar echt wel een goeie spelerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat laatste doelpunt, stopt hij gwn met meelopen bij een counter.
Ik vind hem altijd zo onrustig en zenuwachtig aan de bal. Daar krijg ik nooit een prettig gevoel van. Met mandekking blijft hij ook hemeltergend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
was op, niet goed met zijn krachten omgegaan maar echt wel een goeie speler
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwak van De Boer dus. Vak410 roert zich alweer.
Je bedoelt Kishna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.
Rekik?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zwak vond is dat hij Rekik niet inbracht voor El Ghazi, dan had je op dezelfde manier kunnen blijven voetballen, achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk en ook een penalty onthouden bij 1-1 dan moet je nog maar zien of PSV dat weer goed had gemaakt.
Kishna bedoel je denk ik?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kishna ipv Rekik. Is ook een Hagenees dus ik begrijp de verwarring.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze weer wat beter trainen op counters en niet als oplossing minder attractief gaan spelen. Ook hoop ik altijd nog op een versterking.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had dat penalty geval in mijn hoofd
Is dat mogelijk dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze weer wat beter trainen op counters en niet als oplossing minder attractief gaan spelen. Ook hoop ik altijd nog op een versterking.
quote:
quote:Is het je niet opgevallen dat Ajax eindelijk minder het tikkiebreedspelletje gebruikt? Veel meer gerichtheid naar voren dan eindeloos geschuif en gezemmel. We creëren daardoor veel meer kansen. Dan krijg wel het probleem dat de ruimtes achter de verdediging toenemen en dus krijgen meer clubs kans om te scoren tegen Ajax.
20 goals CR7 dit jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb echt zin in de CL loting. Godver wat heb ik sowieso zin in dat genot
Gisteren waren al een stuk minder balletjes breed en naar de keepert dan vorig seizoen.quote:
Dat is waar maar uiteindelijk waren ze wel weer afhankelijk van een doelpunt wat uit de lucht kwam vallen. Daarvoor leek het op weinig. Met dezelfde efficientie van Psv had Vitesse gewonnen en Az gelijkgespeeld. Ook Az kreeg tot laat in de wedstrijd kansen op de gelijkmaker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gisteren waren al een stuk minder balletjes breed en naar de keepert dan vorig seizoen.
Jong Ajax kan wel een goede goalie gebruiken gezien de deceptie tegen Volendam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Vermeer op doel bij Jong Ajax.. Dat die man nog altijd geen nieuwe club heeft..
toch is vermakelijker dit seizoen, ik hoop dat ze dat doorzettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar maar uiteindelijk waren ze wel weer afhankelijk van een doelpunt wat uit de lucht kwam vallen. Daarvoor leek het op weinig. Met dezelfde efficientie van Psv had Vitesse gewonnen en Az gelijkgespeeld. Ook Az kreeg tot laat in de wedstrijd kansen op de gelijkmaker.
Fiorentina zou een leuke club voor hem zijn. Hebben toch een kut keeper.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Volendam heeft wel een aardig voetballend team. Dan ben je wel in het voordeel als je tegen een Ajax speelt dat met 10 en later 9 man speelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jong Ajax kan wel een goede goalie gebruiken gezien de deceptie tegen Volendam.
Denk dat het ook wel van hem afhangt, ik kan me niet voorstellen dat hij geen aanbiedingen heeft gehadquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Albanus het volgende:
Ik wist geeneens dat Frey weg was daar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina zou een leuke club voor hem zijn. Hebben toch een kut keeper.
Italië is hij sowieso wel geschikt voor denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volendam heeft Muhren, goede voetballer volgens JanCees.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Albanus het volgende:
[..]
Volendam heeft wel een aardig voetballend team. Dan ben je wel in het voordeel als je tegen een Ajax speelt dat met 10 en later 9 man speelt.
Winnie Haatrecht vertelde al dat de juiste clubs niet komen. Maar ik snap niet wat hij bedoelt met 'juiste clubs'.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel van hem afhangt, ik kan me niet voorstellen dat hij geen aanbiedingen heeft gehad
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De clubs die Haatrecht een flinke fee kunnen geven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Albanus het volgende:
[..]
Winnie Haatrecht vertelde al dat de juiste clubs niet komen. Maar ik snap niet wat hij bedoelt met 'juiste clubs'.
Kuwas en Marengo op de flanken, niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volendam heeft Muhren, goede voetballer volgens JanCees.
Dit weekend gewoon de 0 gehoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.
Lazio Roma lijkt mij wel wat voor hem. En dan bij voorkeur een wedstrijd stilstaand voor de harde kern.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italië is hij sowieso wel geschikt voor denk ik
Excelsior ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Willem 2 heeft ook een nieuwe keeper nodig.
Gingen helemaal los ineensquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon de 0 gehouden
Watquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ineens. Gewoon een voetballend goede ploeg.
Nee, voetbalkenners als ik hadden dit niet zien aankomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ineens. Gewoon een voetballend goede ploeg.
quote:
Jij op je brakke aidsstream.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, voetbalkenners als ik hadden dit niet zien aankomen.
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef Albanus het volgende:
[..]. Zit voetballend gewoon goed in elkaar alleen snap ik de keuze voor Lamprou als keeper niet. Geef ze een goede kans om de Eredivisie ook volgend jaar te kunnen vervullen van hun genot.
In welke zin voegen ze niets toe? Ik vind ze wel een armzalig gevuld stadion hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.
Wel een eredivisiewaardige achterban. Meer dan dordrecht bv.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Tricolors voegen niks toe aan de Eredivisie. Ik begrijp dat je een beetje ondaan bent van deze post.
Toch steeds meer lege plekken. Bij Vitesse, Ado, Willem 2, Exelsior en Dordrecht is het altijd leeg. Groningen, , Ajax ook vaak genoeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
In welke zin voegen ze niets toe? Ik vind ze wel een armzalig gevuld stadion hebben.
We gaan Italie achterna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toch steeds meer lege plekken. Bij Vitesse, Ado, Willem 2, Exelsior en Dordrecht is het altijd leeg. Groningen, Heracles, Ajax ook vaak genoeg.
Wang haalt Korte terug en alles stort in.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halen maximaal nog 4 punten dit seizoen.
Ja dat is pas met het nieuwe stadion dan zit er ook geen hond meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha hafcfan heeft Heracles uit zijn lijstje weggeedit.
Misschien kan madame_paon eens een bezoekje brengen aan bijvoorbeeld Vitesse.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik vind volle stadions toch sfeervoller.
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik vind volle stadions toch sfeervoller.
Hebben ze daar nog nooit een donkere speler gezien?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef Albanus het volgende:
[ afbeelding ]
Liverpoolfans willen Balotelli spotten op Melwood.
Ik pleit dat ook voor facisten bij ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.
Lazio vond ik juist sfeerloos. Alleen de tribunes aan de rechterzijde zaten goed vol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft niks met vol stadion te maken. Roma zit nooit vol, maar meer sfeer dan welke club ook in Nederland.
AS. In dat nieuwe stadion wordt dat echt een heksen ketel van jewelstequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lazio vond ik juist sfeerloos. Alleen de tribunes aan de rechterzijde zaten goed vol.
Wat wil je met Strootman in de gelederen. Toen hij bij PSV speelde was het zelfs daar wekelijks een hels kabaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de rust een kwartier lang zelf op die trommel rammen. Strootman maakt er een feestje van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je met Strootman in de gelederen. Toen hij bij PSV speelde was het zelfs daar wekelijks een hels kabaal.
Samen staan we sterk toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft t ook moeilijk met de resultaten van dit weekend.
De drugs hebben zijn ziel genomen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft t ook moeilijk met de resultaten van dit weekend.
Voorgoed opgeslokt door het Bulgaarse nachtleven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef Albanus het volgende:
[..]
De drugs hebben zijn ziel genomen?
Straks wordt hij een aidsjunkie en gaat hij Chris Froome achterna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorgoed opgeslokt door het Bulgaarse nachtleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |