Doe eens lief tegen D.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een grote vouwcaravan met kleine auto ervoor en dan een vrouw ding laten inpakken is geen goed idee.![]()
Na 20 KM ging het spul de berm al in.
Ik wist niet of dezequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je er vooral zo'n smiley bij zetten...
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjes
PI is handiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet of dezeof deze
mijn post meer kracht zou geven
Goffer, Fann gaat ze minder gebruiken en ik juist meer lijkt wel.
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.quote:
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...
500 Kg twee keer en dat gaat heen en weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
(Smiley is het enige wat hier past).
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu even iets helemaal anders, die Frans Bauer vind ik als persoon steeds meer te waarderen.
Ik betrap me erop dat ik TV programma's met 'm best wel leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...
Ali B is om te huilenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali B in de zigeunerwoonwagen was lachen.
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.
Het leest prettiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.
Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat leest prettiger? Met een PI, met PI en smilies, zonder PI of zonder PI met smilies?
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.
Daar moet ik even over nadenken, misschien is dat wel een optie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Ik ben mijn vrouw gewend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PI + smilie. Nu heb je Piet van slag gemaakt.
Ik hou van vrouwen met pit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook vreemd zijn, als jij de vrouw van Piet gewend was....
Zal ik Heino voor je opzetten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb gelijk de Heinz Sandwichspread tune in m'n hoofd...
Bedankt
Nee, dat gaat m ook niet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
Hij is nog niet dood toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
Misschien vast wat voorbereidingen treffen danquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel cru zijn om hem op te zetten terwijl hij nog leeft....
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vast wat voorbereidingen treffen dan
Bals 'm alvast...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vast wat voorbereidingen treffen dan
Die Trix is een taaie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.
Die overleeft ons waarschijnlijk
Eerst maar eens zien of ie 2015 haaltquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan nog lang zat duren, hij is van hetzelfde jaar als Beatrix, maar 11 maanden jonger.
Die overleeft ons waarschijnlijk
Met rookbommen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs de 80'er jaren oorlog overleefd...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muts knalt nog gewoon over het strand op de rug van 1 van d'r knollen.
quote:
Die dag ben ik opgesloten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort festiviteiten heb je tegenwoordig niet meer...
Preventief?quote:
Supergeil!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie binnenkort gaat rappen.
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje respect heb ik wel gekregen, Juultje vond ik al tof.
Een lederen met leuzen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de trein gehaald vanwege mijn jas.
Wat stond er op je jas dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, uit de trein gehaald vanwege mijn jas.
Voor een dergelijk jaarinkomen mag je me aan een infuus met ibu gooien...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.
Nee, je hebt gewoon een partij ibu in je mik omdat je anders de heleboel onderkotst.
Jeuh nu moet ik nog meer nadenken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet er echt niet aan denken om zo in een glazen kooi te leven.... misselijk terwijl je een afspraak hebt? Jammer dan, ibu, glimlachen en vriendelijk doen, en nog 2 afspraken die dag, en elke keer overal mensen die foto's maken, en als je een keer niet vriendelijk kijkt dan staat je huwelijk gelijk op springen, of je hebt andere vreselijke zorgen waardoor je "intens verdrietig" kijkt.
Nee, je hebt gewoon een partij ibu in je mik omdat je anders de heleboel onderkotst.
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een dergelijk jaarinkomen mag je me aan een infuus met ibu gooien...
UiIteraard ben ik grote voorstander van een boot en lastige kinderen klets ik gewoon om de oren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
Ben volkomen bedorven en gaat niet meer goed komen vrees ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij, met je opruiende karakter en bijpassende jas
Morgen pas weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.
De troep die er achteraf blijft liggen is ook onbeschrijflijk.
Geen last van. Hier is het hoog zat. De randstad missen we niet veel aan als het wegzinkt in de zee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Hebben die geen bezorgservice?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Ik zit vol met goede ideeën maar zolang de dijken het nog houden valt er weinig te verdienen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |