Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die vragen stellen?
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.
He je condooms? Kenne we neuke?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
Is vast de enige vraag die nooit aan mij gesteld is trouwens
Ik vind het nogal kerksquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.
Voor sommige maaltijden mag je echt wel bidden om te hopen dat het te vreten is ,, Maar das iets anders danquote:
whut?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor sommige maaltijden mag je echt wel bidden om te hopen dat het te vreten is ,, Maar das iets anders dan
In het begin was mn Spaans niet zo goed dus helemaal zeker weet ik het niet..quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die vraag heb ik ook nooit gehadJij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens aan mijn neefje heb gevraagd of hij nou nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebben
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt. Vragen staat vrij en ik snap wel waarom mensen die vragen stellen. Een fout antwoord geven maakt dat veel mensen trouwens nooit meer dat soort vragen stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebben
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin was mn Spaans niet zo goed dus helemaal zeker weet ik het niet..Mijn boy? Jouw Boy bedoel je denk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is ie getrouwd met een 22 jarig oost-europees meisje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens aan mijn neefje heb gevraagd of hij nou nog
steeds geen verkering hadmaar die was toen al lang de 25 gepasseerd en nooit
verkering gehad, ging nooit uit, helemaal niks..
Vond ie geen leuke vraag![]()
Kan ik me ook best voorstellen, maar ik kon het niet laten
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu is ie getrouwd met een 22 kjarig oost-europees meisje?
Maar jij als jongere onder ons... Zoek jij nu nog naar iets of heb je het allemaal al gezien ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt. Vragen staat vrij en ik snap wel waarom mensen die vragen stellen. Een fout antwoord geven maakt dat veel mensen trouwens nooit meer dat soort vragen stellen.
Homo die diep in de nacht stiekem gaybars afstruint en niet uit de kast durft te komen en vragen over wanneer hij een leuke meid aan de haak slaat, dus erg vervelend vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzo
is van mijn oudste zus, en nog steeds niks... gaat ook nooit uit, hij heeft wel een hele goeie
baan verdient geld als water, leuke knul om te zien, maar wat ie uitvreet geen idee...
OK ga ik niet naar vragen wat ie gebruikt...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzo
is van mijn oudste zus, en nog steeds niks... gaat ook nooit uit, hij heeft wel een hele goeie
baan verdient geld als water, leuke knul om te zien, maar wat ie uitvreet geen idee...
Heb ik hem ook gevraagdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Homo die diep in de nacht stiekem gaybars afstruint en niet uit de kast durft te komen en vragen over wanneer hij een leuke meid aan de haak slaat, dus erg vervelend vindt.
Gelukkig niet, want dat zou weer nergens op slaan...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ga ik niet naar vragen wat ie gebruikt...
Ik heb mijn deel meer dan gehad en sta niet meer open voor dat soort dingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij als jongere onder ons... Zoek jij nu nog naar iets of heb je het allemaal al gezien ?
Drinkt niet, rookt niet, komt ieder avond na zijn werk bij zijn moeder eten...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht even...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn Tante, zus van zijn vader, mijn zwager is ook getrouwd met een vrouw
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik hem ook gevraagdof hij op jongens viel, zijn Tante, zus van zijn vader, mijn zwager is ook getrouwd met een vrouw, dus zou geen prbleem zijn in dat gezin, maar hij viel ook niet op jongens hij was gewoon nog nooit verliefd geweest en voor minder doet ie het niet
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwdquote:
Is geen probleem in dat gezin...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
ah......... foutjequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
Wel heel vooruitstrevend....ik ben sprakeloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen probleem in dat gezin...
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Nee, nu niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Ja, doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
Tis niet mijn broer......... maar wel de zoon van mijn vader...
Dat zou wel weer die Griek verklaren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Gewoon een organigramquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?
Volgens mij krijgen we dan een prachtig beeld van een kluwen aan verbindingen.
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zou wel weer die Griek verklaren.
Ooit een vinger ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.
Maar dat kan ook in dat gezin...
Het lijkt me wel watquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De familie van Fann is veel boeiender.
Die een volle neef als nicht had...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.
Daar kunnen in Utopia een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die een volle neef als nicht had...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Zat er niet ook een achterneef in de 3 Js ?
Ik heb ook lol, maar dan om andere dingequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen jij en ik lol ..
Ja Bos geen woorden voor ... Gefeliciteerd gozer !!quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook lol, maar dan om andere dinge![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Bos geen woorden voor ... Gefeliciteerd gozer !!
Ajax-PSV?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook lol, maar dan om andere dinge![]()
![]()
![]()
goed ideequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Congratz.
Ik ga nu nog even MotD kijken.
Kijk dan iets nuttigs:quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:13 schreef Treehut362 het volgende:
Hallo
http://nos.nl/video/69061(...)-bij-mtv-awards.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk dan iets nuttigs:
http://nos.nl/video/69051(...)-langs-pioniers.html
Als je goed kijkt, zie je me op de tribune zitten...
Langs de lijn stond aan.quote:
Ik ben vandaag gewoon naar het werk geweest. Gisteren en zaterdag had ik nog best wel last, maar vandaag valt alles gelukkig mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos.. Alles goed met je gestel? Heb je nog last of kun je gewoom weer je werk doen ?
Volgende week beginnen de meeste in Zuid-Holland. Sommige steden vallen onder Zuid en die zijn vandaag weer begonnen. http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2014.htmlquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar voor de neus weg: Wanneer beginnen de scholen-Uni's e.d. weer voor de jeugd in Zuid-Holland e.o.?
En nog meer op komst...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Japanse lupines worden depressief van dit weer.
Ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Japanse lupines worden depressief van dit weer.
En nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar de zonquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 voordeel, die 2 witte knollen zijn wel aardig schoon geregend nu.
Gelijk 35 graden en hele dag zon is ook niet mijn ding, dan kom ik alleen 's nachts naar buiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar de zon
Papadopoulos gaat morgen terug naar Griekenland en die baalt juist weer als en stekker,quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat het al een beetje wennen? Hoeveelste afgelaste wedstrijd is dit al?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Net weer terug van wederom een afgelaste honkbalwedstrijd...![]()
Het wordt een beetje proppen qua wedstrijden in de playoffs: http://www.knbsb.nl/veren(...)oofdklasse-play-offs
Aanstaande zondag moet alles gespeeld zijn, want daarna begint het EK.
Dit is de 3e in 2 weken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat het al een beetje wennen? Hoeveelste afgelaste wedstrijd is dit al?
Begin je al te kraken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
Had niemand even kunnen melden dat een maandag als veertiger nog zwaarder is dan als dertiger
Prettige vacantiequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bij dezequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
Had niemand even kunnen melden dat een maandag als veertiger nog zwaarder is dan als dertiger
Heb je je koffers al ingepakt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...
Ik ken nog steeds aardig hard lopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Al jaren, maar het gaat steeds sneller
Doe eens lief tegen D.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een grote vouwcaravan met kleine auto ervoor en dan een vrouw ding laten inpakken is geen goed idee.![]()
Na 20 KM ging het spul de berm al in.
Ik wist niet of dezequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je er vooral zo'n smiley bij zetten...
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjes
PI is handiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet of dezeof deze
mijn post meer kracht zou geven
Goffer, Fann gaat ze minder gebruiken en ik juist meer lijkt wel.
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.quote:
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...
500 Kg twee keer en dat gaat heen en weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
(Smiley is het enige wat hier past).
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu even iets helemaal anders, die Frans Bauer vind ik als persoon steeds meer te waarderen.
Ik betrap me erop dat ik TV programma's met 'm best wel leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...
Ali B is om te huilenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali B in de zigeunerwoonwagen was lachen.
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.
Het leest prettiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.
Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat leest prettiger? Met een PI, met PI en smilies, zonder PI of zonder PI met smilies?
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.
Daar moet ik even over nadenken, misschien is dat wel een optie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Ik ben mijn vrouw gewend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PI + smilie. Nu heb je Piet van slag gemaakt.
Ik hou van vrouwen met pit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook vreemd zijn, als jij de vrouw van Piet gewend was....
Zal ik Heino voor je opzetten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb gelijk de Heinz Sandwichspread tune in m'n hoofd...
Bedankt
Nee, dat gaat m ook niet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
Hij is nog niet dood toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
Misschien vast wat voorbereidingen treffen danquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel cru zijn om hem op te zetten terwijl hij nog leeft....
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vast wat voorbereidingen treffen dan
Bals 'm alvast...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vast wat voorbereidingen treffen dan
Die Trix is een taaie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.
Die overleeft ons waarschijnlijk
Eerst maar eens zien of ie 2015 haaltquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.
Die overleeft ons waarschijnlijk
Met rookbommen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs de 80'er jaren oorlog overleefd...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muts knalt nog gewoon over het strand op de rug van 1 van d'r knollen.
quote:
Die dag ben ik opgesloten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort festiviteiten heb je tegenwoordig niet meer...
Preventief?quote:
Supergeil!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie binnenkort gaat rappen.
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje respect heb ik wel gekregen, Juultje vond ik al tof.
Een lederen met leuzen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de trein gehaald vanwege mijn jas.
Wat stond er op je jas dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de trein gehaald vanwege mijn jas.
Voor een dergelijk jaarinkomen mag je me aan een infuus met ibu gooien...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.
Nee, je hebt gewoon een partij ibu in je mik omdat je anders de heleboel onderkotst.
Jeuh nu moet ik nog meer nadenken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.
Nee, je hebt gewoon een partij ibu in je mik omdat je anders de heleboel onderkotst.
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een dergelijk jaarinkomen mag je me aan een infuus met ibu gooien...
UiIteraard ben ik grote voorstander van een boot en lastige kinderen klets ik gewoon om de oren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
Ben volkomen bedorven en gaat niet meer goed komen vrees ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij, met je opruiende karakter en bijpassende jas
Morgen pas weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.
De troep die er achteraf blijft liggen is ook onbeschrijflijk.
Geen last van. Hier is het hoog zat. De randstad missen we niet veel aan als het wegzinkt in de zee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Hebben die geen bezorgservice?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Ik zit vol met goede ideeën maar zolang de dijken het nog houden valt er weinig te verdienen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staat
Ik probeer dat uit alle macht te voorkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 100k postings.
Met jouw 24 klonen, mag dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer dat uit alle macht te voorkomen.
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 100k postings.
Is het feestje al geweest?
Voor je het weet is het al gebeurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.
Ja, nou duurt het nog een tijd voor ik weer een "jubileum" heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet is het al gebeurd.
Sta je nu in de top 500?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou duurt het nog een tijd voor ik weer een "jubileum" heb.
Misschien moet ik de 123.456de post maar vieren.
Dankquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 05:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is voor Treehut.
[ afbeelding ]
Van jongs af had ik daar al moeite mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van het kleurplaatje natuurlijk
Die Treehut is rijker dan wij denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef chufi het volgende:
http://www.cnet.com/au/ne(...)3-2-million-on-ebay/
Die houdt zich wijzelijk van de domme ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Treehut is rijker dan wij denken.
Ik probeer toch elke keer zijn posts te begrijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die houdt zich wijzelijk van de domme ....
Ik doe ook hard mn best, soms lukt het denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer toch elke keer zijn posts te begrijpen
Hij is stripliefhebber.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook hard mn best, soms lukt het denk ik
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
En de Efteling ken je ook niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de Efteling ken je ook niet?
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.
Ik stuur ze naar die treintjes dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.
Als ze maar niet janken daarna...
Kun je nu nog achterhalen welke post het was?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.quote:
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Die post hier nooit, dus die zal er ook geen last van hebben. Bovendien hebben we dan geen mod meer. Lijkt me helemaal een reden om een dergelijke regeling in te gaan stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.
Let's hope so...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Pannenkoeken of patat met kroket?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.
Ik sta er wel op dat ik word thuisgebracht.
Ik heb vanaf begin al gesjoemeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die aantallen zijn echt, mijn trots niet zo...
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken of patat met kroket?
Daar ben ik het wel met eens,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Ik wil geen ruzie krijgen met FANN, omdat ik vlees eet.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
Pannenkoeken is goed, topic niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
MM niet, dus dat belooft een potentiëel leuk topic te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met eens,
Ik ga wat zaken regelen en ben er later weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM niet, dus dat belooft een potentiëel leuk topic te worden.
Eerst even een uurtje lopen, dan ga ik aan de slag!
Oeps....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken is goed, topic niet.
Een leek met een heel dikke duim...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als leek vond ik het al knap dat ik er geen port van heb gemaakt.
Je moet je eigen kwaliteiten natuurlijk optimaal benutten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een leek met een heel dikke duim...
Niemand heeft ooit ruzie met mij gekregen omdat hij/zij vlees eetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Nah, la maar zitten ik kan het niet vinden..
quote:FANN
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 00-00-0000
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 23.996 (gemiddeld 12 per dag
Op dit icoontje klikken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had net gekeken, maar dan was ik zeker scheel![]()
Thanks! in elk geval, weet ik dat ook weer..
Ja had ik gedaan en toen kreeg ik dittequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit icoontje klikken: [ afbeelding ] rechtsboven...
Je weet inmiddels wel het verschil tussen rechts- en linksboven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ik gedaan en toen kreeg ik ditte![]()
ŧ Toggle andere users
ŧ Geef abonnement kado
maar dat is bij het icoontje bij je Usernaam ik zat effe verkeerd
Ga er eens met je muis overheen en houdt 'm dan daar stil.quote:Wat the Fuck is trouwens Toggle andere users?
Aha!!!!!!!!!!!! ik heb het gezien...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel het verschil tussen rechts- en linksboven?
[..]
Ga er eens met je muis overheen en houdt 'm dan daar stil.
Klik vervolgens eens op die tekst en scroll daarna omhoog...
Ik heb slechts een paar gezien... Toch een medaille dan toch ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nederland 3e, valt me wat tegen maar met die invaller uit Lunteren niet slecht.
WK Scheve schaats?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nederland 3e, valt me wat tegen maar met die invaller uit Lunteren niet slecht.
Dacht ik al .. Wereldruiterspelen in Normandie...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.quote:
Wij (Piet en ik) hadden het er gisteren net over dat we jou al een tijdje niet gezien hadden. We waren al bang dat je in de Moldau verdronken was. Beetje vermaakt in Praag?quote:
Ja brons en plaatsing voor OS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts een paar gezien... Toch een medaille dan toch ?
Toevallig ken ik die invaller goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiserenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja brons en plaatsing voor OS.
De echte NL topknollen zijn de oceaan al over alleen die ruiters daar bakken er niets van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiseren
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je loopt nog niet zolang hier rond, dus logisch dat zulke opties onbekend voor je zijn.
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.
Btw....kun jij die pixel rechtsonderin het beeld even voor ons wegwerken? Alvast bedankt!
Het nut van een DM aan jezelf sturen (agossie.....) zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het nut van een DM aan jezelf sturen zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!
Je hebt mijn ninja-edit gemist....hoover maar eens over je eigen DM-icon heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.
dan doe ik een edit...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.
Mijn postings zijn natuurlijk wel altijd superleuk. Buitencategorie!
Ik had het nog nooit gezien, nooit met mijn muis over mijn eigen icoontje gegaan denk ik,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?
Die zijn taai...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?
Eindelijk heb ik een forum-groupie * Jeuj*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
Zeg jij nou dat FANN een oude koe is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |