Sinds korte tijd is, zoals bijna iedereen snel door heeft gehad, Helpmefok weer terug op dit forum na de zoveelste permban. Niet voor de eerste keer heeft zijn geliefde Yvonne hem gratie verleend. Dit besluit is niet bij iedereen in goede aarde gevallen en Helpmefok heeft binnen een kort tijdsbestek wederom veel vijanden gemaakt. Indien hij een nieuwe permban aan zijn broek krijgt, zal één van zijn geliefde mede Feyenoorders (waarschijnlijk c_a) een topic openen om Helpmefok weer vrij te krijgen.
Maar goed, dit topic dient niet uit te lopen op een discussie omtrent de user Helpmefok. Bovenstaande introductie geldt slechts als voorbeeld voor de daadwerkelijke reden van dit topic: De unban van tjaptjoep. Ik beken meteen dat ik geen idee heb hoelang hij nog een ban heeft. Ik pleit, zeker gezien de recente ontwikkelingen en unban van Helpmefok, echter voor een directe unban voor de user tjaptjoep. Tjaptjoep heeft ondanks zijn geringe postaantal een heldenstatus op dit forum en zorgt, in tegenstelling tot Helpmefok, voor een algemene positieve sfeer. Dit zal iedereen hier neem ik aan beamen.
Yvonne en consorten, bevrijd daarom held tjaptjoep