Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een dergelijk jaarinkomen mag je me aan een infuus met ibu gooien...
UiIteraard ben ik grote voorstander van een boot en lastige kinderen klets ik gewoon om de oren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
Ben volkomen bedorven en gaat niet meer goed komen vrees ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij, met je opruiende karakter en bijpassende jas
Morgen pas weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zo'n moment mis je toch Sjoef die dan met zo'n vage opmerking komt.
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin en haar geologie missen ook al een tijdje. Ze is toch niet verdronken in de Moldau?
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kan wel hoog komen wanneer het veel regent.
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die overstromingen zijn wel indrukwekkend om te zien. Heb een paar keer van dichtbij mee mogen maken dat de Donau het op de heupen kreeg. Dan helpen kaplaarzen niet meer.
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En zandzakken kun je ook vergeten, dat gaat snel.
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een bootje de binnenstad is was nog de enige optie om daar te komen. Zelfs de Autobahn was afgesloten. Wel goed voor het saamhorigheidsgevoel dat soort rampen.
De troep die er achteraf blijft liggen is ook onbeschrijflijk.
Geen last van. Hier is het hoog zat. De randstad missen we niet veel aan als het wegzinkt in de zee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel mensen in dit land beseffen niet dat ze onder de zeespiegel leven.
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Hebben die geen bezorgservice?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk ik zit 4 hoog en droog maar het blijft toch lastig wanneer ik met de boot naar AH XL moet.
Ik zit vol met goede ideeën maar zolang de dijken het nog houden valt er weinig te verdienen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je nou weer goud geld mee kunnen verdienen.... vanuit de AH XL levensmiddelen gaan bezorgen met je boot als de boel blank staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |