quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Zat er niet ook een achterneef in de 3 Js ?
Ik heb ook lol, maar dan om andere dingequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen jij en ik lol ..
Ja Bos geen woorden voor ... Gefeliciteerd gozer !!quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook lol, maar dan om andere dinge![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Bos geen woorden voor ... Gefeliciteerd gozer !!
Ajax-PSV?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook lol, maar dan om andere dinge![]()
![]()
![]()
goed ideequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Congratz.
Ik ga nu nog even MotD kijken.
Kijk dan iets nuttigs:quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:13 schreef Treehut362 het volgende:
Hallo
http://nos.nl/video/69061(...)-bij-mtv-awards.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk dan iets nuttigs:
http://nos.nl/video/69051(...)-langs-pioniers.html
Als je goed kijkt, zie je me op de tribune zitten...
Langs de lijn stond aan.quote:
Ik ben vandaag gewoon naar het werk geweest. Gisteren en zaterdag had ik nog best wel last, maar vandaag valt alles gelukkig mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos.. Alles goed met je gestel? Heb je nog last of kun je gewoom weer je werk doen ?
Volgende week beginnen de meeste in Zuid-Holland. Sommige steden vallen onder Zuid en die zijn vandaag weer begonnen. http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2014.htmlquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar voor de neus weg: Wanneer beginnen de scholen-Uni's e.d. weer voor de jeugd in Zuid-Holland e.o.?
En nog meer op komst...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Japanse lupines worden depressief van dit weer.
Ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Japanse lupines worden depressief van dit weer.
En nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar de zonquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 voordeel, die 2 witte knollen zijn wel aardig schoon geregend nu.
Gelijk 35 graden en hele dag zon is ook niet mijn ding, dan kom ik alleen 's nachts naar buiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar de zon
Papadopoulos gaat morgen terug naar Griekenland en die baalt juist weer als en stekker,quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat het al een beetje wennen? Hoeveelste afgelaste wedstrijd is dit al?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Net weer terug van wederom een afgelaste honkbalwedstrijd...![]()
Het wordt een beetje proppen qua wedstrijden in de playoffs: http://www.knbsb.nl/veren(...)oofdklasse-play-offs
Aanstaande zondag moet alles gespeeld zijn, want daarna begint het EK.
Dit is de 3e in 2 weken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat het al een beetje wennen? Hoeveelste afgelaste wedstrijd is dit al?
Begin je al te kraken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
Had niemand even kunnen melden dat een maandag als veertiger nog zwaarder is dan als dertiger
Prettige vacantiequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bij dezequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
Had niemand even kunnen melden dat een maandag als veertiger nog zwaarder is dan als dertiger
Heb je je koffers al ingepakt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
Jullie worden bedankt
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...
Ik ken nog steeds aardig hard lopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Al jaren, maar het gaat steeds sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |