Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat leest prettiger? Met een PI, met PI en smilies, zonder PI of zonder PI met smilies?
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij het nu ook al ingewikkeld maken?
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik wil het altijd makkelijk doen maar om een of andere reden wil dat maar niet werken.
Daar moet ik even over nadenken, misschien is dat wel een optie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het vooral voor anderen moeilijk maken.
Ik ben mijn vrouw gewend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PI + smilie. Nu heb je Piet van slag gemaakt.
Ik hou van vrouwen met pit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook vreemd zijn, als jij de vrouw van Piet gewend was....
Zal ik Heino voor je opzetten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb gelijk de Heinz Sandwichspread tune in m'n hoofd...
Bedankt
Nee, dat gaat m ook niet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
Hij is nog niet dood toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Heino voor je opzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |