Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die vragen stellen?
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.
He je condooms? Kenne we neuke?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
Is vast de enige vraag die nooit aan mij gesteld is trouwens
Ik vind het nogal kerksquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesse, nieuwsgierigheid, chit-chat....dezelfde redenen waarom mensen altijd vragen stellen.
Voor sommige maaltijden mag je echt wel bidden om te hopen dat het te vreten is ,, Maar das iets anders danquote:
whut?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor sommige maaltijden mag je echt wel bidden om te hopen dat het te vreten is ,, Maar das iets anders dan
In het begin was mn Spaans niet zo goed dus helemaal zeker weet ik het niet..quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die vraag heb ik ook nooit gehadJij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens aan mijn neefje heb gevraagd of hij nou nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebben
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt. Vragen staat vrij en ik snap wel waarom mensen die vragen stellen. Een fout antwoord geven maakt dat veel mensen trouwens nooit meer dat soort vragen stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn brutale vragen over zaken waar anderen niets mee te maken hebben
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin was mn Spaans niet zo goed dus helemaal zeker weet ik het niet..Mijn boy? Jouw Boy bedoel je denk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is ie getrouwd met een 22 jarig oost-europees meisje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens aan mijn neefje heb gevraagd of hij nou nog
steeds geen verkering hadmaar die was toen al lang de 25 gepasseerd en nooit
verkering gehad, ging nooit uit, helemaal niks..
Vond ie geen leuke vraag![]()
Kan ik me ook best voorstellen, maar ik kon het niet laten
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu is ie getrouwd met een 22 kjarig oost-europees meisje?
Maar jij als jongere onder ons... Zoek jij nu nog naar iets of heb je het allemaal al gezien ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt. Vragen staat vrij en ik snap wel waarom mensen die vragen stellen. Een fout antwoord geven maakt dat veel mensen trouwens nooit meer dat soort vragen stellen.
Homo die diep in de nacht stiekem gaybars afstruint en niet uit de kast durft te komen en vragen over wanneer hij een leuke meid aan de haak slaat, dus erg vervelend vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzo
is van mijn oudste zus, en nog steeds niks... gaat ook nooit uit, hij heeft wel een hele goeie
baan verdient geld als water, leuke knul om te zien, maar wat ie uitvreet geen idee...
OK ga ik niet naar vragen wat ie gebruikt...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, inmiddels is ie eindelijk het huis uit, eigen huis gekocht, volgens mij nu bijna 30 ofzo
is van mijn oudste zus, en nog steeds niks... gaat ook nooit uit, hij heeft wel een hele goeie
baan verdient geld als water, leuke knul om te zien, maar wat ie uitvreet geen idee...
Heb ik hem ook gevraagdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Homo die diep in de nacht stiekem gaybars afstruint en niet uit de kast durft te komen en vragen over wanneer hij een leuke meid aan de haak slaat, dus erg vervelend vindt.
Gelukkig niet, want dat zou weer nergens op slaan...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ga ik niet naar vragen wat ie gebruikt...
Ik heb mijn deel meer dan gehad en sta niet meer open voor dat soort dingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij als jongere onder ons... Zoek jij nu nog naar iets of heb je het allemaal al gezien ?
Drinkt niet, rookt niet, komt ieder avond na zijn werk bij zijn moeder eten...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht even...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn Tante, zus van zijn vader, mijn zwager is ook getrouwd met een vrouw
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik hem ook gevraagdof hij op jongens viel, zijn Tante, zus van zijn vader, mijn zwager is ook getrouwd met een vrouw, dus zou geen prbleem zijn in dat gezin, maar hij viel ook niet op jongens hij was gewoon nog nooit verliefd geweest en voor minder doet ie het niet
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwdquote:
Is geen probleem in dat gezin...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
ah......... foutjequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
Wel heel vooruitstrevend....ik ben sprakeloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen probleem in dat gezin...
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Nee, nu niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Ja, doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
Tis niet mijn broer......... maar wel de zoon van mijn vader...
Dat zou wel weer die Griek verklaren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Gewoon een organigramquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?
Volgens mij krijgen we dan een prachtig beeld van een kluwen aan verbindingen.
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zou wel weer die Griek verklaren.
Ooit een vinger ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.
Maar dat kan ook in dat gezin...
Het lijkt me wel watquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De familie van Fann is veel boeiender.
Die een volle neef als nicht had...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.
Daar kunnen in Utopia een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die een volle neef als nicht had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |