Mad Men moet ik nog kijken. Ben nu eindelijk Breaking Bad aan het kijken. Zit bij s4e5.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het simultaan kijken van Suits en Mad Men vermoed ik dat deze shows dezelfde casting director hebben.
Nostradamus nieuwsbericht in oktober:quote:
Topshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mad Men moet ik nog kijken.
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekkere redding wel weer dit weekend.
En als Giroud was gestart had iedereen geklaagd dat hij vertrouwen in hem bleef houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.
Wenger is wel een droplul. Als Giroud gewoon was gestart, had Arsenal wel gewonnen.
Goe ploegskequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Courtois stond wel goed te keepen inderdaad. Leicester bleef wel goed meevoetballen. Niks mis mee.
Wenger is wel een droplul. Als Giroud gewoon was gestart, had Arsenal wel gewonnen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goe ploegske
Hopelijk houden ze het vol.
Was nog droog tot nu toe, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker in de regen naar huis fietsen.
Ben niet op de fietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker in de regen naar huis fietsen.
Heracles is echt slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
De Jonge nog niet ontslagen![]()
WANBELEID IS OOK BELEID
Is Heracles ook niet echt de club voor, wanneer hebben ze voor het laatst een trainer ontslagen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
WANBELEID IS OOK BELEID
5 jaar terug dacht ik. Maar dat was niet ivm slechte prestaties, maar toen konden we Verbeek krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is Heracles ook niet echt de club voor, wanneer hebben ze voor het laatst een trainer ontslagen?
Jan Smit denkt nog steeds dat je Europees voetbal kunt halen met deze selectie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef hafcfan het volgende:
WANBELEID IS OOK BELEID
Heracles is erger dan echt slecht. Feyenoord is echt slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch nog iets minder slecht dan echt slecht zoals heracles.
Kan ik me in vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles is erger dan echt slecht. Feyenoord is echt slecht.
In Den Haag is het rustig met Henk Fräser aan het roer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Albanus het volgende:
Dit jaar zullen er ernstig veel trainers ontslagen worden, denk ik. Absurd hoeveel trainers onder druk staan, nu al.
Ik zei het al eerder. Die gaan voor een goede klassering in het linkerrijtje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag is het rustig met Henk Fräser aan het roer.
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Albanus het volgende:
Dit jaar zullen er ernstig veel trainers ontslagen worden, denk ik. Absurd hoeveel trainers onder druk staan, nu al.
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Die gaan voor een goede klassering in het linkerrijtje.
Hopen dat de nieuwe eigenaar nog wat geld overmaakt zodat je aankopen kunt doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.
Vak 410 eerste 10 minuten afwezigquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vak 410 eerste 10 minuten afwezig
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een keer verliezen en de Arena zal weer wit kleuren van de zakdoekjes.
[..]
Selectie is nog altijd erg smal. Blessures vallen bijna niet op te vangen.
Verbeek terughalen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Wij moeten gewoon hetzelfde doen als de Ado fans. De trainer weg jagen en daarna als een raket stijgen op de ranglijst.
Danny Bakker had de pech dat hij een voetblessure opliep vorig seizoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.
De boer rot op met vak 410 terug naar de topquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.
Ze willen niks meer met dat wanbeleid te maken hebben. Tijd voor een revolutie. De Boer moet oprotten.
Wormgoor en Houtkoop zijn een drama. Kanon is de 'vervanger' van Wormgoor als Derijck niet komt. Zwinkels is meer cult dat een goede keeper en Bakker en Gehrt hebben inderdaad potentie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zwinkels, Wormgoor, Bakker, Kanon, Gehrt, Houtkoop en dan nog wat jonge gasten. Zo slecht is de bank ook niet, bij een paar clubs in de eredivisie zouden ze allemaal basisspeler zijn.
Houdbaarheidsdatum van de Boer is verstreken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theatraal het Ajax-shirt uittrekkende, rug naar het veld en hard op een trommel slaande zodat ze de wedstrijd niet alleen visueel missen maar ook niet horen.
Ze willen niks meer met dat wanbeleid te maken hebben. Tijd voor een revolutie. De Boer moet oprotten.
Laat hem zijn rotzooi ook maar meenemen. Die landskampioenschappen zijn ook niks waard met het waardeloze spel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Houdbaarheidsdatum van de Boer is verstreken.
Ik ben het met je eens op Houtkoop na. Die jongen is beste leuk voor de breedte. Is beter dan de bankzitters van vorig jaar die op de vleugel konden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wormgoor en Houtkoop zijn een drama. Kanon is de 'vervanger' van Wormgoor als Derijck niet komt. Zwinkels is meer cult dat een goede keeper en Bakker en Gehrt hebben inderdaad potentie.
zal toch wel zijn laatste seizoen zijn helaasquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De boer rot op met vak 410 terug naar de top
hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan gaan we nog serieus mee doen om de EL plee ofs ook.
Ik ben bang dat Feyenoord niet over al te lange tijd op de stoep staatquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Fraser is wel een goede trainer volgens mij.
Hij moet wel wat kunnen inderdaad, goeie opvolger voor Fredsjquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Fraser is wel een goede trainer volgens mij.
Voor jou of voor je (ongeboren) zoon?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord niet over al te lange tijd op de stoep staat
Hij heeft wel pech dat Koeman en v Gaal dit jaar hard gaan falen en de marktwaarde van nederlandse trainers flink omlaag zullen brengen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal toch wel zijn laatste seizoen zijn helaas
iets te ambitieusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Van Den Brom lijkt me ook wel een goeie trainer.
Ik kan zo meedoen in de spits.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor jou of voor je (ongeboren) zoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |